Forum > Off-Zone

Gisteren: helse tocht!

(134 reacties. Pagina 8 van 14)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-11-2005 19:05
Oké.

Haaksbergen heeft weer stroom, er is volgens mij niemand meer zo ingesneeuwd dat-ie de deur weer uit kan, het weekeinde is bijna voorbij.

Nog nieuws?
Max-dj-psychoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2005
Laatste: 16-2-2008
Berichten: 94
27-11-2005 19:13
het had van mij wel 2 dagen later mogen gebeuren. Ik was in Dortmund ( uitwisseling met school ) en ben vandaag terug gekomen .Anders waren we niet vertrokken en zat ik daar nog een paar dagen op de kerstmarkt van gluhwein en bratworst te genieten laugh :D
It's all about house music, and it always will be
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
27-11-2005 20:46

Sylvia schreef:

Oké.

Haaksbergen heeft weer stroom, er is volgens mij niemand meer zo ingesneeuwd dat-ie de deur weer uit kan, het weekeinde is bijna voorbij.

Nog nieuws?
Nou ja, laten we het zo zeggen:
Ik heb vanaf vanavond uurtje of 6 noodstroom bij me huis.
Zijn nu langzaam aan het overschakelen naar het gewone net.
Maar een aantal wijken heeft tot nu toe nog steeds geen (nood)stroom gehad.
Daarnaast gaat volgens mij de constructie die er gemaakt is, het nooit houden. shocked 8O
Ik heb gehoord dat hoe ze de kabels hebben bevestigt allemaal niks van klopt, en ze het allemaal nog weer om moeten gooien.
Het word in ieder geval weer warmer in huis, en buiten begint de weg weer wit te worden sneaky :V
Owja, klein detail: er waren vanmiddag een paar belgen om hun belgische aggregraat te plaatsen. waar ze wel niet helemaal vandaan moeten komen. shut up :X
Nu ook via de .eu te bereiken.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-11-2005 23:49
Toen we hier gister nacht weg reden sneeuwde het ook behoorlijk, bij de eerste de beste benzine station kwamen we er achter hoe glad het was en die mensen zijn nu 3 paaltjes armer.

Kwam een half uur te laat op plaats van bestemming, m'n huid vol gescholden door een uitbater die daar niet echt blij mee was en toen maar aan het draaien gegaan. Na afloop maar even bij de uitbater een fles spa blauw over de voor ruit van zijn auto heen gegoten zodat ie een kwartier langer kon krabben en toen naar huis gegaan.

Bij aankomst languit op mijn plaat hier op het dakterras en toen ik de deur open deed kwam ik tot de conclusie dat de verwarming uit was gevallen...... die nog even gefixed om half 7 vanochtend en toen mijn bed maar in gedoken.

Overigens moet ik altijd weer lachen om de chaos die er in nederland ontstaat na het vallen van een paar centimeters sneeuw.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
28-11-2005 08:15

Reind schreef:

een fles spa blauw over de voor ruit van zijn auto heen gegoten zodat ie een kwartier langer kon krabben
Is dat met cola o.i.d. niet veel leuker? laugh :D
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 13458
28-11-2005 10:40

Victor schreef:

Eigenlijk wilde ik de boel maar afbellen, vanwege de weersvoorspelling, maar uiteindelijk zijn we toch maar die kant op gereden. Hier aan de kust waren er rukwinden met fikse regenbuien en onweer. Niet echt lekker.
Wij hebben dat, vanuit het hoge noorden, met verbazing gevolgd. Wat was het geval: Afgelopen vrijdag was het weer hier gewoon MOOI (zonnig, droog, bijna windstil). 's Avonds heeft het een beetje geregend. Als je daarna de TV aandoet denk je dat de berichtgeving over een ander land gaat!!!

Dus zou je denken "die ellende krijgen we Zaterdag nog wel". Nope. Zondag dan? Nope. Maandag dan? Het is nu koud en een beetje mistig (maar nog steeds geen vlokje sneeuw gezien).

(Maar... Het is ook wel eens andersom geweest... ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
28-11-2005 11:08
Jullie zaten in het oog van de storm. Ik heb de satellietbeelden gezien: overal ellende, behalve in de strook van Drente en een stuk daarboven: daar draaide alle ellende prachtig omheen!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
28-11-2005 11:30

Dré schreef:

Victor schreef:

Eigenlijk wilde ik de boel maar afbellen, vanwege de weersvoorspelling, maar uiteindelijk zijn we toch maar die kant op gereden. Hier aan de kust waren er rukwinden met fikse regenbuien en onweer. Niet echt lekker.
Wij hebben dat, vanuit het hoge noorden, met verbazing gevolgd. Wat was het geval: Afgelopen vrijdag was het weer hier gewoon MOOI (zonnig, droog, bijna windstil). 's Avonds heeft het een beetje geregend. Als je daarna de TV aandoet denk je dat de berichtgeving over een ander land gaat!!!

Dus zou je denken "die ellende krijgen we Zaterdag nog wel". Nope. Zondag dan? Nope. Maandag dan? Het is nu koud en een beetje mistig (maar nog steeds geen vlokje sneeuw gezien).

(Maar... Het is ook wel eens andersom geweest... ;-)
nou sneeuw heb ik ook niet gezien hoor hiero in zuid holland, de enige hagel viel tiel ik net naar buiten liep razz :p
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
DutchspidersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 5-10-2009
Berichten: 148
28-11-2005 12:11
UPDATE:NOg steeds geen sneeuw gezien hier in het Noorden laugh :D
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus.
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
28-11-2005 13:09
Kom maar wat halen dan in het oosten, we hebben er genoeg van!
Gratis voor jou... wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)