Forum > Opmerkingen

Tijd voor een nieuwe mod?

(21 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
StamplaafStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-11-2002
Laatste: 13-1-2008
Berichten: 70
15-5-2003 08:47
een dre's choice keurmerk op goede posts laugh :D
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
15-5-2003 11:34
IK DRAAG TOM VOOR!! happy :)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
15-5-2003 14:31
ja zoiets, maar dat dan alle (vip) leden door op die knop te drukken laten zien dat ze het er mee eens zijn. Want meestal word gewoon gedacht van, ow, het antwoord staat er al dus het is goed. Maar zo zie je dat er nog meer mensen het daar mee eens zijn. (of niet)
Maar dat is MIJN mening...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
15-5-2003 14:43
Ik vind dit helemaal geen goed idee. Een forum is niet iets waar de mening van de meerderheid geldt, maar waar je (door het aandragen van argumenten) anderen overtuigt en samen tot een oplossing komt.

Een hoop antwoorden lenen zich ook niet voor een goed/fout-knopje.

Meer mods om foute/gevaarlijke antwoorden te weren is ook niet nodig. Zodra iemand iets post dat echt niet goed is wordt daar altijd snel door een terzake kundig iemand op gewezen. Gelukkig hebben we meestal voldoende deskundigheid op het forum. Trouwens, alsof mods en vips alleswetend zijn...

Deskundigheid die ik mis op het forum is overigens op het gebied van rigging.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
15-5-2003 16:07
Daar zit inderdaad ook wel wat in maar volgens mij gebeurt het vaak zat. Maar de vipleden staan niet voor nix tussen haakjes. Omdat je anders meningen van (anonieme) mensen krijgen die er (misschien) helemaal niks van weten en toch hun mening geven.
Maar dat is MIJN mening...
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
15-5-2003 18:45
goed uitgelegt hoor... Ben nog maar net op het forum, ben ook op meerdere fora's, en ik moet zeggen dat ik de brij van topics op dit forum wel hinderlijk vind. En vooral ook de snelheid waarmee het aantal topic's toeneemt. Uiteraard heeft iedereen het recht op het stellen van een vraag, maar toch! Ik weet niet hoeveel mod's er zijn, 2 geloof ik. Misschien idderdaad wel handig als er nog 2 mensen bij komen, "administrator" of iets nieuws "conrolleur" of whatever. Maar voorals nog heb ik niet echt grote problemen hier ondervonden waar echt ingrijpen genoodzaakt was.
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 9469
15-5-2003 23:42

Roytje schreef:

Maar daarna komt heelvaak een tegenstrijdig antwoord.
Het probleem zit hem meestal in wat men wil horen, en wat men te horen krijgt laugh :D
Nu zou ik het wel leuk vinden als er bv een 'daar ben ik het meeens knop komt' zodat je weet voor welk antwoord de meeste mensen zijn. (Hm... uitleggen is niet mijn sterkste kant)
Je gedachte is aardig, maar zeer gevaarlijk.
Voorbeeldjes uit de forumpraktijk van afgelopen jaar?
1/Als iedereen het er mee eens is dat je stopcontakten paralel kunt schakelen zodat je wel bijna 7000 watt krijgt, is het zo?
2/ Hoe meer boxen je paralel aansluit, hoe harder het klinkt?
3/ Stoppen doorverbinden doet ze langer mee gaan?
En zo hebben er nog wel een paar leuke de revu gepasseerd laugh :D

Gelukkig zitten er ook een paar nuchtere figuren op dit forum die de daydreamers af en toe back to earth halen wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
16-5-2003 19:54

Victor schreef:

Ik vind dit helemaal geen goed idee. Een forum is niet iets waar de mening van de meerderheid geldt, maar waar je (door het aandragen van argumenten) anderen overtuigt en samen tot een oplossing komt.
Maar als er 2 mensen een discussie voeren is het wel leuk om te kijken hoeveel mensen er aan de kant van de een staat en hoeveel aan de ander. En tom, dat is nu ook precies de reden dat ik vip leden had geschreven (deze mensen hebben wel verstand van zaken, anders zou Dré ze niet uitkiezen) omdat andere mensen misschien 'verkeerde' antwoorden geven.
Maar dat is MIJN mening...
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
18-5-2003 20:38
Ik weet niet of je het weet... Maar dit is een forum!!! Geen debatzaal...! Het idee is leuk, maar je kan er (zoals ook al gemeld), verkeerde conclusies doorkrijgen.
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
18-5-2003 21:57
Oké bedankt. Het leek mij wel leuk, maar jullie hebben mij overtuigd.
Maar dat is MIJN mening...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)