Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 18 van 36)
Moderator(s): Dré
MrmarcellosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-5-2005
Laatste: 10-3-2011
Berichten: 39
12-5-2005 14:03
Naam: Mr Marcellos
Leeftijd: 26 jaar

Ben al vanaf mijn 12e bezig met muziek maar dat was meer van het illegale zendpiraatje uithangen. Op mijn 15e ging ik bij een grote piraat draaien samen met een vriend. Helaas wilde die vriend niet meer draaien na een half jaar en toen heb ik alle zendtijd in gepikt maar daarmee kwam uit eindelijk ook een eind aan de zender ( zender en studio bij vriend's ouders thuis dus... )
Hierna heb ik nog als drive-in gedraaid op bruiloft en party alleen dit was niet wat ik zocht.
In 1998 kwam ik in aanraking met trance/dance hierdoor ben ik geinteresseerd geraakt in de trance muziek. Sinds dien draai ik trance muziek.
Al ongeveer 5 jaar ben ik bezig met mixen.
Momenteel draai ik voornamelijk mixen thuis ( en zet deze op internet voor de liefhebber) en op webcastradio's.
Ben dus ook druk opzoek naar het "echte" werk in een cafe/bar/disco.
"Excessivemix radioshow now available on 7 streams"
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
18-5-2005 23:43
Even voorstellen:

Naam: Martijn van den Berg
Leeftijd: 23 jaar

Ben ooit als 16 jarige begonnen met het verzorgen van de muziek in de wat kleinere café-tjes, daarvoor mocht ik met diverse drive in shows mee om wat ervaring op te doen, dit is ondertussen ( na een jaar of 6 ) uitgelopen tot minimaal elk weekend draaien van nog steeds kleinere café-tjes tot het draaien in de grotere bar dancings. Op dit moment ben ik samen met een goede kameraad bezig met het opstarten van een eigen drive in show en kan eigenlijk wel wat tips gebruiken happy :) Binnenkort probeer ik wel wat foto’s te plaatsen van de ( nu nog te bouwen ) drive in show.
Music is live - Live is music
KrizioStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2005
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 35
19-5-2005 13:46
OK... Dan zal ik mezelf ook maar even prijs geven.

Naam: Chris
Leeftijd: 27
Tandenborstel: Blauw-Geel

Ook ik ben als velen begonnen op school, Eerst op mun lagere school voor klasseavondjes, en daarna op de middelbare school met (grotere) schoolfeesten. Vlak voordat ik die school verliet hebben we een mega feest georganiseerd in een grote sporthal in verband met een fusie van meerdere scholen. Dat feest was ongeveer voor 2500 man, met o.a. lokale bands en een optreden van de sonic surfers.

Ik draaide als DJ op diverse feesten in opdracht van evenementenbureau's en werkte faciltair ondersteunend op een camping. Met name in de zomermaanden regelde ik alle licht en geluidsvoorzieningen voor het recreatieteam en de horeca.

Ik heb toen een overstap gemaakt naar een evenementenbureau in Winterswijk waar ik als DJ en geluidstechnicus aan de slag ging, maar helaas ging dat bedrijf failliet. Zodoende keerde ik terug naar die camping. Daar ben ik me meer gaan toeleggen op het organiseren van feesten, partijen en evenementen, met als hoogtepunt een jaarlijks terug kerend openlucht evenement voor zo'n 10000 bezoekers. Op dit evenement hebben onder andere gestaan: Jody Bernal, T-Spoon, Havenzangers, Time-less, Harry Slinger en nog andere.

Op dit moment ben ik werkzaam als horecamanager binnen een grote fitnessorganisatie, maar ben in een redelijk gevorderd stadium om mijn eigen bedrijf op te starten. Ik wil me gaan richten op de lokale markt met het aanbieden van vernieuwende producten op het gebied van evenementen, personeels feesten en (zakelijke) bijeenkomsten. Dit bedrijf(je) zal geheel facilitair ondersteunend worden, zonder eigen middelen, maar met een netwerk van bedrijven die ieder een bepaalde kwaliteit kunnen leveren.

