Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 50 van 80)
Moderator(s): Dré
GreupStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2004
Laatste: 15-5-2021
Berichten: 34
21-6-2006 19:59
utrecht, pracht stad. Maar ik wil daar nooit een flightcase met mh's van een stadstrap moeten aftikkel om zo bij de werfkelders te komen! boxen idem. Dat is gewoon echt niet te doen, dat is echt een poging tot zelfmoord shut up :X
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 13458
21-6-2006 20:13
Syl heeft het wat druk te laatste tijd (net als Tom).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DeMennooosVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-10-2002
Laatste: 14-10-2020
Berichten: 314
21-6-2006 20:55
Afgezien of het in een stad is of niet, maar meer dan mijn PSU zeul ik niet meer een trap op of af.
Daar regelen ze maar hulpjes voor tegen borg, die ze 's nachts terug krijgen als ze dan weer geholpen hebben (nuchter).
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
21-6-2006 23:00
En dat is het probleem meestal bij amateurverenigingen, evenementencomissies en scholen. Voor aanvang hulp zat, na afloop is iedereen weg.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
22-6-2006 00:14
Dit brengt bij mij ook een leuke herinnering naar boven.

Een keertje gehad dat een paar leraren graag een hele licht- en geluidsinstallatie wilden hebben voor een voorstellingkje. Mooi, die stond er nog van de avond ervoor en de aula waar het in stond bleef toch op slot die dag. Deze leraren hadden er echter geen benul van dat het geheel na deze avond wél afgebroken moest worden (had buiten ons om geregeld moeten worden), dachten alleen maar aan hun eigen hachje (= direct in het koekblik stappen en naar huis scheuren) en dus moesten we de spullen laten staan.

De volgende dag was de aula echter wel open waardoor alle leerlingen lekker tussen alle apparatuur door konden scharrelen. razz :p Zelf hadden we les, dus opruimen was er niet bij. Concierges lekker over de zeik...prachtig allemaal. laugh :D We vonden het bijna jammer dat er niks stuk ging. (We hanteren de laatste tijd namelijk nogal eens het motto "Ach, 't is toch maar van school" laugh :D en we nemen niet meer de moeite ons nog te ergeren aan de slechte organisatie waar scholen goed in zijn happy :) )
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
22-6-2006 07:40
Scholen, joeppie....

Ook zo op mijn school. Pracht-apparatuur, maar het is het allemaal net niet, en ik kan me daar zo gruwelijk aan ergeren!

Voorbeeld:

Ze hebben een EV Eliminator set staan. Deze sturen ze aan met een Dynacord Powermate. Veels te zwak dus. Ze hebben overal actieve mixers voor. Echt kut, ze halen vet weinig uit de set's die ze hebben. In ons 2de gebouw, in de aula, hangen 2 EAW speakers(type zou ik zo niet weten) op een Crest powered mixer. Ik denk dat die speakers maximaal 25% geven van wat ze kunnen.

En das jammer happy :)
Meeste apparatuur is overigens wel top voor elkaar (behalve die mixerszooi). Voor de monitoring een A&H tafel, en een dikke djset met 1 technics, 2 CDJ1000mk2 en een DJM600 laugh :D
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
22-6-2006 11:20
Voor de Utrechtenaren onder ons: ik kom wel vaker in Utrecht, maar dan niet in de binnenstad... Gisteren bijvoorbeeld nog in Fort Blauwkapel geweest, niets op aan te merken, toplocatie! Maar dinsdag was echt een ramp. Als je zoiets van tevoren weet kun je het showtje daarop aanpassen, dus alleen een paar actieve topjes mee, alleen de hoognodige bekabeling enz. Nog veel te zwaar om alleen van zo'n steile trap te tillen, maar met zn tweeen goed te doen. Gelukkig hielp de eigenaar me een handje op de terugweg, hij zat zelf ook in een band dus weet wat het is...

Maar met name die verkeerssituatie daar is een hel op aarde. Eénrichtingsverkeer is niet zo'n ramp (daar kun je immers ook tegenin rijden laugh :D ) maar overal van die paaltjes, zelfs op plaatsen waar je eigenlijk gewoon door mag. En veel te veel politie, heb bijna twee keer een bekeuring gehad!
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
22-6-2006 11:39

pietje schreef:

Scholen, joeppie....

En das jammer happy :)
Meeste apparatuur is overigens wel top voor elkaar (behalve die mixerszooi). Voor de monitoring een A&H tafel, en een dikke djset met 1 technics, 2 CDJ1000mk2 en een DJM600 laugh :D
En wat voor school is dit dan?

Vroegah toen ik nog op school zat (in de tijd van de lijfstraffen enzo) was je al lang blij als je eens op een keyboardje mocht rammelen.. Veel zeuren en je mocht met de drumcomputer pielen.. En dat was het... [jaloers mode off]
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
Philip_JanssenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2003
Laatste: 9-3-2013
Berichten: 532
22-6-2006 11:52
Utrecht: prachtstad maar dat verkeer is inderdaad gewoon balen! Je zou eigelijk toestemming moeten hebben om over busbanen te mogen rijden. Dan schiet het in de stad wel redelijk op.

Maar de slechtste ervaring tot nu toe vallen eigelijk best mee.
Een minpuntje, twee weken geleden. Lekker aan 't draaien, gooi een kanaaltje open: kraken en ruisen als een gek. De rest van die avond met een cd speler minder mogen draaien omdat de fader van m'n (Behringer DX-1000) mixer niet goed was. Gelukkig had ik 4 spelers tot m'n beschikking, dus het was geen onoverkomelijke ramp.

Ook wel lollig, helemaal in de begintijd (jaartje of 4 terug) had ik een stel skytec statieven. Helaas was ik bij 1 van de statieven het plastic kapje kwijt. Maar de speakers moesten op een tiefje, dus gewoon die dingen erop gezet. Kreeg ik de speaker niet meer van het statief af! Na afloop van het feestje dus de flens uit m'n speaker geschroeft en thuis met een bankschroef die flens verwijderd. De statieven zijn toen ook rechstreeks de container in gegaan.

Maar al met al: het valt dus enorm mee!
Nooit zo maar iets aannemen tenzij het een fooi is!
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
22-6-2006 14:46

Bazzzz schreef:

pietje schreef:

Scholen, joeppie....

En das jammer happy :)
Meeste apparatuur is overigens wel top voor elkaar (behalve die mixerszooi). Voor de monitoring een A&H tafel, en een dikke djset met 1 technics, 2 CDJ1000mk2 en een DJM600 laugh :D
En wat voor school is dit dan?

Vroegah toen ik nog op school zat (in de tijd van de lijfstraffen enzo) was je al lang blij als je eens op een keyboardje mocht rammelen.. Veel zeuren en je mocht met de drumcomputer pielen.. En dat was het... [jaloers mode off]
Roland Holst te Hilversum. Overigens word er met de dj-set niet zoveel gedaan. Ze konden hem goedkoop aanschaffen 2de hands. Wordt ook niet gebruikt voor feesten (huren dan drive-in show), maar voor al het overige waar het voor nodig is laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)