Forum > Algemeen Forum

Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007

(61 reacties. Pagina 5 van 7)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
25-3-2007 23:11
Maar dan nog, ik zie mezelf bijvoorbeeld niet als nieuweling meer (al zullen anderen daar misschien anders over denken), en ik vind het nog steeds leuk om eens lekker aan wat apparatuur te pielen, nieuwe dingen te ontdekken en wat te l*llen over het wereldje met andere mensen. Dit kan ik niet altijd doen in mijn dagelijkste normale omgeving, en zo'n beurs is voor het 'pielverhaal' natuurlijk uitermate geschikt wink ;)
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
26-3-2007 16:11
Ook als je al jaren in het vak zit kan de Messe interessant zijn. Juist de wat grotere bedrijven / mensen die al een hele tijd in het vak zitten zijn erg conservatief. Ookal heb je op het moment een goed lopend bedrijf, als je niet blijft vernieuwen zal dat over een paar jaar anders zijn. Je moet naar een beurs gaan met het oog op de toekomst. Stilstand = achteruitgang. Het is makkelijker een bedrijf goed draaiend te houden dan een slecht draaiend bedrijf er weer bovenop te helpen. Op een beurs zie je namelijk heel goed hoe de markt zich ontwikkelt...
Jerre2Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 31-3-2005
Laatste: 30-3-2016
Berichten: 157
26-3-2007 19:26
ik kom donderdag nog eens een kijkje nemen, 't is al weer even geleden dat ik d'r nog geweest ben. 'k spring wel eens binnen op de visualdmx stand
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-3-2007 00:36

AMX_Pete schreef:

Of het is een plaats om je bevoorbeeld je importeurs van overal ter wereld nog eens in den lijve te ontmoeten ofzo, maar daar moet je niet voor op een peperdure beurs gaan staan, het lijkt me leuker om ze gewoon apart uit te nodigen voor zakelijke besprekingen en gezellig te gaan tafelen voor een paar dagen.
Ik zit alle drie de avonden ook al vol gepland met etentjes dus daarvoor is zo'n beurs ook heel erg makkelijk, mensen uit Japan of de States spreek je niet zo snel in levende lijve en daar is zo'n beurs prima geschikt voor. Vergeet ook niet dat al die internet magazines, websites e.d hun nieuws ook ergens vandaan moeten halen en daar zijn juist zulke beurzen geschikt voor, via de media potentiele kopers lekker maken voor je product. Goedkope reclame want je komt overal in te staan en bereikt daardoor een groot deel van je doelgroep.

Daarnaast is het gewoon laten zien wat je in huis hebt aan de mensen die jouw product moeten gaan verkopen. Een beurs heeft dus wel degelijk enig belang. Het geld wat er daar in word gepompt komt als je het goed doet uiteindelijk dubbel en dwars weer terug.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj ThomasStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2007
Laatste: 29-8-2010
Berichten: 83
27-3-2007 21:16
Jaja morgenvroeg rond kwart na 5 vertrekken we naar Frankfurt... laugh :D
If House Is A Nation, I Wanna Be President!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
31-3-2007 04:19
Ik ben inmiddels weer terug en een kantje of 4 aan tekst verder... net alle pics uit zitten zoeken (ruim 600 stuks) en een gedeelte zitten resizen. Morgen met een beetje mazzel alles online.

Weinig nieuws, veel dealtjes kunnen maken en nu eerst slapen. Hotel bedden slapen al zo verrot en helemaal als je van de 6 uurtjes slaap die je kan pakken in 1 nacht er uiteindelijk maar 3 echt slaapt.

Morgen dus het complete verslag online, nu eerst mijn eigen bed waar ik lekker met de beentjes omhoog kan pitten ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DjberjoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2004
Laatste: 26-10-2009
Berichten: 301
1-4-2007 00:38
Wat vonden jullie van de musik messe van dit jaar?

Ik ben dit jaar voor het eerst ernaar toe gegaan en heb me goed vermaakt.

Ik wist niet dat er zo'n mooi en hard geluid uit van die kleine boxen kon komen in de openlucht.

ik heb gekeken bij de dj, studio, pro light en sound, ect.

Maar wat ik me nog afvraag is waar de Behringer en Ableton live stands stonden want die heb ik niet kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,

Bjorn Berkvens
gear: Ecler nuo5, 2*Denon dn-s1000, 2*reloop 4000 m3d , techics Rp-DH1200, redsound soundbite XL, Macbook , Ableton, KRK-rp6
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
1-4-2007 05:21

Reind schreef:

Ik ben inmiddels weer terug en een kantje of 4 aan tekst verder... net alle pics uit zitten zoeken (ruim 600 stuks) en een gedeelte zitten resizen. Morgen met een beetje mazzel alles online.

Weinig nieuws, veel dealtjes kunnen maken en nu eerst slapen. Hotel bedden slapen al zo verrot en helemaal als je van de 6 uurtjes slaap die je kan pakken in 1 nacht er uiteindelijk maar 3 echt slaapt.

Morgen dus het complete verslag online, nu eerst mijn eigen bed waar ik lekker met de beentjes omhoog kan pitten ;-)
Moet je de volgende keer toch een fatsoenlijk hotel boeken wink ;) Roog en ik zaten voor 25 euro per nacht per persoon in een 4 sterren hotel happy :)

Zal morgen maar eens de fotos gaan uitzoeken, zijn er erg veel geworden. Vandaag niet aan toe gekomen, was te brak van de reis en het avondje stappen op vrijdag in Frankfurt laugh :D
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
1-4-2007 07:37
Ik heb me ook zeker weer goed vermaakt.

Ik heb zelfs nog even ernstig staan nadenken over een "MESSEANGEBOT" van Laserworld: een 1,5 Watt wittlichtlaser voor € 9.999 excl. BTW. Erg goedkoop en het ding gaf een bak licht. Uiteindelijk toch maar niet gedaan: bij dat soort bedragen wil ik toch vooraf iets meer weten over kwaliteit, support en garantie.

Zoals altijd waren de stands van Pioneer (alle modellen zelf te proberen), Ultralite (gigantische trussopbouw) en Lobo laser (traditioneel dikke lasershow, dit jaar gecombineerd met video, wat wat minder geslaagd was) enkele van de aanraders. Net als de hotdogs voor maar € 2,50.

Behringer stond in hal 4.1. Bij Behringer staat altijd -en ook nu weer- een leuk bandje te spelen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
1-4-2007 09:52
Gaap. Zit nu nog in een hotelletje in Munchen, vanavond/vannacht nog een lichtklus programmeren. Gisterenavond stand afgebroken, was een zware, vermoeiende maar ontzettend nuttige week.

Het nieuw-gelanceerde softwareproduct "Canvix" werd met open armen ontvangen, de reacties waren stuk voor stuk fantastisch.
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)