Dat was hem geloof ik even.
Mocht je nog vragen hebben, mail dan maar !!
Tot ziens op het Forum !!

Groeten,
Chris
Snap jij het nog ?
DjdiamondStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-5-2005
Laatste: 27-6-2009
Berichten: 46
26-5-2005 12:28
Hallo allemaal!

Ik ben sinds een tijdje redelijk actief op de site van New-Line om te zoeken naar nieuwe spullen, vandaar ook van mij even een voorstelrondje happy :)

Ik ben Robbert, 20 Jaar en heb al 5 jaar een drive-in show, inmiddels uitgebouwd tot redelijk professioneel zullen we maar zeggen. Ik draai al ruim 8 jaar (vanaf groep 8 ongeveer) en draai tegenwoordig ook op de radio en op wat grotere feesten.

Alle informatie over mij staat eigenlijk op mijn internetsite: https://www.discodiamond.tk onder het kopje De DJ's

Dat was het wel zo'n beetje!
Grtz!
hier staat niks
LassyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-10-2009
Berichten: 18
13-6-2005 12:47
4 x bewerkt. Laatst door Dré op 13-6-2005 21:51
Naam; Marcel
Leeftijd: 30

Sinds m'n 4e bezig met muziek (bedankt Pa!) en v.a. 1988 besmet geraakt met het virus wat ze toen ooit House noemden. Lekker klooien met taperecorders, platenspeler en mengpaneeltje om in 1992 m'n eerste "snelstart" draaitafel te kopen van het merk Soundlab (beltdrive). Na wat sparen m'n tweede gekocht en al een aantal mixjes in elkaar geflanst en dat met een mengpaneel van Alecto zonder cue!

Later toch maar voor een mengpaneel van Numark gegaan (is toch wel handig dat cue-en wink ;)) nu kon het echte werk beginnen. Veel platen gekocht en toen ik m'n eerste echte centen ging verdienen wist ik precies waarvoor ik werkte: SL1210 MKII! Zodra ik het geld bij elkaar had gelijk 2 SL's aangeschaft om een tijdje later een Dateq XTC er tussen te zetten. Dit setje heb ik nu al een hele tijd en ben er nog steeds zeer tevreden over! Laatst toch maar besloten dat DJ CD spelers toch wel handig zijn en na lang wikken en wegen voor de Pioneer CJD-800 gegaan en die bevallen uitstekend!
Ben vooral als hobbyist bezig en af en toe draai ik ergens als ik de kans krijg. Draai voornamelijk progressive tot Trance van het melancholieke en diepe soort.

ff wat foto's gemaakt van m'n ge-update gear:

01
02
03
04
05
06

Dit is ff een tijdelijke set-up op een dressoir van Trendhopper (201cm lang, 43cm diep, 85cm hoog). M'n huidige DJ-meubel is namelijk te klein en ik wacht nog op m'n standaard voor de pio's die dan schuin boven m'n set-up komen te staan.
Het is al heel wat als je kunt fietsen!
LjtijnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-7-2005
Laatste: 16-1-2009
Berichten: 11
4-7-2005 19:17
Er zijn er al zoveel die zich voor hebben gesteld dat ik dat ook maar even doe:

Naam: Martijn, Tijn voor bekenden
Leeftijd: 30
Woonplaats: Gilze (tussen Tilburg en Breda)

Ben reeds ruim 15 jaar actief binnen het drive-in-show gebeuren en wel met de Shake drive in show. Het licht is daarbij mijn favoriete onderdeel. Ik denk dat we ondertussen een aardige set hebben opgebouwd met o.a. een verlichte dansvloer, 6 scans (Martin + Clay Paky), 4 Movingheads (Showtec), 2 stroboscopen (Highend) en een stuk of 40 par 64's. Geluid is dateq lmp 7.3, denon 2100f, bpm studio, dbx driverack, camco versterkers en een setje van l-acoustics.

