Forum > PC related Forum

Keuze rackmount/desktop

(349 reacties. Pagina 35 van 35)
Moderator(s): Dré
Jeroen ZelleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-7-2003
Laatste: 31-1-2006
Berichten: 54
12-9-2005 10:13
Nee hoor wink ;) . Dan wordt mijn DJ Meubel juist nog mooier laugh :D .

Voor degene die mijn dj meubel nog niet hadden gezien: https://www.jeroenzelle.nl/flightcase/
If light is intelligent, then sound must be stupid!
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
12-9-2005 15:32
Waar laat je een muis en eventuele controller dan?
Maar dat is MIJN mening...
Jeroen ZelleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-7-2003
Laatste: 31-1-2006
Berichten: 54
12-9-2005 17:07
Ik heb een toetsenbord lade. Daar ga ik een plateau aan vast maken, die uit kan klappen en daar komt de muis op.

Een e.v.t. controller kan onder de monitor worden bevestigd.

Ik zal morgen foto's maken als ik de beugel heb.
If light is intelligent, then sound must be stupid!
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
17-9-2005 19:41
Ik ben op zoek naar een flightcase waar een ATX of AT computerkast in kan (met eventueel wat schuimrubber om gaten te vullen). Bedoeling is om voor en achterkant met een klep te kunnen openenen en sluiten (voor de aansluitingen). Weet iemand waar ik deze kan vinden?
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
17-9-2005 22:45
Er bestaan kisten voor de Mac G5. Ben ze alleen nog maar tegengekomen in de UK, het bedrijf dat ze verkoopt, doet ook in universele PC kisten. Hier de cases die ik bedoel. Ik denk niet, dat je ze in NL kant en klaar vindt, daarvoor zul je ongetwijfeld een case op maat moeten laten maken.

John
I am a TimeDriver!
Jeroen ZelleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-7-2003
Laatste: 31-1-2006
Berichten: 54
18-9-2005 09:46
Heb gisteren mijn DJ Meubel helemaal leeg gemaakt & de computer erin gelegd. Hij ligt nu op de bodem van mijn DJ Meubel, op 4 wasmachine dempers laugh :D .
Foto van de binnenkant

Ik heb meteen even nieuwe kabels gekocht zodat ik straks niet weer alles hoef opnieuw te doen als ik mijn geluidskaart binnenheb. Alleen daardoor is het nog een grotere kabelzooi in het meubel geworden.
Foto van de kabelzooi

Foto van hoe mijn DJ Meubel er nu uitziet

Foto van het 14" TFT schermpje met BPM Studio lopend

ToDo lijst:
- TFT monitor ophangen op VESA beugel, moet alleen nog een stang laten maken
- 12 cm ventilator in de deur achterin inbouwen voor ventilatie
- Kabels beter wegwerken
- Delta 1010 LT inbouwen
- Aan/uit knop computer ergens inbouwen, zit nu nog verscholen achter de CDJ-100s (maybe ook een wel gewoon een goede plek wink ;) )
If light is intelligent, then sound must be stupid!
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
18-9-2005 11:59
In hoeverre vinden jullie het verstandig om gewoon zelf iets te maken? Het is meer dat het mijn eigen on-the-road setje wordt naast het spul dat ik in huur (en dus niet zelf hoef te sjouwen). Puur dus op de achterbank en neerzetten, kan ik daar ook gewoon zelf iets simpels mee maken?
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
18-9-2005 14:38

mark_dabomb schreef:

Ik ben op zoek naar een flightcase waar een ATX of AT computerkast in kan (met eventueel wat schuimrubber om gaten te vullen). Bedoeling is om voor en achterkant met een klep te kunnen openenen en sluiten (voor de aansluitingen). Weet iemand waar ik deze kan vinden?
In een normale Prodjuser/Dap 4HE-kist kun je een ATX-behuizing prachtig stoppen. Heb hier even nagemeten, met mijn PC-behuizing en normaal 1cm-schuim eromheen past'ie prachtig in een flightcase. Wel afhankelijk van je PC-behuizing natuurlijk. Dan zet je die flightcase op een kleine zijkant ipv. de onderkant(rubber pootjes die op een grote kant zitten op een kleine kant zetten). Op klus deksel aan voorkant eraf voor cd-romspeler/power-knop/USB/etc. Aan de achterkant deksel eraf voor aansluitingen. Klaar!

Neem wel een stevig kistje, een zware Prodjuser of heel eventueel een Dap-kistje, die schijnen ook niet zo heel erg waaiboomhouterig meer te zijn.
Light Image
PowerbeatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2005
Laatste: 10-9-2014
Berichten: 808
20-9-2005 17:00
Hee jeroen, je was vorige keer opzoek naar een computer voor je licht, het moment dat ik mijn rackmount gekocht had. Ik stop met Drive-in werkzaamheden, en zou hem dus als eerste aan jou aan willen bieden.
I'll take you to the KoffieShop...
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
20-9-2005 18:50

Powerbeat schreef:

Hee jeroen, je was vorige keer opzoek naar een computer voor je licht, het moment dat ik mijn rackmount gekocht had. Ik stop met Drive-in werkzaamheden, en zou hem dus als eerste aan jou aan willen bieden.
Bedankt voor je mailtje en het aanbod. Ik heb je even een mailtje teruggestuurd.
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)