Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 17 van 146)
Moderator(s): Dré
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
5-1-2007 10:33
stiekem moest ik heel hard lachen shut up :X
JamesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-1-2007
Laatste: 16-1-2007
Berichten: 9
5-1-2007 12:04
Dit kwam gewoon doordat ik een poging deed hele snel een bericht te typen uit tijdgebrek:P. Sorry ashamed :$ ashamed :$ ashamed :$
Dat je erom moet lachen snap ik, achteraf is het ook inderdaad best grappig (vond ik nog niet toen ik daarvoor mijn hele site opnieuw op internet moest gooiten maar dat zal je wel begrijpen)
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 14-6-2024
Berichten: 1370
5-1-2007 16:59
Je zou voor de verandering eens kunnen lezen wat je precies typt...
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
5-1-2007 17:33

James schreef:

Ik heb een keer mijn spullen gebruikt op de diploma-uitreiking op mijn oude school. Omdat ik zelf ook mijn diploma kreeg dus andere de techniek deden heb ik ook niet egt geholpen met afbouwen. Maar de gene die wel afbouwden waren even vergeten dat ik had gezegd dat er 2 kabels van mij bij waren (natuurlijk zei ik ook welke dat waren). Toen kon ik dus uit een kast vol kabels mijn 2 kabels zien te vissen.
Dat je het overleefd hebt, ongelooflijk!
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
5-1-2007 19:32

James schreef:

Dit kwam gewoon doordat ik een poging deed hele snel een bericht te typen uit tijdgebrek:P. Sorry ashamed :$ ashamed :$ ashamed :$
Dat je erom moet lachen snap ik, achteraf is het ook inderdaad best grappig (vond ik nog niet toen ik daarvoor mijn hele site opnieuw op internet moest gooiten maar dat zal je wel begrijpen)
Deed? nu doe je het weer! (hele)(gooiten) laugh :D
...maar je gaat vooruit! wink ;)
Alles komt goed....
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
5-1-2007 19:33

GoeieGast schreef:

James schreef:

Ik heb een keer mijn spullen gebruikt op de diploma-uitreiking op mijn oude school. Omdat ik zelf ook mijn diploma kreeg dus andere de techniek deden heb ik ook niet egt geholpen met afbouwen. Maar de gene die wel afbouwden waren even vergeten dat ik had gezegd dat er 2 kabels van mij bij waren (natuurlijk zei ik ook welke dat waren). Toen kon ik dus uit een kast vol kabels mijn 2 kabels zien te vissen.
Dat je het overleefd hebt, ongelooflijk!
Mover: jij bent ook vals! laugh :D
sneaky :V sneaky :V laugh :D laugh :D
Alles komt goed....
Haas2Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 5-1-2007
Laatste: 23-11-2013
Berichten: 107
11-1-2007 07:32
Ik haat de rumba...
1* dat ik daar stond was het gat voor de koptelefoon in te steken gewoon leeg...
Ding was overduidelijk de laatste avond te hard behandeld waardoor de koptelefoon-uitgang gewoon in het paneel was geduwd. Helaas was hier niet meer aan te raken...
Dit was gewoon verschrikkelijk...
Uiteindelijk Hadden ze dan de monitors zo aangesloten dat je hierop kon cue'en.

Als dat nog niet het leukste was, had de cd-speler een eigen leven.
Je kon niet deftig scrollen in je liedjes om een cue point vast te zetten.
Dit versprong van 3 tot 10 seconden.

Nog geen jaar later hadden we besloten er weer een feestje te doen.
(deze keer had ik me geen kandidaat geslelt om de tijd dat er geen betaalde dj was op te vullen)
1 van de twee dj's z'n cd's pakte niet op de installatie (waarschijnlijk véél te snel gecopiëerd op bucht cd's... want ik meen dat installatie zelfs mp3's kon lezen, en daarvoor had hij ook geen probleem met sommige van mijn gecopiëerde cd's, op het cue'en na, maar dat deed hij ook met orginele cd's)
Hij had te weinig platen mee en is em na nog geen uur afgetrapt.
Hij is dan nog half uitbelaald ook, omdat er een contract was...
Dit laatste was toch dik tegen m'n goesting, ikzelf zou hem niets gegeven hebben.

Goed dat onze andere dj volledig is ingesprongen.
Sound: 2* Opera live 405, 1* DB sub15 - Light: 2* Hq power extreme 250w MSD; 8* par 64, 24w; 12* mega tripar profile; diverse
YougowStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2004
Laatste: 23-4-2016
Berichten: 82
11-1-2007 13:57
HEEY de Rumba in Leuven die ken ik ook. heb er zelf nog niet gedraaid maar er staat wel een feest in de planning in het voorjaar daar. is het echt zo'n kut spul?? Het vervelende aan de rumba vind ik da je er geen eigen spullen kwijt kunt, die booth is zo stom neergezetn dat je neit eens eigen cd spelertjes kunt meenemen ofzo... Of kan jij me daar meer over vertellen, aangezine ik de booth daar nog niet echt bekeken heb, was er altijd om te feesten en bier te drinken. laugh :D

groet
...
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
12-1-2007 10:39
Hey beide mannen uit Groot-Leuven! Eindelijk eens iemand uit de buurt op dit forum razz :p Tijd voor een belgische New-Line meeting ?!?
Ikzelf draai al zo'n 20 jaar en heb de laatste 14 jaar toch al een 10-tal keer in de Rumba gedraait. Ik ken de keet dus als m'n binnenzak. Het is idd een gore vieze plaats en de DJ-booth is véél te klein als je met vinyl aangelopen komt. MAAR wees blij, ca. 5j geleden was het er NOG erger angry
De laatste keer dat ik er draaide (1 jaar geleden) deden de Rodec en Denon het nog naar behoren...
Als je meer info wil mail je me maar.
YougowStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2004
Laatste: 23-4-2016
Berichten: 82
12-1-2007 11:23
pfff nog meer rodec en denon, ze hebben hier in leuven echt niks anders he. sad :( Altijd hetzelfde spul. Je kan er prima op draaien, maar ik vind het toch niet de meest creatief inspirerende combo...
...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)