Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 2 van 146)
Moderator(s): Dré
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
2-8-2006 17:25

KVM schreef:

Nou, aangezien vele anekdodes vaak gaan over strippende hockey dames hier enkele verhaaltjes over de geluids verhuur. (slechts een klein gedeelte.)
Aangezien er daar genoeg van zijn in Gorssel zou jij die ook wel kunnen doen. (aan de andere kant van de IJssel is het hockey wereldje heeeeeeeeel klein)
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
2-8-2006 19:58
EK '04

Tijdens de wedstrijd NL-Tsjechie, werd ik verzocht met een beeld en geluid setje te verschijnen bij een voetbalvereniging. Daar hadden ze de hele dag al de prommilage cup gevoetbald, oftewel een voetbaltoernooi waar ze onder het voetballen, er tussen, ervoor en erna de menige pilsjes naar binnen werkten. (In totaal met een 7-tal teams van 11 spelers 64 kratten + de nodige tapbiertjes)

Enfin, ik bouw het spul op, de wedstrijd begint en eindigt, met een nederlaag voor Nederland. Op dat moment heb ik het idee, dat ik een Duitser ben tussen de Nederlanders...kwade mensen, volwassen mannen met tranen in hun ogen...Er waren erbij, die zich lichtelijk op mij afreageerden... Hele vreemde reacties en dat alleen omdat het NL elftal verloren had....

Sinterklaas '05

Na de sinterklaas viering op een basisschool moet de boel weer worden afgebroken. Alles was al ingepakt, op de speakers na, die nog netjes op hun statieven staan. Op het moment dat ik ze van de statieven afpak, verlies ik mijn evenwicht door een tegel die niet lekker in het lood ligt en stort met luidspreker en al, voor het oog van alle leerlingen, met het spul ter aarde...

Gevolg: gelach, schaamte, een blauwe arm en een hogetonendriver die los in de kast ligt te rommelen....Swell..

John
I am a TimeDriver!
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
2-8-2006 22:18

ideedeluxe schreef:

Gevolg: gelach, schaamte, een blauwe arm en een hogetonendriver die los in de kast ligt te rommelen....Swell..
Wat doe je in zo'n geval met de schade? Is dit geval van eigenschuld, of ligt de schuld in zo'n geval bij de school?
De laatste doet het licht uit
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
2-8-2006 22:47
Een festival waar op een gegeven moment een keiharde rockband geprogrammeert staat op de avond. Tot zover niks aan de hand, de bands die avond hielden allemaal nogal van een harde stijl.
Betreffende avond vond plaats in een tent die in het midden een grote pilaar had.
Op een gegeven moment zie je er opeens een shirt achter vandaan vliegen. Och, niks aan de hand...zal wel een dronken feestganger zijn. Daarna kwamen er opeens 2 broeken achter vandaan. Begon ik wel een beetje verdacht te vinden, kijk ik om de pilaar heen en staan daar tot mijn verrassing inmiddels 2 bandleden poedelnaakt te rocken op het podium. shocked 8O shut up :X (natuurlijk was het dan weer net geen meidenband razz :p )
Jammer dat ik op dat moment het gezicht van de (vrouwelijke) stagemanager niet heb gezien, volgens mij was dat goud waard geweest. laugh :D
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
2-8-2006 23:56
1 x bewerkt. Laatst door Reind op 3-8-2006 00:02
Pffffff als ik alles op moet gaan schrijven aan blunders gaat Dre zijn forum database straks helemaal over de kop.....

Maar de leukste,

- Met het borstzakje van je shirt aan de headshell haken terwijl je met een mevrouw staat te praten (dj booth was hoger dan waar het publiek stond dus ik moest voorover buigen) en bij het overeind komen een complete SL arm aan je shirt hebben hangen.

- Van die fijne vrienden hebben die je platen koffer (ik werkte destijds nog met koffers) vol met bakstenen gooien en daar pas op lokatie achter komen.

- Een week te vroeg op een gig aankomen, week te laat is me ook wel eens gebeurd.

- Vergeten dat de kabel van de HD25 niet zo heel lang is en een complete mixer achter je aan sleuren als je je sigaretten wil pakken.

- Naar de WC gaan, onderweg een leuke mevrouw tegen komen en even gedag zeggen en ineens tot de conclusie komen dat er geen muziek meer is...... tsja die plaat duurde maar 6 minuten.

- Headphone vol op de PFL zetten en mee lopen bléren met een nummer terwijl je per ongeluk de master schuif dicht hebt getrokken en daar pas na een halve minuut achter komt omdat iedereen je zo stom aan staat te kijken.... Dat krijg je er nou van als je met oordoppen in draait, monitoren uit en HD25 op vol volume, dan hoor je geen zaal geluid meer ;-)

- Bij binnenkomst een meisje met een iets tekort rokje op een barkruk zien zitten en dan zeggen: Pas je op dat je hem niet op eet! Helaas pindakaas stond haar vriendje een meter verder en parkeerde die zijn vuist vol op mijn neus waardoor ik na 2 stappen achteruit gezet te hebben zelf maar even op die barkruk ben gaan zitten omdat gewoon rechtop staan niet echt meer lekker ging.

