Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 68 van 80)
Moderator(s): Dré
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
29-12-2008 22:56
1 x bewerkt. Laatst door GoeieGast op 30-12-2008 22:29
Heel vervelend. Hopelijk heb je genoeg gegevens en kom je er nog uit.

Al het medeleven en alle tips terzijde concludeer ik dat DJM/CDJ apparatuur het meest gewild is onder de pikkedieven. Het verhandelt lekker makkelijk natuurlijk. Je eerste respons is meestal meteen microfoons opbergen maar denk vooral aan je DJ set... In Escape wordt de DJ apparatuur DU MOMENT dat het feest klaar is en NO SOONER dan dat het feest begint achter slot en grendel gezet/vandaan gehaald terwijl hogjes blijven staan. Ook cyber is eens Pioneer spul kwijtgeraakt terwijl de andere, in aanschaf veel duurdere, spullen bleven staan. Be warned...

En @ Sylvia... Dat is de meest gehate zin die je kunt doen als bekend persoon. Kennelijk spreekt dat dus niet voor zich dat jij bent wat je denkt, dus dan heeft ervan gebruik maken geen zin meer. Ik krijg bij weigering van tibetaanse verzoekjes ook vaak het antwoord 'Ja maar ik ben...' en dan gaat het dus al fout.. Maar dat terzijde.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
29-12-2008 23:37
Serienummer??! (Altijd handig)

Tja Jorrit, het is gewoon Kaa uu tee: soms heb je de pech.
Neemt niet weg dat je er een hele hoop gedoe (gezeik!!) mee hebt, en mag hopen dat je die speler terugkrijgt.

Achteraf praten is makkelijk, maar ik trap er niet in: elke opdrachtgever die ik niet ken tekent en betaald van te voren: bedrijf , particulier, vereeniging noem maar op: al zou het de koningin zijn.... wink ;)
Afgelopen week ook een oud & nieuwfeestje aangenomen in een zeer bekende kroeg in Nijmegen. (ook een beeeetje laat he?!)
Staat absoluut hoog aangeschreven, maar ook die heeft inmiddels getekend en gaat betalen voordat de laadklep zakt!
Zeker "horeca-achtigen" staan bij mij op de "uitkijken"-lijst.

Ik houd mijn ogen en oren open, en neem aan dat de medeforummers dat ook doen!
Succes!!
Alles komt goed....
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
29-12-2008 23:46
Richard, dat is een hele goede, heb het nummer dus in mijn eerste post toegevoegd.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
29-12-2008 23:54

GoeieGast schreef:

Heel vervelend. Hopelijk heb je genoeg gegevens en kom je er nog uit.

Al het medeleven en alle tips terzijde concludeer ik dat DJM/CDJ apparatuur het meest gewild is onder de pikkedieven.
Die vlieger ging bij een vriend van mij gelukkig niet op;
Er werd ingebroken in zijn flat en namen laptop, tv en allerlei andere zaken mee.
Wat ze waarschijnlijk over het hoofd hebben gezien (óf er geen verstand van hadden??!) waren de gloedjenieuwe (in DICHTE doos!!)Pio dvd spelers, beeldmixer en beeldschermpjes ( 3 in 19", je kent het wel).
Noem dat maar geluk hebben!!
Alles komt goed....
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-12-2008 00:00
1 x bewerkt. Laatst door KVM op 30-12-2008 00:02

Watt-Xtra schreef:

Ik heb het hele handeltje bij de rechtbijstand liggen, de organisatie per brief aansprakelijk gesteld en factuurtje gestuurd. Nu 10 werkdagen afwachten en dan grijpt de rechtsbijstand in.
Ben zeer benieuwd wat men zou kunnen doen.
Via de agenda op de site van de dj al gekeken waar hij de komende tijd staat te draaien. Over een eventueel bezoekje wordt hier nog overlegd.

Wat zou je dan willen doen?

Ik heb ooit eens een basversterker(die niet betaald was) mee terug genomen van een klant. En dat terwijl hij stond te spelen op een wat groter feest. (voor zover ik weet had ik dat recht niet, maar het was wel de enige manier)

Meld het overigens even bij Dré voor het "ontvreemd" topic.

Martin.
kvm entertainment
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
30-12-2008 00:01

Malle Pietje schreef:

elke opdrachtgever die ik niet ken tekent en betaald van te voren: bedrijf , particulier, vereeniging noem maar op: al zou het de koningin zijn.... wink ;)
Gemeentes, en overheden, maar ook inkooporanistaties betalen never nooit vooraf.
Hoogop op de dag zelf aan het einde van je optreden.
Het is ook helmaal niet erg om achteraf je geld te krijgen, maar je moet wel weten waarvandaan.
Zo maar iemand die 1 dag van te voren belt, en dan nog een onbekent iets, met mensen waar je nog nooit zaken mee gedaan hebt, en dan ook nog ter plaatse een zooitje, tja dan word het wel wat anders.

alhoewel uitzonderingen er ook zijn.
Vorig jaar nog een last (lettelijk) miniute boeking ghead voor een kinderfeest in Amsterdam voor een zeer gemeleerd gezelschap, hebben keurig betaald.
En zo ook eren paar weken geleden een winkelcentrum zelfde verhaal.
Dus het kan ook goed gaan.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
30-12-2008 00:32
De drie die jij noemt betalen wel, maar je moet dan wel effe 3 maanden geduld hebben wink ;)
Ik heb 1 opdrachtgever die er standaard 2-3 maanden over doet om het over te maken.
Maar als je er 3 keer per week voor werkt, blijft het wel gelijkmatig binnenkomen...
Inmiddels niet zo vaak meer, maar in die tijd ging dat wel zo.
Alles komt goed....
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
30-12-2008 00:35
geld ook voor scholen duurt ok altijd 2 maanden ongeveer..
maar ja, die betalen ook wel
(tenminste hier is dat het geval)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
30-12-2008 01:01

watje schreef:

geld ook voor scholen duurt ok altijd 2 maanden ongeveer..
maar ja, die betalen ook wel
(tenminste hier is dat het geval)
Flauwekul, gewoon aftikken: de koffie en vuilniszakken betalen ze toch ook contant?
(ervaring wink ;) )
Alles komt goed....
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
30-12-2008 08:31

KVM schreef:

Wat zou je dan willen doen?

Ik heb ooit eens een basversterker(die niet betaald was) mee terug genomen van een klant. En dat terwijl hij stond te spelen op een wat groter feest. (voor zover ik weet had ik dat recht niet, maar het was wel de enige manier)

Meld het overigens even bij Dré voor het "ontvreemd" topic.

Martin.
Het mag niet, maar is wel de meest praktische oplosing. Aangifte doen van iets wat van je ontvreemd is terwijl je het zelf ook op die manier in je bezit hebt gekregen is een beetje lastig.... Advies van een advocaat gekregen op school die vertelde dat je op die manier het best je fiets kan terugkrijgen als je er een ander op ziet fietsen. Als we maar niet vertelden dat we die info van hem hadden laugh :D De rechtsgang om zoiets terug te krijgen is lastig. In ieder geval intensief, maar dat zal je rechtsbijstand wel doen voor je.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)