Forum > Algemeen Forum

Praten tussen de platen door...

(74 reacties. Pagina 4 van 8)
Moderator(s): Dré
BailaXtasisStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-7-2003
Laatste: 26-12-2006
Berichten: 51
5-3-2004 18:37
Ik heb vorig weekend fuifje gad en daar vertond blijkbaar niemand iets van wat ik zeg hoewel ik mezelf perfect verstond, het was een micro van de personen zelf ginder. HEEL VERVELEND, iedereen zat zo raar te kijken naar mij en stopte dan nog eens met dansen. shocked 8O

Als je iets te zeggen hebt, zeg dan iets zinnigs!!
Ik kom allesins niet te vlug meer aan die mic schuiver!! happy :)
WHAHAHA... DROP THAT BEAT!! Music was my first love...
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
5-3-2004 19:49
Ik zou het denk ik zelf niet erg meer vinden moest er geen mic aansluiting op m'n paneel zitten laugh :D Alhoewel, elk jaar moet ik "draaien" (humhum) op een bingo-avond... En dan moet een of andere rare kwibus door die micro praten om te zeggen welke prijzen te winnen zijn :)

Op bruilofts kan het inderdaad wel nodig zijn. Net zoals ik zei (ouderwetse feesten) laugh :D Wie trouwt er nu nog?! 50% van de koppels gaan toch uit elkaar! razz :p

Zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
5-3-2004 20:07

Reemski schreef:

Ik kan me weer niet voorstellen dat je een bruiloft of ander feest, waar alle leeftijden aanwezig zijn, kan draaien zonder een woord te zeggen.
Gaat prima hoor. Bruidspaar omlullen voor een openingsdans (als ze dat zelf niet al bedacht hadden), en meteen daarna staat de vloer gezellig vol. Contact maak ik met mensen door gezellig een beetje mee te bewegen, de vloer goed in de gaten te houden en netjes de tijd te nemen voor mensen met verzoekjes.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
5-3-2004 23:08
laugh :D Wat er grappig moet zijn is spelen met de pitch control tijdens de openingsdans laugh :D en dan nog een gladde dansvloer door een paar gemorste pintjen. razz :p Daaaar gaat dat mooie kleed van de bruid happy :)

Zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
GijstetteroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
Berichten: 116
5-3-2004 23:47

teknoknights schreef:

laugh :D Wat er grappig moet zijn is spelen met de pitch control tijdens de openingsdans laugh :D en dan nog een gladde dansvloer door een paar gemorste pintjen. razz :p Daaaar gaat dat mooie kleed van de bruid happy :)

Zyrax
Zo nou dat zullen ze je echt in dank afnemen. Ik vind dat je echt een verkeerde instelling hebt voor bruiloften als je dit soort acties "leuk" vind. Op bruiloften is het juist belangrijk dat je ervoor zorgt dat het bruidspaar het helemaal naar hun zin hebben, het is tenslotte de dag van hun leven.

Bruiloften zijn eigenlijk de enige feesten waar ik redelijk veel praat. Vooral in het begin. Op een bruiloft heb je namelijk vaak veel mensen die elkaar goed kennen en elkaar al tijdeeeen niet gezien hebben. En die moeten dan allemaal bijkletsen en dat is zoooo enig. Maar daar komen we niet voor, dus in het begin trek ik ze vaak op de dansvloer en dat gaat het beste met een mooi praatje.
Verder moet je op jeugdfeesten het praten beperken die willen lekker door partyen (nieuw ww?) tenzij je een heeele goede MC bent, dan vinden ze het weer wel vet maar ook niet te lang.
gise...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
6-3-2004 09:44

teknoknights schreef:

laugh :D Wat er grappig moet zijn is spelen met de pitch control tijdens de openingsdans laugh :D en dan nog een gladde dansvloer door een paar gemorste pintjen. razz :p Daaaar gaat dat mooie kleed van de bruid happy :)
Duidelijk geen praktijkervaring?
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
6-3-2004 20:02
Mensen, neem dat eens niet zo serieus op laugh :D
Ik ben nog niet helemaal op mijn kop gevallen hoor.
Bruiloften worden door velen aanzien als de mooiste dag van hun leven.. dus dat ga ik dan niet verpesten he wink ;)

Draai trouwens geen bruiloften, zie ik helemaal niet zitten en heb ook niet genoeg kennis van de muziek en zo die daar moet gedraaid worden

zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
7-3-2004 15:02
praten tussen plaatjes: OK, als je het maar goed doet,

en niet zo als afgelopen vrijdag :S zaten ze er alsmaar tussen te zeggen (met hoog stemmetje) : "wakkie wakkie" :S vet irritant en klonk nog eens stom ook...
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
8-3-2004 10:00
'k Praat op elk feestje, ongeacht of dat een heftige tranceparty of een bruiloftje is. Natuurlijk is de hoeveelheid aan praat wel verschillend, maar een goed verjaardagsfeestje, bruiloft of whatever kun je niet zonder.

Bij het entertainmentbedrijf waar ik regelmatig draai, mag je niet eens shows draaien wanneer je het publiek niet weet op te zwepen met een mic! En terecht...een show draaien is meer dan alleen plaatjes instarten: het is een geheel.

Een oud-collega was ook "bang" zichzelf over de mic te horen, en zei dan ook niets. Op bepaalde momenten merk je weleens dat een groep mensen een impuls nodig heeft. Indien je dit niet doet raak je de groep kwijt...

Als laatste: tijdens carnaval dit jaar zoveel verzoekjes gehad waarbij e.e.a. aangekondigd moest worden dat we volgend jaar niet eens weer hoefden te komen wanneer we niets zouden zeggen.

Dus niets zeggen: NO WAY!
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
9-3-2004 21:22
Nu ja... die heftige trance party zal dan wel niet zo'n succes geweest zijn zeker als je daar stond te praten?
Echte goeie techno en trance deejays kunnen met de platenkeuze alleen het publiek op gang houden, zonder dat ze er voor hoeven te babbelen.

(misschien af en toe eens een zinnetje zoals : PUT YOUR HANDS IN THE AIR) maar meer meot dat toch niet zijn?!
Jumping is not a crime. It's just hilarious.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)