Forum > Algemeen Forum

Reclame voor je Drive-in

(29 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
StefanBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 24-1-2005
Berichten: 46
3-3-2003 19:21
Aangezien er in Topic voor websites ook wat begint leek het me wel aardig om hier discussie voort te zetten.

Mijn opinie,

-Veel brieven sturen
-Veel klanten bellen
-Veel mensen kennen die weer mensen kennen die weer mensen kennen etc. etc.
-advertenties plaatsen
-Altijd, zelfs nadat je gedraait heb nog altijd vriendelijk blijven tegen de klant (wie weet vragen ze je nog een keer, en ze kunnen dan zeker nog altijd zeggen, joh die lui waren echt goed!)

Iemand anders nog iets?
De dag dat ik stop met LJ'en is de dag dat ik sterf. Oorspronkelijk geplaatst door Dre: Stuur me een postduif (heb ik ook wat te eten).
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
3-3-2003 19:23
Hmmm ... dit is het zowat (volgens mij ...)
je zou een website kunnen openen
véél advertentie's plaatsen (basisscholen, supermarkten, lokale wijkkrant)
je zou folders kunnen verspreiden.
Mond-op mond reclame
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
3-3-2003 19:27
idd, ik heb nu op 1 basisschool met het laatste jubileum feest flinke reclame gemaakt, groep 2t/m8 overal stapeltje a4tje gamaakt, met hoognodige dingen, werden een beetje niet gezien, maar ja, de volgende dag erop, hadden de leraren dus gewoon aan iedereen blaadje gegeven enzo gezegt van bewaar het niet weggooien, want mischien denk je over een half jaar, OJA feestje... kun je hun mooi inhuren wink ;)

dat was dus goede reclame, flyers uitdelen... kun jij dat betalen???
maar als je eenmaal in er een beetje inzit... komen er zat feesten binnen stromen, vorig jaar ook van groep 8, hebben toch heel wat kinderen die en disco wouden ons ingehuurd... en dan wil dat kind dat ook weer en die ook enz. laugh :D
StefanBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 24-1-2005
Berichten: 46
3-3-2003 19:29
Yep, als je eenmaal echt makkelijk kan draaien dat mensen mond tot mond reclame gebruiken is het verder niet meer nodig. Wat wel zo proffesioneel zou staan is dat als je echte folders laat drukken, en zo bijv. naar scholen/instellingen etc. gaat sturen.

(dus als je bijv. op een school wilt gaan draaien.) Hebben die lui ook weer zoiets van, goh die pakken het serieus aan.
De dag dat ik stop met LJ'en is de dag dat ik sterf. Oorspronkelijk geplaatst door Dre: Stuur me een postduif (heb ik ook wat te eten).
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
3-3-2003 19:38
De zogenaamde mond-aan-mond reclame is niet alleen de beste, ze is ook de goedkoopste!

Mensen geloven namelijk het best (én liefst) hun vrienden, kennissen, familie, ... Bovendien blijft deze vorm van reclame langer in je hoofd rondspoken dan een affiche of artikel in de streekkrant.
StefanBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 24-1-2005
Berichten: 46
3-3-2003 19:42
Dat zeker. Je heb van die bedrijven (in alle soorten en maten) dat ze na afloop zoiets hebben van, ok we hebben gedaan waarvoor we betaald werden, klaar. niets meer, niets minder.

Geef je je klanten een extra stukje service, dan hebben de klant ook gelijk van, goh, die lui zijn echt aan te bevelen. Dus je moet wel je handen uit je mouwen ervoor steken wink ;)

En is niet om te slijmen, maar bij new-line is service ook verbazend goed hoog. Meeste bedrijven daarintegen beschouwen je gewoon als stuk schroot sad :(
De dag dat ik stop met LJ'en is de dag dat ik sterf. Oorspronkelijk geplaatst door Dre: Stuur me een postduif (heb ik ook wat te eten).
JoopgoudvisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2002
Laatste: 9-10-2011
Berichten: 84
3-3-2003 20:14
Als je een jubileum feest hebt of een wedstrijd o.i.d dan kan je (als je drive in goed loopt) goodies laten maken met de drive in naam erop o.i.d die weg geven of doormiddel van een leuk spelletje o.i.d
En wat ook helpt is: blijf niet stijf achter je desk staan en feest als het ware meet met het publiek (ga op de dansvloer staan bijv. en dan mee als ze een dansje doen ofzo laugh :D )
PSL: Prisma Sound & Light
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
3-3-2003 20:17
ga op de dansvloer staan bijv. en dan mee als ze een dansje doen ofzo
neej, dat nou weer net niet, jij bent er om het feest (geluid/licht) te verzorgen niet mee te danse op de dansvloerrrrr, achter je je apparatuur, waar je dus gewoon staat, ken je natuurlijk wel beetje meedoen, juist
JoopgoudvisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2002
Laatste: 9-10-2011
Berichten: 84
3-3-2003 20:21
Maar dat helpt wel sneller en het is gezelliger,
en dan heb je grote kans dat mensen je vaker in huren aleen door dat.
Maar voor de kleintjes is het wel leuk (bijv. als je op een camping draait)
PSL: Prisma Sound & Light
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
3-3-2003 20:25
haha laugh :D ik zie het al voor me, ben je ana het draaien spring je op de tafel en ga je dansen wink ;) nee, je kunt/moet gewoon lekker je apparatuur bedienen maar je mag natuurlijk wel mee bewegen ! maar volgens mij dwalen we af ... dus back-on-topic !

Terug naar forum Reageer (zonder quote)