Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 131 van 250)
Moderator(s): Dré
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
19-9-2008 18:26

GoeieGast schreef:

Geluidssysteem is wel lekker, maar je moet er wel een paar meter vanaf staan, anders heb je geen hoog. Beukt wel lekker hard. Soms als ik overdag wat aan het tikken ben sta ik weleens in mn eentje los te gaan hihi.
Het geluid in de Musk vind ik niet echt wat je zegt 'je-van-het'. Er staat voor een aardige duit aan apparatuur, maar helaas slecht afgesteld. Zonde, want de Dancestack heeft potentie om goed te klinken.
Ook snap ik ook niet helemaal waarom er voor een (infra)hoorn systeem is gekozen in een ruimte zo groot als een bezemkast.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
19-9-2008 21:34

Yoghurt schreef:

Ook snap ik ook niet helemaal waarom er voor een (infra)hoorn systeem is gekozen in een ruimte zo groot als een bezemkast.
Omdat de infrahoorn de mogelijkheid geeft veel dieper te gaan dan een normale F218-sub? Precies dezelfde reden als waarom je 'm neerlegt in een festivaltent of grote discotheek..
Light Image
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
17-10-2008 14:43

LJ DaAn schreef:

En das VEEL, want als het goed is krijg je ooknog personeelskorting..
Zegmaar kwantumkorting razz :p

Ik denk dat veel mensen betere systemen hebben gehoord. Maar het is ook een soort cult natuurlijk, dat F1. En het ziet er vet uit, en het klinkt gewoon goed als je een volle zaal hebt. Er is een groot aantal clubs waar het slechter gesteld is..
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
23-10-2008 12:40
Tijdje terug een feest bij iemand thuis. Mooie schuur trouwens, alles er op en er aan... Leuk feestje.

Ik vraag om een vrije groep. Ja hoor, deze kan je pakken, zit niets anders op. Huppakee, pluggen en draaien. Gaat lekker! Na een uur, plof... stoom er af. Ik tegen die beste man: Dat kan niet zomaar, der moet iets op die groep bij zitten. Nee hoor, verzekerd hij mij... Alles weer aan. En gaan met die banaan. 5 minuten later, plof. Zo nog 2 keer...

Komt mevrouw na 4 keer vragen aankakken... "alleen een heel klein kacheltje zit er op die groep." Ikke kijken: een oude oliegestookte kachel uit het jaar o zit daar even 3000W weg te trekken. U wilt niet weten hoe ik die mevrouw aankeek toen. angry Wat kunnen bepaalde mensen toch niet slim zijn.
DjREsound
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
23-10-2008 12:49
en toch is het ook jouw fout...
Jij gaat er vanuit dat mensen er verstand van hebben laugh :D

als een groep er normaliter niet uitploft door jouw set,
dan weet je gewoon bij de eerste de beste keer dat er iets mis is.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
23-10-2008 14:42

Tom schreef:

en toch is het ook jouw fout...
Jij gaat er vanuit dat mensen er verstand van hebben laugh :D

als een groep er normaliter niet uitploft door jouw set,
dan weet je gewoon bij de eerste de beste keer dat er iets mis is.
? dat zeg ik toch ook? Meteen de eerste keer zei ik al dat er iets op moest zitten. Als hij stellig beweert van niet... tja, moet ik die onbekende kachel dan gaan zoeken? Deze stond in een andere kamer, en bovendien: weet ik veel welke wandcontactdozen met elkaar in verbinding staan?
DjREsound
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
24-10-2008 13:54
je begrijpt het verkeerd.
Nog een keertje dan:
Als jij weet dat er bij het gebruik van jouw spullen normaliter geen stop springt,
dan is er duidelijk iets aan de hand als hij wel springt........
En dat kan maar één ding zijn: er is nog een stiekeme verbruiker.

Zelf had ik het gisteren ook.
Ja mij heer, plugt u maar in bij dat dubbele stopkontakt op het podium.
Waar gaat die andere stekker heen? Oh die gaan naar de twee koffieketels (2000 watt per stuk wink ;) )

Even rondkijken bracht mijn blik op een keurige CEE 32 waar niets in zat.
Nah, die maar gebruikt laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
24-10-2008 16:42
dus ik moest die onbekende kachel meteen gaan zoeken.

Wie checkt dan de gear en het feestje? Want toen de lampen aan gingen waren we enkele minuten verder en hadden de mensen eigenlijk wel weer zin in een muziekje. En om nu in het pikkedonker te gaan zoeken... Dat liet ik dus de gastheer doen laugh :D Kan ik ondertussen even kijken of mijn gear nog leeft (gelukkig wel).
DjREsound
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
24-10-2008 16:50

DjREsound schreef:

dus ik moest die onbekende kachel meteen gaan zoeken.

Wie checkt dan de gear en het feestje? Want toen de lampen aan gingen waren we enkele minuten verder en hadden de mensen eigenlijk wel weer zin in een muziekje. En om nu in het pikkedonker te gaan zoeken... Dat liet ik dus de gastheer doen laugh :D Kan ik ondertussen even kijken of mijn gear nog leeft (gelukkig wel).
Een beetje gear kan er best tegen als de stroom uitvalt. Het lijkt mij best logisch dat je gaat zoeken naar het probleem zodat het feest verder kan gaan en niet je eerst druk gaat maken over je apparatuur. De meeste mensen weten (volgensmij) niet dat een kachel zoveel stroom vraagt en zullen die misschien als "onschuldig" beschouwen. Als jij een kachel tegenkomt die aanstaat weet je natuurlijk dat dat de boosdoener kan zijn.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
24-10-2008 17:03
Ben ik de enige die een oliegestookte kachel die 3kW STROOM gebruikt vreemd vindt? shut up :X
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)