Forum > Algemeen Forum

Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004

(205 reacties. Pagina 17 van 21)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
27-10-2004 23:49
De loterij was ook één grote grap. Om half 9 zaten ze bij wijze van spreken gewoon te smeken of er niet iemand was die de prijzen mee wilde nemen! sneaky :V
Tjsa wat wil je ook met prijzen als een mini strobotje, een kannetje rookvloeistof (skytec ofzo), microfoontje etc. Zegt genoeg lijkt me. razz :p
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
27-10-2004 23:51
De loterij was ook echt ZOOOI van standhouders die iets kwijt wilde, en op deze manier alsnog konden kwijt raken op deze drukbezochte maar toch gezellige dag! sneaky :V laugh :D
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 9469
28-10-2004 00:04
Tja, ze begonnen al vroeg met inpakken sad :( Niet leuk voor de bezoekers die 's avonds kwamen, ik begreep van Blazer dat er al diverse standhouders weg waren gegaan.
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs01.jpg
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs02.jpg

Deze mensen heb ik niets zien doen, het was ook niet duidelijk wat ze deden, ze deden dan ook niks.....Volgens mij kwam het daardoor ook dat er niemand bij hun kwam kijken.
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs03.jpg
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs04.jpg
Je kan vinden dat een beurs verkeerd is opgezet, maar je moet er zelf ook wel wat voor willen doen (goed voor de dag komen).

Sietse:
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs05.jpg
was samen met de zeer fotogenieke Bastido:
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs06.jpg
Ze hadden allebei wat gewonnen in de tombola loterij.
Maar ja dat was ook makkelijk; 100 prijzen op 200 bezoekers laugh :D
Dus zo had je een aardige kans dat je je toegang er nog uit haalde.....
Wist me te vertellen dat de super strobo een zeer welkome uitbreiding was van zijn drive in..... wink ;)

De krokettenkoffiedames, hadden het maar druk (met elkaar)
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs07.jpg

Enkele overzichtsfoto's:
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs08.jpg
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs09.jpg
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs10.jpg
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs11.jpg
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs12.jpg
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs13.jpg

En daar is tie dan, een (in mijn ogen) foeilelijke golden 1200TT
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs14.jpg

Veel leegte:
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs16.jpg

Nog even leuk gesproken met Blazer, hij zag er moe uit:
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs17.jpg
Maar ja wat wil je, 20 klanten op een dag helpen gaat je niet in de koude kleren zitten razz :p
Blazer had ook wel oren naar mijn ideeen over hoe de beurs er beter uit zou kunnen zien razz :p

Dit was eigelijk een van de mooiste stands:
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/discobeurs/discobeurs18.jpg
Deze mensen hebben er echt wat van gemaakt.
jammer dat ze ook hier al aan het inpakken waren.
Zou eigelijk verboden moeten zijn,
Beurs is tot 2200uur, mensen betalen toegang, en hebben recht op een complete beurd tot 2200uur! Volgende keer borg vragen? sneaky :V

Mijn indruk van de beurs:
Het idee was leuk, maar de uitvoering liet te wensen over.
Geen eye catchers, geen leuke meisjes in strakke pakjes,
geen reclame, veel gemiste kansen.

Is natuurlijk ook een budgedtair probleem, als de helft van de standhouders het laat afweten en annuleerd, valt het startbudged een beetje weg om er iets goeds van te maken. Maar dan nog, zou ik alles op alles zetten om er iets knallends van te maken.

Duidelijk ook te weinig goede marketing gedaan, gezien de opkomst.
Wat er binnen kwam was in mijn ogen meer nieuwschierige forumleden,
nieuwschierige mensen in het algemeen, mensen die beroepsmatig dachten dat ze deze beurs niet konden missen en daarom even langs gingen, verder weinig potentionele klanten die hun kroeg/drive-in/theater moesten vernieuwen/verbouwen.

Je kan zeggen dat het allemaal de schuld is van een organisator, maar die is ook sterk afhankelijk van de standhouders voor een geslaagde beurs.
Dus wijs niet te snel één persoon aan.

