Forum > Off-Zone

Koninginnedag:D

(123 reacties. Pagina 8 van 13)
Moderator(s): Dré
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
30-4-2004 18:45
Ik ga straks lekker een biertje koud gooien en voor de tv en/of pc hangen, morgen gaat om 5.45 de wekker weer dus dat wordt op tijd (voor middernacht) het bedje in sad :(. Een dagje vleeswaren/slagerij gaat namelijk niet echt samen met een zompig hoofd.

Owja, iemand nog naar het Museumplein geweest? Op de radio hoorde ik volgens mij alleen maar meisjes van 12 krijsen maar wie weet is het meegevallen.

Beschrijving van Koninginnedag in Hoofddorp: Hele centrum (nouja, hebben we dat?) afgesloten en afgeladen met zowel handelaren als ook de meest onmogelijke troep uitgestald. Op het plein nog wel een podium maar daar kwam de muziek de helft van de tijd ook gewoon van een mdtje af (er stond niet eens iemand op het podium sad :(). Ik hoor nu niets meer dus de gemeentereiniging zal al wel bezig zijn om de teringbende op te ruimen.
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
NickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2003
Laatste: 20-9-2005
Berichten: 101
30-4-2004 18:53

Peter schreef:

Niek Bolscher schreef:

Niets nieuws, nu ik zag dat Kane daar speelde. Met Pinksteren komen ze hier, en dan zullen ze de juiste stand van de master faders ook vast niet kennen...Like every year angry
Net als vorig jaar met Di-rect in Huijbergen. Wat een kleregeluid zeg. Daarvoor had ik altijd wel een hoge dunk van Purple Group, maar sinds dat optreden...

Er stond een setje van D&B, geloof zo'n 8 boxen per kant voor een man of 400, en het geluid werd zwaar overstuurd. Je hoorde af en toe een stem ertussendoor, maar het was vooral vervormde gitaar (en dan niet door distortion, maar echt clip-vervorming).
Hier ook vandaag een hard-rock band... j*z*s wat een ***herrie,
Ik hou zoweiso niet van dat soort muziek (me vriendin wel dus moest ik er ook blijven staan angry sad :( wink ;) ) maar als je dan door de vervormde geluiden uit de gitaarversterkers niet eens normaal het geschreeuw van die gasten door de microfoon hoord en de versterkers die staan te clippen ziet begin ik te denken waarom in godsnaam mensen op die takkeherrie staan te dansen (lees: headbangen)

Je hebt van die mensen...
tja...?
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
30-4-2004 19:02
mja (hard)rock is imo prima te horen MITS het geluid een beetje knap is afgeregeld. Maar helaas wordt daar vaak te weinig aandacht aan besteed of wordt er een te krappe set afgehuurd waardoor het hele zaakje continu over z'n nek staat te draaien. Beetje processing op een rockzanger kan doorgaans overigens ook geen kwaad aangezien die meestal nog wel wat dynamiek (lees: geschreeuw wink ;)) produceren.

Overigens vind ik Di-rect en consorten werkelijk niet om aan te horen, vind het gewoon niet lekker in het gehoor liggen. Gaat me niet om de soort muziek (ik denk dat ik een van de weinigen van hier ben die afgelopen jaar naar Pinkpop is geweest wink ;)), maar die gasten produceren imo alleen maar bagger sad :(. Als je perse rock wilt spelen doe het dan goed (en richt je dus ook niet op pubermeisjes ook al valt daar het meeste geld te halen)
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
30-4-2004 21:46
wie is hier op koninginnedance geweest in rotterdam??? zou echt superworden, zag t ook naar uit, goeie muziek, maar rond uur of 6, zijn er altijd wel paar lui die de boel gaan verzieken, van die ajaxieden, gruwlijke matpartij van kweetniet hoeveel man angry

Zo erg dat er 3 bussen met ME'rs erbij gehaald werden. Niet normaal, alles afgeblazen. "iedereen naar huis", en ik heb er een uurtje van gezien maar 1 biertje op nog 8 consumptie bonnen over.

voor diegene die dit veroorzaakt hebben; "bedankt jongens, bedankt"
- Praten is een kunst, communiceren een gave -
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
30-4-2004 22:14
Ow lekker is dat weer. Volgens mij is het in Amsterdam daarentegen erg rustig verlopen (de hooligans waren zeker naar Rotterdam toe gegaan wink ;))

Waarom zijn er altijd van die figuren die het voor een ander moeten verzieken angry
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
Hardstyle to the maxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2003
Laatste: 29-7-2007
Berichten: 34
30-4-2004 23:24
Net terug uit Eindhoven.

