Forum > Muziek

Sensation Black edition

(84 reacties. Pagina 2 van 9)
Moderator(s): Dré
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
5-1-2003 22:10

DJ TranceParance schreef:

da's "sensation THE MEGAMIX"
er zit trouwens ook nog een dvd bij razz :p
die DVD heb ik niet, want heb ze namelijk allemaal niet orgineel laugh :D
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
5-1-2003 22:20
nier origineel, wink ;) wink ;) ahaaaaaaaaaa.

mja, kben ook maar weer is aant downloaden gegaan, nu ik op nieuwe comp dus eindelijk wel cds ken branden.
ben nu bezug met ID&T Hardstyle, lekker beuke razz :p
DJ DummieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 29-1-2008
Berichten: 37
19-5-2006 17:42
HIj komt er weer aan, nieuwe sensation black, line-up vind ik egt ultiem!!!!!

wat jij?
Nobody likes the records that we play!!!
Dj negativeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2003
Laatste: 14-4-2009
Berichten: 145
20-5-2006 12:07
ja die line up is zeker vet! happy :) Met live setje van de gebroertjes Showtek! shocked 8O happy :) Helaas ben ik nog niet oud genoeg sad :( Anders was ik er wel naar toe gegaan!
Yesterday is Yesterday. If we try to recapture it we wil only lose Tomorrow
DjsteevStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2004
Laatste: 4-6-2011
Berichten: 165
20-5-2006 13:53
Nou, ik kon er vorig jaar niet bij zijn wegens te weinig animo bij mn vrienden. Ik heb het toen via internet bekeken en vond het erg tegenvallen. Het jaar daarvoor heb ik ook de hele nacht live gekeken en dat was een stuk beter.

Dit jaar ga ik ook weer via internet kijken, hopen dat het nu wat beter is dan vorig jaar!
Carpe noctem
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
21-5-2006 16:50

djsteev schreef:

Nou, ik kon er vorig jaar niet bij zijn wegens te weinig animo bij mn vrienden. Ik heb het toen via internet bekeken en vond het erg tegenvallen. Het jaar daarvoor heb ik ook de hele nacht live gekeken en dat was een stuk beter.

Dit jaar ga ik ook weer via internet kijken, hopen dat het nu wat beter is dan vorig jaar!
tja, door te kijken vanachter je pc kun je ook niet echt meegaan met de sfeer natuurlijk! wink ;)

zelf ga ik dit jaar weer naar white, ben ik vorig jaar ook geweest, en vond het echt super! Ook lijkt me de sfeer bij white beter (lees: minder aggresief?) dan bij black... Ben ook al vaker naar hardstyle feesten geweest (qlimax, defqon, en nog een paar), maar daar vond ik de sfeer toch een stuk slechter dan afgelopen jaar op white!

Black heeft dit jaar echt een mega line-up, heb zelf nog zwaar zitten te twijfelen om toch ook naar black te gaan, maar een avondje sensation is nou niet echt goedkoop...
Music is what feelings sound like...
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
21-5-2006 17:04
Dit jaar wordt white helemaal de bomb denk ik. Erick E vs. Dj Roog als opening happy :) happy :) happy :)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
DjsteevStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2004
Laatste: 4-6-2011
Berichten: 165
21-5-2006 18:01

RonnieB schreef:

tja, door te kijken vanachter je pc kun je ook niet echt meegaan met de sfeer natuurlijk! wink ;)
Hehe, daar heb je een punt. Ik vergeleek het ook alleen maar met het jaar daarvoor, toen ik de hele nacht met open mond heb zitten kijken. Ik ben overigens niet de enige die deze mening heeft... Er was gewoon een heleboel mis!
Het einde was dan helemáál het dieptepunt van de avond, toen ze afsloten met White tune ipv die van Black. Het ge-'BOEE' was duidelijk hoorbaar wink ;)
Carpe noctem
DJ DummieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 29-1-2008
Berichten: 37
5-6-2006 18:12
ff iets geheel anders over sensation black... welke liedjes zullen(volgens jullie)
er cker voorbij komen?en door welke dj?

Ik denk:
D-Block vs S-Te-Fan - U Will Be Dancin (showtek)
Luna - Bring That Shit Back (door wie weet ik niet, maar zal beslist langs komen en in de megamix)
The Prophet vs Deepack - Stampuhh ( The Prophet)
DJ Luna meets Trilok and Chiren - Street Knowledge (Zany of Darkraver of miss zelfs de megamix)
Speedwave - Mescal (budmix) (Technoboy, btw goeije keuze dat ze die ook hebbe uitgenodigd laugh :D razz :p )

ik hoop:

Darkraver vs Norman - Je Weeeeeeeeeeeeeeeet Toch voorbij komt
Nobody likes the records that we play!!!
Hardstyle to the maxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2003
Laatste: 29-7-2007
Berichten: 34
5-6-2006 21:34

DJ Dummie schreef:

DJ Luna meets Trilok and Chiren - Street Knowledge (Zany of Darkraver of miss zelfs de megamix)
Van Darkraver kun je veel gekke dinge verwachte, maar toch echt ni dat ie Hardstyle gaat draaien.
This is grade A 100% pure comlubian cocaïne ladies and gentlemen, DISCO SHIT!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)