Forum > Off-Zone

Filmpje lichtset

(536 reacties. Pagina 30 van 54)
Moderator(s): Dré
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
19-5-2006 20:19

Marc Ebbers schreef:

JeroenVDV schreef:

- Op het laag van de Sub-zaal hangen Dap-Palladium versterkers
Had ik niet verwachtlaugh :D

Weet iemand trouwens of time-out nog steeds goed draait ivm de komst van The zenith die het grootste van de benelux is...?
Voor zover ik weet draait het allemaal niet zo denderend meer. De discotheken hier in de omgeving zijn lang niet meer zo druk bezocht als vroeger (lees: 2 jaar geleden). Er zit hier ook veel te veel in de buurt. In een straal van 40/50 kilometer zitten: The Zenith, Time-out, De Hoeve, De Linde, Morgenzon, Matrixx, Hi-Light en nog een paar waar ik nu niet op kan komen. Je merkt gewoon dat het vet verzadigd is hiero. Ik ga de laatste tijd ook liever naar mijn stamkroeg. Goedkoper, gezelliger (al mijn vrienden zijn er ook) en geen deurbeleid. Overigens is er nogal veel ophef de laatste tijd over het deurbeleid bij de zenith. Een vriendin van mij was er laatst heen geweest en toen ze naar binnen ging werd haar hele tas doorgespit en haar (dure) parfum en deo zonder pardon in de prullenbak gegooid. Ze vroeg waar dat op sloeg en dat ze het ook wel in de auto wou leggen. Nadat ze dat gezegd had werd ze niet meer binnen gelaten. :S..

Maar back ontopic: Het licht in de zenith is ook niet om over naar huis te schrijven. Het geluid daarentegen wel. In de hele toko hangt/staat Ecler en voor zover ik gezien heb heeft iedere dj ook een mooi Nuo'tje staan.
En ik hoorde dat het goed klonk..
KobazzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2004
Laatste: 8-8-2010
Berichten: 80
19-5-2006 20:31
zillion megamix2

In het begin vooral foto's, maar aan het einde een bangelijk filmpje vooral met die trusscirkel met mh's.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 13458
20-5-2006 11:50

JeroenVDV schreef:

Neem aan dat Nils (Lighting @ J&H) wel weet waar hij over praat...
In het topic in kwestie is het inderdaad zo ongeveer de enige die gezond verstand toont.

Zo zie je iemand reageren met de tekst dat hij nog wel ergens grafieken heeft liggen (maar die grafieken komen uiteraard nooit boven water...). Daarbij heeft hij ook Crest, Crown, QSC en DAP getest. Verdorie man... Dat zijn honderden en honderden versterkers (...).

En dan nog die reactie over headroom... Schrijver daarvan is wellicht niet op de hoogte van het feit dat een standaard AB topologie versterker (of het nu door DAP of CREST is in elkaar gezet zal de topologie in kwestie ECHT een worst zijn) gewoon NIHIL headroom heeft. Sterker nog... Hoe waardelozer de voeding, hoe groter de headroom zal zijn ten opzichte van de RMS metingen van versterker in kwestie.

Sommige mensen zouden wat meer hun schrijven af moeten stemmen op wat ze weten en wat minder op wat ze denken te weten…
-- Pardon my French, I'm Dutch --
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
21-5-2006 17:56
Volgens mij ging dat stuk van die Palladiums over de Hot en niet over de Sub.
In de sub hangt volgens mij een D&B C4 set, neem aan dat deze niet aangestuurd wordt met dap.
Het stukje ging namelijk over de JBL subs in de Hot, waar de woofers waren vervangen door Eminemce en daar werd nu per 18"er 1 Palladium 1600 op gezet.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
22-5-2006 10:04

partyfish schreef:

Volgens mij ging dat stuk van die Palladiums over de Hot en niet over de Sub.
In de sub hangt volgens mij een D&B C4 set, neem aan dat deze niet aangestuurd wordt met dap.
Het stukje ging namelijk over de JBL subs in de Hot, waar de woofers waren vervangen door Eminemce en daar werd nu per 18"er 1 Palladium 1600 op gezet.
Excuses, dat zou goed kunnen. Ik twijfelde omdat de HOT niet bepaald een echt podium heeft om op te treden, waar de topicstarter van het topic in kwestie voor kwam.
Light Image
MiniStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2004
Laatste: 26-6-2014
Berichten: 52
24-5-2006 18:32
Klik hier voor een demotje van 2 weekjes terug

ik vind het de moeite waard om te bekijken
oja, het enigste wat mist is eigenlijk een goeie strobo wink ;)
-- Geen URL in sig --
GreupStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2004
Laatste: 15-5-2021
Berichten: 34
24-5-2006 18:38
1 x bewerkt. Laatst door Greup op 24-5-2006 18:57
wat heb je d'r allemaal staan? En waar wordt het mee aangestuurd?

ik neem aan dat deze show op locatie toch wat ruimer opgezet wordt.
Truss moet je trouwens ff vervangen he....

Verder zit het er wel leuk uit. Vooral je parren vind ik gaaf. je laser, hoeveel mwatt is die?
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
24-5-2006 18:51

mini schreef:

Klik hier voor een demotje van 2 weekjes terug

ik vind het de moeite waard om te bekijken
oja, het enigste wat mist is eigenlijk een goeie strobo wink ;)
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik er niks bijzonders aan. Slecht ge-timed met het blind effect, mh's die precies hetzelfde doen, en kleuren die niet bij elkaar passen. En veel te veel gepiel met de parren, af en toe is leuk, als effect, maar niet het gehele nummer, want je scans en mh's vallen namelijk in het niets...

Wat stond er trouwens aan licht, en waarmee werd het aangestuurd?
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
24-5-2006 19:12
timing is wel een minpuntje maar voor de rest ziet het er wel leuk uitlaugh :D

heb je ook foto's van hoe je het aanstuurde?
Focus on the customer and the rest will follow.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
24-5-2006 19:13
Vind het tegenvallen. Heads die sjiek horen te wapperen staan als scans te zwiepen, scans doen precies het omgedraaide. Zoals al eerder genoemd waren ook de kleuren en bewegingen niet om over naar huis te schrijven. Een keer een shutterchase er tussendoor misstaat ook niet. De parretjes wat meer uithouden, en gebruiken als basislicht met kleurtjes. (Maar evt wel andere blinders ertussen) Die laser is ook overmatig gebruikt. Even is leuk, maar gebruik 'm als iets speciaals. Daarnaast kun je met rook kun je een show maken, met teveel haal je het weer naar beneden. Er blijft dan zo weinig licht over.

Ik heb het idee dat dit een controller in de buurt van een Lite-puter CX5 is? Als dit alles is wat eruit kan komen, misschien overwegen eerst te investeren in een goede lichttafel en daarna pas in extra intelligent licht.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)