Forum > Geluid

Pioneer HDJ-1000 Probleem!

(50 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
HansStandaard Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
Berichten: 315
2-3-2005 20:07
en misschien eens leren fotograferen, ik kan volgens mij geen 1 scherpe foto ontdekken sad :( , erg jammer want je mod is best wel interessant voor meer mensen denk ik.

Als je een macro foto maakt (knop met het bloemetje op de meeste camera's) let er dan op dat er altijd een minimale voorwerps afstand is, een hele goede camera kan tot op 2cm afstand foto's nemen, maar een gemiddelde camera moet je toch minimaal op 10cm afstand houden. Gebruik je optische zoom functie niet in de macrostand, hiermee vergroot je je minimale voorwerps afstand al snel tot 50cm!!

lukt het niet een goede macro temaken neem dan een gewone foto en knip hier gewoon het stuk uit dat je vergroot wilt laten zien.
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 22-4-2024
Berichten: 506
3-3-2005 17:35
daar is het ook fout gegaan. Maar bedankt voor de tip. Alleen ga ik het niet overnieuw doen gezien ik er toch wel 4 uur mee bezig ben geweest.
wat een onzin in dit vak
D-COHNStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-12-2004
Laatste: 28-3-2005
Berichten: 9
6-3-2005 23:18
hmmmz, zie het nu pas, maar denk niet dat mij dit gaat lukken
Technician Dance Ev.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2005
Laatste: 7-3-2005
Berichten: 2
7-3-2005 13:28
Ik heb zelf ook de HDJ-1000 en een MDR V700... Nou de keuze is duidelijk. Die Pioneer kan hard, maar het is waardeloze kwaliteit! Hij voelt erg plastic aan en die oorschelp, ja... bij mij en alle andere die ik ken met dat ding gaat kapot! NIET KOPEN DUS!!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
7-3-2005 13:30
En zo heb ik er 1 waar nog nooit wat aan mis is en nog steeds in absolute nieuwstaat is sneaky :V
De HDJ 1000 is een perfecte headphone maar er is bekend
1 op de 10 zit wat fout.

edit-kort door de bocht trouwens om te stellen dat het een waardeloos ding is omdat jij er 1 hebt en de mensen die jij kent sneaky :V
Zo ken ik er velen in het wereldje die geen reden tot klagen hebben en net zo tevreden zijn als dat ik ben
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
7-3-2005 14:47

fredje schreef:

En zo heb ik er 1 waar nog nooit wat aan mis is en nog steeds in absolute nieuwstaat is sneaky :V
De HDJ 1000 is een perfecte headphone maar er is bekend
1 op de 10 zit wat fout.

edit-kort door de bocht trouwens om te stellen dat het een waardeloos ding is omdat jij er 1 hebt en de mensen die jij kent sneaky :V
Zo ken ik er velen in het wereldje die geen reden tot klagen hebben en net zo tevreden zijn als dat ik ben
ben ik het 100% mee eens, ik heb onderhand ook al 1,5 jaar een HDJ-1000, en nog geen enkel probleem kunnen vinden! zowel voor thuis als on the road bevalt ie super! dempt goed, en is ongelovelijk zuiver!
Tis dat er geen mic aan vastzit, anders had ik hem ook voor on-line gamen kunnen gebruiken wink ;)
Music is what feelings sound like...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
7-3-2005 14:51
Misschien dat Technician Dance Ev. even aan ons kan uitleggen hoe oud zijn koptelefoon is, hoe (hufterig) de koptelefoon gebruikt is, op welk moment hij het begaf, wat eraan stuk is gegaan en, als hij nog onder de garantie viel, wat zijn dealer erover te zeggen had.

Daar zouden we iets aan hebben...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
7-3-2005 15:31

fredje schreef:

En zo heb ik er 1 waar nog nooit wat aan mis is en nog steeds in absolute nieuwstaat is sneaky :V
De HDJ 1000 is een perfecte headphone maar er is bekend
1 op de 10 zit wat fout.

edit-kort door de bocht trouwens om te stellen dat het een waardeloos ding is omdat jij er 1 hebt en de mensen die jij kent sneaky :V
Zo ken ik er velen in het wereldje die geen reden tot klagen hebben en net zo tevreden zijn als dat ik ben
Echter kunnen de retailers ook bevestigen dat het een koptelefoon is die wel erg veel terug gekomen is met gebreken.

Gelukkig zijn ze bij Pioneer nog enigsinds coulant en verbeterd men ook hier en daar nog wel eens wat. Een HDJ1000 is net als de Sony een koptelefoon waar je zuinig mee om moet gaan. Als dat teveel gevraagd is moet je een HD25 van Senheiser kopen (daar kun je namelijk mee voetballen)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
7-3-2005 16:28
Zoals ik al meedeelde-
1 op de 10 heeft een probleem,en men onderkent dat nu ook
bij dealers/pioneer etc.
En ik ben altijd netjes op mijn spullen,zeker als ik gebruik maak van een ander zn spullen(zelfs verhuurspullen)
Als je niet netjes met je dj gear kan omgaan of wil omgaan ben je ook geen goede dj.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
7-3-2005 17:19

fredje schreef:

Als je niet netjes met je dj gear kan omgaan of wil omgaan ben je ook geen goede dj.
groet
Ongelukjes zitten in een klein hoekje en ik ben het met je eens dat je zuinig met je spullen om moet gaan.
Als je echter kijkt hoeveel HDJ1000's er terug zijn gekomen met problemen in het begin de fabrikant zich ok wel eens achter de oren krabben of niet heel toevallig de fout in het product zit.

En dat men het bij Pioneer erkent, ja. Echter heeft dat ff geduurd want in het begin werd het vaak op user abuse gegooid totdat er zoveel headphone's terug kwamen dat dat excuus simpelweg kwam te vervallen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)