Blijft een hobby he wink ;)
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
10-7-2005 16:20
Ik zal me dan ook maar even voorstellen, ik ben Carlo Vissers uit Kerkdriel (bij den bosch) en heet DJ Delay zolang ik niks beters kan verzinnen. Ik ben nu een jaartje bezig en draai al regelmatig op feestjes in de buurt. Ik ben nu vooral bezig met apparatuur sparen, veel oefenen en ervaring opdoen en een goede DJ-naam bedenken.

Zodra ik mijn setje voor drive-in klaar heb, en een goede naam heb gevonden, zullen jullie vast nog wel meer horen!!!
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
Perfect EffectsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 15-2-2016
Berichten: 123
10-7-2005 17:10
Hoewel ik al een tijdje op het forum rondloop had ik me hier nog niet voorgesteld, dus bij deze zal ik dit even doen.

Ik ben Frank, 16 jaar oud. Ik doe zoveel mogelijk met mij grote hobby; licht en geluid. Ik werk in een partycentrum in Tilburg (The Gallery), waar ik af en toe voor het licht en geluid verzorg op feesten. Verder is mijn voornaamste werk bij een entertainment groep te Tilburg die diverse licht en geluid shows verzorgd met veel ondenkbare mogelijkheden (REP-Entertainment). En het laatste baantje dat ik heb is als vrijwilliger bij Zaal 16, een klein theater eveneens in Tilburg voor amateurs waar ik mee mag helpen, en vooral ook veel leren over het licht en geluid in een theater.
Verder probeer ik in mijn vrije tijd zoveel mogelijk bij te leren over alles wat met licht en geluid te maken heeft.

Als er iemand nog vragen heeft, dan hoor ik het wel...
Verhuur & verkoop van special effects
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
13-7-2005 23:32
Blijkbaar nog niet voorgestelt hier.

Ik ben dus Mark, 1 van de jongeren op dit forum, 14 toen ik hier kwam en nu inmiddels als tijdje 15. Ga volgend jaar naar de 3e van het vmbo kb en doe daar Zorg & Welzijn.

Ik draai niet, heb ook geen drive-in of wat dan ook. Heb geprobeert beetje te spelen met 2 cd spelers en oud alecto mixertje. Maar wat werdt ik daar snel zat van, was toen zon 13/14jaar.

Ben me gaan bezig houden met uitversterken van opvoeringen in het begin, ging altijd leuk en nu nog leuker en doe het nog steeds met plezier al 2 a 3 jaar lang.

Sinds eind 2004/begin 2005 ben ik behoorlijk wat actiefer geworden, zo ben ik altijd aanwezig bij opvoeringen van de basischool hier in de buurt, altijd lachen met die kinderenrazz :p Versterk een band uit en help altijd mee met opbouwe en afbouwen van feestjes in omgeving. Hier wordt ook nog wel s spul van mij gebruikt. Tevens ben ik daar dan om alles in goeie banen te leiden en zorg dat er genoeg geluid komt te staan en welke opstelling ed.

Beetje allround PA man.

Ben van plan om zo door te gaan, zou best wel oplieding willen doen voor geluidstechnicus maar denk dat dat altijd een hobby zal blijven.

Wil uiteindelijk op ambulance komen als verpleegkundigehappy :)
Soms..
MarijnStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-3-2005
Laatste: 4-9-2018
Berichten: 801
27-7-2005 20:37
ik zal me ook ff voorstellen.
ik ben Marijn Geerts. ik ben 14 jaar razz :p
heb een discobar (zo zeggen de belgendat) geluid+ licht. alhoewel licht me toch meer intresseerd. ik ga nu naar 3e middelbaar, volgend jaar richting KSO, slagwerk(drum) razz :p ik speel ook in muziek (rock) groep HUNT
mja, wat kan je allemaal zeggen...
ik woon in puurs (belgie), in prov antwerpen, om juist te zijn in breendonk (deelgemeente van puurs). mss ken je breendonk wel, ik word den DUVEL gebrouwen razz :p
tja, dit was het dan..

mvg
marijn

Terug naar forum Reageer (zonder quote)