Forum > Off-Zone

biertjehhh??? tijdens het draaien...

(348 reacties. Pagina 3 van 35)
Moderator(s): Dré
DJ bBINKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2002
Laatste: 7-11-2006
Berichten: 43
5-3-2003 14:46
Als je een eigen drive-in hebt vind ik dat je dus echt NIET moet gaan drinken ...

Je hebt immers een verantwoording af te leggen !
Stel er valt een speaker om en valt op iemand, dan loop je daar met je aangeschoten kop.
Het is maar een voorbeeld, maar er kan zich altijd zo'n situatie voordoen ..
StefanBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 24-1-2005
Berichten: 46
5-3-2003 15:06
Yep, dat is dus waar ik ook een beetje op doel.
De dag dat ik stop met LJ'en is de dag dat ik sterf. Oorspronkelijk geplaatst door Dre: Stuur me een postduif (heb ik ook wat te eten).
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
5-3-2003 15:22

DJ HanSie V schreef:

Ik drink haast nooit!
Cola smaakt net zo lekker als bier of iets anders met alcohol.
Totdat je ong 2 liter ophebt ... dan isset goor :)

(laatst op een feest eenzelfde bedrag opgedronken als dat we betaald kregen.. ze bleven maar drank aanslepen)
vaj-ta-lie-tie
BobWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 8-8-2014
Berichten: 490
5-3-2003 16:46
Drinken ben ik [zeker tijdens een feest met je eigen show] tegen, voor mij ligt dat makkelijk omdat ik werkelijk niets van alcohol lust.
Omdat ik thuis nooit drink doe ik het op een feest ook nooit [het is bij mij absoluut niet zo van: pa en ma zijn er niet bij, dus helemaal los gaan en zuipen maar], want ik ben bang dat het verkeerd valt, en dat kan je op zo'n avond al helemaal niet gebruiken.
Ik drink tijdens het feest maar ook thuis het liefste [ja, verklaar me maar voor gek] SPA-rood, je kan er zoveel van drinken als je wilt en het belangrijkste is; je blijft nuchter, ook cola en sprite drink ik wel maar Red Bull ofzoiets ook niet.
Dus nee, ik ben helemaal tegen drinken, een pilsje lijkt me geen kwaad kunnen, maar je moet het [zeker op een feest] niet overdrijven.

Groeten, Bob
TeunStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2002
Laatste: 2-5-2014
Berichten: 133
5-3-2003 17:19
Als ik draai bij familie wel eens een of 2 biertjes en anders helemaal niet. Als ik zelf een feest heb gaat er meer (soms iets te veel meer) in... :D
Keljet
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
5-3-2003 20:20
Ik denk dat ik me maar wijselijk stil hou in dit topic...

(Hips).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
5-3-2003 22:41

Dré schreef:

Ik denk dat ik me maar wijselijk stil hou in dit topic...

(Hips).
Ook tijdens optredens?
Zenuwen?
Stress?
of gewoon lekker wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
5-3-2003 23:06
Als ik trouwens voor een andere drive in show draai, of in een kroeg etc. dan drink ik af en toe er gewoon een biertje bij, uiteraard wel met mate.
Maar met onze drive in, drink ik niet!
Dj ivanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2003
Laatste: 17-1-2024
Berichten: 29
5-3-2003 23:10
haha,

dré,.. misschien moet je ook maar een special dj afkick centrum gaan opstarten razz :p

Menig dj lust er wel een...!! als ik dit zo lees.

maak me GEK...
lets make things louder!!!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
6-3-2003 00:34
Goed... Laat ik het dan toch maar zeggen.

VROEGER (toen ik de drive-in shows nog samen met Sido deed) lustte ik hem wel. We zijn zelfs eens een klant kwijtgeraakt door mijn lust naar gerstennat (hadden ze het maar moeten zeggen, dan had ik niets gedronken). Dronken was ik nooit MAAR aangeschoten genoeg om niet meer te mogen rijden was ik wel vaak. Gelukkig reed Sido altijd.

In 1994 zijn we "profi" gegaan en toen was het dus gebeurd met het stevigere inneemwerk. Dit betekende echter niet dat ik niet meer een biertje nam tijdens het werk. WEL lette ik erop dat ik (gedurende de gehele avond) auto MOCHT rijden (dus een biertje of 2-3 aan het begin van de avond en dan 1-2 biertjes per uur tot 1 uur voor het einde). En als je van de staat mag autorijden dan mag je wat mij betreft ook plaatjes draaien. Dezelfde regel heb ik ook voor de medewerkers (tenzij de situatie het niet toelaat (scholen e.d.) of de opdrachtgever er op tegen is).

Als DJ (als je tenminste je best doet) ben je de hele avond in beweging en zweet je dat spul er dus LETTERLIJK uit. Daarna komt nog het afbreken (wat wij verheven hebben tot een conditietraining (zweet zweet)) zodat je, als je de auto instapt, echt broodnuchter bent. Ik ben diverse keren aangehouden en heb nog NOOIT iets anders geblazen dan een "prima". Goed... Er zullen velen zijn die het principieel niet met me eens zijn MAAR dit is gewoon de regel die ik hanteerde.

Discothekenwerk... HEEL ANDERS. Ik heb (zo'n 16 jaar geleden) een seizoen op Vlieland gewerkt. Bij de opening van de Stoep (die toen net in andere handen gekomen was) heb ik me zo erg vol laten lopen (met dank aan de eiland bewoners...) dat ik aan het einde van de avond meer dan 1 nummer tijd nodig had om het volgende nummer op te zetten (er waren toen nog amper CD's ;-)

Ook heb ik diverse keren in Harlingen gewerkt (Mercedes). Ik begon daar altijd met volle inzet maar na verloop van tijd voelde ik me zo vastgeroest dat ik ook daar menig pilsje naar binnen keilde (en uiteraard met de taxi naar huis ging).

Dus om nou te zeggen dat ik een schoolvoorbeeld ben van hoe een DJ zich zou moeten gedragen? NEE. Maar ik ben grappig genoeg wel een redelijk gemiddelde van de wat meer ervaren club DJ (discotheek DJ).

We lusten hem wel ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)