Wel een pluim voor de standhouders die er toch hun best voor hebben gedaan om zo'n karige beurs nog een beetje porem en enthousiasme te kunnen geven.
Heb even gekeken bij een mijnheer die ledbarren verkocht,
nou ze waren (nog wel) erg duur (€ 900) , maar er kwam een behoorlijke bak licht uit.
En de man was erg enthousiast met zijn produkten, zelfs om negenuur 's avonds!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
28-10-2004 00:13
ik mag naar jullie opmerkingen blij zijn dat ik geen 25 euro heb uitgegeven om naar de beurs te komen en naar binnen te mogen. laugh :D hoewel ik tog wel graag had gewild.
misschien volgend jaar beter razz :p
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 1370
28-10-2004 00:29
2 x bewerkt. Laatst door Reemski op 28-10-2004 00:33

Reemski schreef:

Was behoorlijk minder dat ik Remco de hele tijd tegen kwam laugh :D (Sorry Remco).
Oke oke, het was erg gezellig Remco, zeker die lekkere salade bij de Burger King (Remco vond mijn reactie niet leuk, en dreigde met een kortingsstop :-) .....)
RemcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2002
Laatste: 11-7-2020
Berichten: 149
28-10-2004 00:31
Haha, altijd leuk.

Maargoed wel aardig om even te hebben rondgelopen en zodoende met een paar mensen van het forum een handje kunnen schudden.

Over de beurs zelf kan ik helaas niet erg postitief zijn. Alles is er nu ook onderhand wel over gezegd. Wellicht volgend jaar beter, mocht er een vervolg komen.
Foxy musicStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 9-8-2010
Berichten: 135
28-10-2004 01:34
(Heb even gekeken bij een mijnheer die ledbarren verkocht,
nou ze waren (nog wel) erg duur (€ 900) , maar er kwam een behoorlijke bak licht uit.
En de man was erg enthousiast met zijn produkten, zelfs om negenuur 's avonds!)

dat waren inderdaad mooie dingen,maar 900 euri's
deze meneer had ook dmx(snelstart) sturing voor tl buizen,en niet duur(60 euro,kon je 4 tl buizen mee aansturen)
een stukje terug in de hal stond er ook eentje met zo'n ledbar,met een strobo effect,zag er gaaf uit,zeker voor in je truss.
verder viel de beurs me tegen,stond zelfs een vent met stofzuigers???,verder stond er niks aparts of zo,met een beetje meer enthousiasme had het een leuke beurs kunnen worden.
Wat gooi je van de hoogste trap...
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
28-10-2004 02:12
Zo, net terug van de discobeurs..... (3 tussenstops: mc donalds - shell - texaco! voor voedsel voor ons en voor de bus wink ;))

Phoeh, ik zie er idd een beetje moe uit op de foto! happy :) maar wel een klant die zijn duim opsteekt haha!! Wel leuk om Tom te ontmoeten! (We houden contact)

Tsja wat kan ik van de beurs zeggen? De beurs zelf was goed geregeld (bewaking catering) Helaas waren er niet zoveel bezoekers, en dat is nou net wat je nodig hebt op zo'n beurs. Gelukkig wel wat dingetjes verkocht, dus niet geheel ontevreden.

Bij een aantal stands was het ERG rustig: st. tegen zinloos geweld / schoonmaak middelen / nightlive magazine. Een aantal van mijn buren hield het dan ook al voor de avond (helaas) voor gezien. Hiermee kwam mijn voorspelling toch uit: De discobeurs is gewoon een PA markt (met iets minder oude zooi). Ik hoop dat er bij een volgende editie (als die er komt?) wat meer aanmeldingen komen van horeca gerelateerde bedrijven, zodat het doel van de discobeurs duidelijker zichtbaar wordt.

Al met al toch wel een gezellige dag er van gemaakt! Ben benieuwd of Eureka nog iets post??
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
28-10-2004 07:36

Tom schreef:

geen leuke meisjes in strakke pakjes,
Daarvoor weet ik nog wel een andere beurs sneaky :V
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
28-10-2004 09:24
@Tom: ben je je stoel nog wel uit geweest? Kijkende naar de meerderheid van de foto's niet happy :)

Terug naar forum Afgesloten topic