Forum > Muziek

Zomerhit 2003, wat gaat het worden?

(89 reacties. Pagina 2 van 9)
Moderator(s): Dré
TeunStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2002
Laatste: 2-5-2014
Berichten: 133
29-4-2003 19:34
Voor wat betreft de apres ski nummers (die het in de zomer ook altijd goed doen) zal dat waterscooter nummer het ook wel goed doen en daar zal vast ook wel een nieuw nummer van komen..
Jepz het nieuwe nummer van Gebroeders Ko wordt: (hou je vast)

Gebroeders Ko - Tuut Tuut Wij Srpingen Parachute

Single wordt 7 mei gereleased happy :)
Keljet
DJLaaGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-5-2003
Laatste: 27-7-2003
Berichten: 2
2-5-2003 16:32
Wat mij betreft worden dit de absolute zomernummers:

Work for Beauty - The Thing (Prax Paris Remix)
Lee-Cabrera - Shake it
Seamus Haji & Paul Emmanuel - Beat goes on

Geniale nummers!
Large and in Charge!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
9-5-2003 15:42
Over een titel ga ik me zo niet uitspreken, ik ben het commercieel gedeelte van de scene wat kwijtgespeeld dus waag ik me er ook niet meer aan laugh :D
Wat wél duidelijk is, is dat het deze zomer een SAMBA-zomer wordt!

Ik kom nét van de vinylshop en ik kreeg meer SAMBA onder mijn neus geduwd dan al de rest samen!!
Nu, ik had al zo'n lichtbruin vermoeden dat het zo zou lopen toen ik midden deze winter de vinyl van Gregory met onder andere Tropical Soundclash kochtte. En nu is het zover ... wij maar ons best doen om R&B op te kopen ... ondertussen willen de mensen dat nog met moeite horen, maar geen paniek: we hebben ons geld kunnen stoppen in disco-nouveau en nu dat genre ook weer eens enorm in de lift lijkt te zitten (lees: klaar om uitgemelkt te worden), dan starten we maar eventjes met SAMBA!! Wat zouden we anders doen met ons geld wink ;).
Ho maar!! Je hoort me niet klagen hoor!! Integendeel, beetje variatie ligt me wel, alleen jammer dat dat wil zeggen dat we eerst een paar honderd(en) euros mogen investeren in een startvoorraad vinyl sad :(.
Nu ja, weze gewaarschuwd!! Zorg dat je er vroeg genoeg bij bent, want met R&B heb ik mezelf failliet gekocht om terug bij te benen terwijl ik met disco-nouveau mooi ben kunnen volgen en dan is het nog eens zo leuk!! happy :)

BTW: ik begin me al die wiegende heupen van de vrouwen voor te stellen op die zwoele SAMBA ... dat beloofd een leuke zomer te worden laugh :D
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DavernoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2002
Laatste: 14-6-2010
Berichten: 54
9-5-2003 17:11

Bazz schreef:

De nieuwe van 4 Clubbers- (ben alleen de titel vergeten sad :( )
Flashdance - Attenzione (misschien in clubs al een ouwertje maar toch..)
eeuh da klopt niet
da mjoet flashrider -atenzione zijn:d
greetz daverno-v
RuudStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2002
Laatste: 31-7-2023
Berichten: 58
13-5-2003 13:29

Teun schreef:

Voor wat betreft de apres ski nummers (die het in de zomer ook altijd goed doen) zal dat waterscooter nummer het ook wel goed doen en daar zal vast ook wel een nieuw nummer van komen..
Jepz het nieuwe nummer van Gebroeders Ko wordt: (hou je vast)

Gebroeders Ko - Tuut Tuut Wij Srpingen Parachute

Single wordt 7 mei gereleased happy :)
ben de nieuwe gebroeders ko al weer twee maanden aan het draaien en hij heet 'als ik jou vergeef'

die andere zal vast wel uitkomen maar ik wilde even melden dat er nog eentje tussendoor is gekomen.

denk dat de lentehit iig is free van ehmz stuart
en natuurlijk room5 (ofzoiets) - make luv'
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
13-5-2003 14:11
de zomerhit in belgië zal heel waarschijnlijk 'summerjam' worden!
het was een klein hitje in de r&b-versie maar nu hebben ze de acapella op fiesta de los...gezet. Goed gedaan!
DekkertjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-2-2003
Laatste: 5-3-2006
Berichten: 18
13-5-2003 16:27
Ik verwacht dat Chiuhahua ook wel veel gedraait gaat worden hoor,
Mazzel Dekkertje
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
13-5-2003 16:50

luc2366 schreef:

de zomerhit in belgië zal heel waarschijnlijk 'summerjam' worden!
het was een klein hitje in de r&b-versie maar nu hebben ze de acapella op fiesta de los...gezet. Goed gedaan!
inderdaad beregoednummer!!
voor de geinteresseerden: komt binnen twee weken uit op vinyl!! al kun je hier en daar wel al een stukje pre-release te pakken krijgen ... meestal gekopieerd vanaf C-Dance die blijkbaar wél al deze upcomming-hit heeft!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
13-5-2003 19:07
efkes belzen ondereen: oe wete gij datta binne twie weke utkomt? laugh :D
StamplaafStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-11-2002
Laatste: 13-1-2008
Berichten: 70
13-5-2003 19:23
R.One - Happy TV

(this is H.T.V.I. Happy TV International, bringing you happy news from around the world, 24 Hours a day)

happy :) een erg fijn nummer happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)