- Een vunzige opmerking maken tegen een meisje wat iets te uitdagend stond te dansen voor de dj booth, zij vervolgens zo pissig werd dat ze een glas weet ik veel wat de booth in mikt... over de DJM die vervolgens geen zin meer had en maar gewoon dood ging.

- Na het draaien een foto van een collega dj maken, dj's stonden te draaien op een stage en aangezien ik mijn wide angle lens niet bij me had moest ik een paar stapjes naar achteren en toen was ineens het podium op met als gevolg dat ik 1,5 meter naar beneden lazerde.

En zo zijn er nog wel 100.000 gevallen waarbij ik het slachtoffer was van door mijzelf veroorzaakt leedvermaak. Zodra ik buiten de deur moet draaien gaat er altijd wat mis.

[edit]Ik lees strippende hockey dames..... Ren daar nooit een kleedkamer in richting de douches op je sneakers, die vloeren zijn spekglad en je lazert zo op je muil ;-)[/edit]
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ConinxkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-2-2006
Laatste: 28-9-2016
Berichten: 74
3-8-2006 00:01
Vooral Reind moeten we boeken laugh :D !
Klant is Coninx!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-8-2006 00:13

Coninxke schreef:

Vooral Reind moeten we boeken laugh :D !
Let wel, dat is een greep uit de 10 jaar die ik nu bezig ben. Er zijn nog wel ergere dingen gebeurd die ik hier maar niet neer pen maar over het algemeen blijft het wel bij een verkeerde schuif dicht trekken, bij de spelende draaitafel de naald omhoog halen, en zulk soort kleinigheden.

Overigens is er nog 1 iets wat ik ooit nog een keer mee wil maken. En dat is dat ik net als zo'n stelletje rockers alle gear over de stage heen mag gooien e.d. Lijkt me echt heerlijk om dat een keer te mogen doen. Gewoon hop SL1200 de lucht in en gooien maar met die hap, lijkt me heerlijk.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
3-8-2006 00:59

Bazzzz schreef:

Aangezien er daar genoeg van zijn in Gorssel zou jij die ook wel kunnen doen. (aan de andere kant van de IJssel is het hockey wereldje heeeeeeeeel klein)
De dames komen misschien uit Gorssel, maar onderschat Epse niet wink ;) de vereniging zit overigens in Deventer.
Bij de tennis is het niet veel anders shut up :X
Maar goed, ik denk dat ik hier maar terugval op het "beroeps geheim" razz :p
Vandaar dat ik wat "serieuzer" materiaal heb gepost.

Reind schreef:

Overigens is er nog 1 iets wat ik ooit nog een keer mee wil maken. En dat is dat ik net als zo'n stelletje rockers alle gear over de stage heen mag gooien e.d..
Zo'n band heb ik ook meerdere keren gehad, vergeet echter niet dat dit soort zaken niet met de "orginele"apparatuur werd gedaan. (al dacht het publiek het wel)

Eigenlijk hetzelfde als bij Normaal (normaalbier) het publiek zal ongetwijveld gedacht hebben dat Normaal tijdens een optreden zich vol lieten lopen met Normaalbier. (goed voor de promotie) de flesjes waren echter gevuld met water.

Martin.
kvm entertainment
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
3-8-2006 09:45

Reind] schreef:

En zo zijn er nog wel 100.000 gevallen waarbij ik het slachtoffer was van door mijzelf veroorzaakt leedvermaak. Zodra ik buiten de deur moet draaien gaat er altijd wat mis.
Een soort dj/slapstick act misschien een idee? razz :p

Reind] schreef:

Overigens is er nog 1 iets wat ik ooit nog een keer mee wil maken. En dat is dat ik net als zo'n stelletje rockers alle gear over de stage heen mag gooien e.d. Lijkt me echt heerlijk om dat een keer te mogen doen. Gewoon hop SL1200 de lucht in en gooien maar met die hap, lijkt me heerlijk.
Heb ooit 'n keer T. Raumschmiere de helft van z'n gear het publiek in zien gooien (als je dan ff niet oplet...auwww....)
Ik bewaar m'n auwe behringer VMX om ooit nog es het publiek in te kijlen denk' :P

Maar een sl 1200....auwwwwwwwwww..That hurts! laugh :D
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
3-8-2006 10:21
Vorig jaar moest ik in Belgie draaien (Antwerpen). Dacht daar echt alleen maar jump/hardstyle te hoeven draaien, maar dat was verkeerd doorgegeven. Had gelukkig mijn cd-map bij mij met een berg top40 en R&B onzin. Was ik even blij dat ik die bij me had!

Uiteindelijk alles een beetje gecombineerd. Avondje was toch wel erg geslaagd. Daarna lekker liggen pitten in het hotel :D
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)