Forum > PC related Forum

Horeca PC systeem

(18 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
Break The SilenceStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 31-7-2023
Berichten: 127
15-7-2005 09:33
Kijk, het is een klein gezellige cafeetje, waar het helemaal niet nodig is om alles te hebben en om up-to-date te zijn... En met 150 nummers per maand kan hij dus helemaal niets doen...

En het gaat hem niet zozeer over de prijs, want hij heeft geen probleem met dat abonnement als de service ook in orde is. Maar de service is dus ruk, en hij moet betalen voor dingen dien de installateur zelf om zeep geholpen heeft, en DAAROM wil hij ervan af...

Ik ben er wel van overtuigd dat hij in het begin heel wat op tafel moet leggen om weer een aardige collectie aan te leggen, maar up-to-date blijven gaat veel goedkoper zijn dan die 150€/maand. Hierbij komt nog dat de muziek van hem is en van hem BLIJFT. Blijft hij bij zijn huidige systeem, en stop hij over 5 jaar met zijn café, dan heeft hij geen muziek meer, terwijl hij er toch al die jaren voor betaald heeft. Koopt hij zelf zijn muziek, dan kan hij zijn leven lang er nog van genieten ...

En voor hem de belangrijkste reden: hij heeft zelf controle over alles, en is niet afhankelijk van zo'n abonnement. Werkt er iets niet goed meer aan de software, dan fli**er je effe alles van je HD en je installeert alles mooi opnieuw en klaar, zonder dat je een factuur krijgt van honderden euro's ...

En Tom: hij had een abonnement voor max 2500 nummers, anders lag het factuur nog hoger ...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 9469
15-7-2005 09:41
Een collectie samenstellen (legaal) hoeft niet duur te zijn.
Er staan regelmatig prima collecties van stoppende shows/café's op marktplaats enz.

Het digitaliseren naar een hd toe dat kost je de tijd.
Maak je borst maar nat.
Je ben weken bezig, voordat je alles in één goede database hebt zitten,
op zo'n manier dat je alles lekker kan vinden.

Maar als het een klein kroegje is met een barretje rond publiek, kan ik me voorstellen dat 150 een hoop geld is.
Maar als hij daarintegen zelf wil gaan koppen, zal hij er ook wel achter gaan komen dat je van een budged van 150 per maand niet echt up to date blijft......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Break The SilenceStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 31-7-2023
Berichten: 127
15-7-2005 10:54

Tom schreef:

Het digitaliseren naar een hd toe dat kost je de tijd.
Maak je borst maar nat.
Je ben weken bezig, voordat je alles in één goede database hebt zitten,
op zo'n manier dat je alles lekker kan vinden.
Is hij zich van bewust
Maar als het een klein kroegje is met een barretje rond publiek, kan ik me voorstellen dat 150 een hoop geld is.
Maar als hij daarintegen zelf wil gaan koppen, zal hij er ook wel achter gaan komen dat je van een budged van 150 per maand niet echt up to date blijft......
Dat is het hem nu net: up-to-date blijven is niet echt noodzakelijk ... De meest populaire rnb en een klein beetje dance, beetje pop, en nog wat nederlandstalig (clouseau, wim soutaer, ...) en meer moet hij niet hebben, en dan kom je met 50 à 70€/maand al een heel eind
JordiploumStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2005
Laatste: 12-9-2007
Berichten: 19
3-10-2005 22:14
ik heb wel eens gehoord dat SAM Party DJ https://www.spacialaudio.com ook goed blijkt te zijn, zelf geen ervaring mee..
'DJP Sound'
FranticDJStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-7-2005
Laatste: 17-5-2012
Berichten: 96
4-10-2005 16:12
https://www.bcmmusic.nl

Staat bij ons in t café, heeft DJ mode en een automatische mode. Werkt heel relaxed.
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
4-10-2005 19:55
Ooit eens naar Xenox gekeken, met abbo, schijnt niet zo heel te zijn, en je kan je muziek up to date houden en zelfs aangeven welke nummers je bij de volgende update wil hebben.
vaj-ta-lie-tie
EdvStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2005
Laatste: 2-1-2006
Berichten: 1
9-10-2005 11:47
vraagje heeft er al iemand ervaring met de DAC-3 controller en welke softwhare werkt hier beste mee
TimDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2004
Laatste: 3-5-2024
Berichten: 349
23-10-2005 00:43

edv schreef:

vraagje heeft er al iemand ervaring met de DAC-3 controller en welke softwhare werkt hier beste mee
Pcdj. Ik heb geen ervaring met de controller.
Ook hier kan úw reclame staan!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
7-11-2005 22:33
Edit Mod: Sylvia: onzin-post van gj verwijderd. Dit is een forum voor serieuze en professionele oplossingen, daar valt illegaal gedownloade software niet onder.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)