Wille we rond 6 uur na Darkraver vs. Vince gaan, begint t te regene sad :( . Oke kan gebeure wij daar bij zo'n vage tent na binne ff schuile.

Binne ff feestje gebouwd. Sta je te springen ... plons, plons. Die hele tent blank shocked 8O . Wij na buiten overal water. Op sommige plaatsen zelfs 20-30cm.

Dan weer gezeik met die k*t NS.

Ma nou dan toch warm thuis.
This is grade A 100% pure comlubian cocaïne ladies and gentlemen, DISCO SHIT!!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
1-5-2004 11:06
In mijn woonplaats was gisteren een kinderdisco. Behoorlijk indrukwekkend: www.megashow.nl/new-line/43TA0013.jpg razz :p

De kwaliteit van de foto is wat minder, want ik heb hem met mijn gsm genomen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
1-5-2004 11:38
muhahaha lol, ziet er ook zo lekker gezellig uit, not... razz :p
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
1-5-2004 13:20
Ik was zoals ik al zei ging ik naar A'dam met me vriendin, en wat vrienden en daarweer vrienden van etc:

Paar dingetjes:
- Entertaining van BNN optreden op het Leidse plein was verschrikkelijk, erg fout, maar ook gewoon niet leuk fout....S'avonds op dit zelfde plein werd er veelal r&b gedraaid, waar toch ook weer een bepaald publiek op af komt, zodat ik me ineens heel erg Nederlander voelde.
- Aan de straat die parralel loopt aan de Dam, waar o.a. magni plaza aan zit ( als ik naam noem van straat weet toch niemand het razz :p ) stonden verschillende stack's...Waaronder Koda, gadver...maar verderop stond AR ( nog nooit van gehoord het merk ) de kasten waren zo spuuglelijk als het maar kon, zelden iets lelijkers gezien.. maar het geluid dat eruit kwam wat schitterend..( aangestuurd door carver amp's )...
- Mijn wandeling vervolgend kwamen we verschillende stands voorbij, aan een zijstraat van de leidse straat stonden 2 1520's van Behringer, had ze eigenlijk nog nooit echt goed gehoord, maar mijn mening was dat er vrij weinig vermogen uitkwam, en het geluid niet erg mooi was.
- Musuemplein: geluid was beter dan 2 jaar ervoor, maar nog steeds niet in orde...
paar dingetjes:
- 3T, cdtje hield er halvenwege mee op toen ze aan het playbacken waren, erg jammer voor 450.000 mensen, duurde halve minuut gingen ze maar proberen verder te zingen, waarruit blijkt dat de studio toch veel doet wink ;)
- Dj jose & g-spott, aan het begin dat ze aan het draaien waren foutje gemaakt: no big deal
- presentatie geluid was veelal slecht...
- bij di-rect zag je beetje te duidelijk dat ze aan het playback waren, dankzij de nogal grootte schermen...
- Verder erg leuke lichtshow
- Wie-o-wie heeft het ook gezien?? Halver wege de middag / avond donderde één van de grote blinders die op de bovenrack's bevestigd waren naar beneden, en zag je ineens mannetje boven de linkertruss installatie uitkomen om hem aan de safety omhoog te heisen, was tevens de enigste blinder die het de rest van de avond niet meer deed.
- Mh's op de maintruss waren verschrikkelijk aan het schommelen ondanks dat er weinig tot geen wind stond. ( wel hadden ze allemaal een regenkapje )
- Op de terugweg: dit is het leukste gedeelte van de reis: Hier onderscheid je de prof apparatuur van het budget spul. Je loopt dezelfde route terug, en alle pro-spul staat gewoon nog lekker te knallen, terwijl het budget geen hoog veelal meer heeft en totaal niet meer klinkt, en waarschijnlijk afgeschreven is aan het eind van de avond.

Maar hé mij hoor je niet klagen, want er waren genoeg Grolsch stands happy :)

grtz,
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
1-5-2004 13:31

yoghurt schreef:

- Wie-o-wie heeft het ook gezien?? Halver wege de middag / avond donderde één van de grote blinders die op de bovenrack's bevestigd waren naar beneden, en zag je ineens mannetje boven de linkertruss installatie uitkomen om hem aan de safety omhoog te heisen, was tevens de enigste blinder die het de rest van de avond niet meer deed.
En wee, diegene die zegt dat een safety zelden nodig is! wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)