Forum > Muziek

Beste Platen zaak

(172 reacties. Pagina 7 van 18)
Moderator(s): Dré
V-maxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-9-2003
Laatste: 28-7-2011
Berichten: 86
15-2-2004 20:02
Ik vind mid-town rotterdam (centrum) de beste platenzaak. Goede service en vooral goede platen. Je betaalt er meestal zo'n 9 euro per plaat. Je kint er vrij veel verschillende muzieksoorten vinden, dus voor ieder wat wils. Wel vind ik dat het iets te veel op hardcore gericht is, maar hardcorefans zullen er wel anders over denken.
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
16-2-2004 15:42

remczero schreef:

Weet iemand nog platenzaken in omgeving tilburg? Is vrij weinig te vinden helaas waardoor ik noodgedwongen online moet bestellen :S met de verzendkosten waardoor het eigenlijk ook niet aantrekkelijk meer is.. Iemand tips?
Sam Sam, aan de fabriekstraat geloof ik. gecombineerde retro-kleding en een platenzaak. Vraag naar Sjak, das de eigenaar. veel techno, elektro en andere weirde shit. Echt de moeite waard.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
The LoungemasterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2003
Laatste: 29-2-2004
Berichten: 21
25-2-2004 16:49
metro records op de oude gracht in utrecht vind ik ook een relaxte zaak. Eigenlijk de enige gezellige platenzaak die ik ken. Daarnaast zit ook een leuke cd-shop waar ze ook veel dance hebben.
ah, das nie waar heh..?!?
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
25-2-2004 21:50
Helaas kennen ze hier in Friesland nog niet echt een platenzaak. Ja, als je naar een platenzaak vraagt verwijzen ze je door naar de freerecondshop. Er is wel een matige zaak genaamt close-up. Maar daar hebben ze naar mij mening niet echt verstand van muziek.
SlizerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-1-2003
Laatste: 21-7-2009
Berichten: 20
26-2-2004 12:21
Harlingen, Sneek, Leeuwarden.

Daar vind je wel platenzaken, niet zo miepen zijn er genoeg in Friesland.
En anders bestel je lekker op Internet en ga je zo nu en dan ff naar Amsterdam ofzo :)
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
26-2-2004 15:42
Alleen woon ik helemaal onder in friesland wink ;)

Ik bestel dan namelijk vaak via internet.
AyceeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2004
Laatste: 28-8-2008
Berichten: 2
2-3-2004 13:42

Vin-E schreef:

Ik koop me platen of online (recess) of hier in Deventer (Walk-In).
Dus voor mensjes in en rondom Deventer...echt ff checken!
Welke straat zit die? In Apeldoorn zit helemaal niks voor zover ik weet..toch 160,000 inwoners..echt wonderlijk.
Tracklist.org
Eraser127Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-6-2003
Laatste: 29-10-2005
Berichten: 83
2-3-2004 19:15

Slizer schreef:

Harlingen, Sneek, Leeuwarden.

Daar vind je wel platenzaken, niet zo miepen zijn er genoeg in Friesland.
En anders bestel je lekker op Internet en ga je zo nu en dan ff naar Amsterdam ofzo :)
idd, in Zwolle zit ook nog een goede: Dance Life Records
Heerenveen hardcore!!! Dance till ya dance till you hear the speaker blow blow
SquilexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-9-2003
Laatste: 25-10-2012
Berichten: 19
25-3-2004 02:44

Ger-E schreef:

DJ's in schoten! www.djs.be
Draait al lang mee en is up to date van de laatste nieuwe muziek uit de 'scene' in Belgie!
Van Trance tot Hard Beats (Jump, Groovy Techno etc)
De meest vage muziek stylen die je kunt verzinnen.
De shop wordt beheerd door DJ Frank.
Wel bekend van z'n SummerJam remix van The Underdogg Project.
Hij is ook elke zaterdag als 'thuis' DJ te bewonderen/beluisteren in HIGHSTREET (hoogstraten, Belgie)
Voordeel als je tegen de grens van Belgie woont laugh :D
Kijk, die Gerry heeft het goed begrepen, platen haal je in den Belsch! Ben in het begin in Rotterdam langs een aantal platenzaken gegaan, maar kon niet echt zeggen dat er wat bij zat.
Tegenwoordig haal ik ze bij Toff Music in Turnhout www.toffmusic.com
en uiteraard ook bij DJ'S in Schoten www.djs.be

Bij Toff Music wordt je erg vriendelijk geholpen.
- Ruime platen-keus voor over het algemeen Trance tot Hardstyle (Jump, Techno, Groove, etc, etc en zelfs hardcore) en een klein aantal R&B platen.
- De Toff Music in Turnhout word gerund door DJ (Didier) en Jaime.
- Als jij oudere platen zoekt en je stuurt een mail naar hun, krijg je binnen een dag antwoord terug, welke ze binnen hebben, besteld worden en wanneer ze binnen komen en ze worden ook netjes voor je appart gehouden!
Het is dus ook meestal zo, dat ik daar weg ga met een stuk of 20 platen.

Over DJ'S hoef ik niet veel meer te zeggen, daar ben ik het met Gerry eens, ook een top tent.
Wat ik wel kan toevoegen is;
- dat hij elke donderdag avond beschikt over de nieuwste releases.
- Als je daar binnen komt en er is plaatst kan je rustig gaan relaxen van je rit uit NL en gaat Frank de nieuwste releases op zn tt's gooien.
- Vind je de plaat goed, gelijk zeggen na het nr. en je hebt die plaat gereserveerd.
- Waarom is deze manier van muziek kopen goed, omdat hij het over een goeie sound-instalatie laat afspelen. Deze is vergelijkbaar als in een discotheek, dus je een goede feeling doet geven.

Als er iemand binnenkort (weer) naar Toff toe gaat, doe ze maar de groeten van Alex uit Klundert laugh :D
Don't Copy Music
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
1-4-2004 00:35
tjek www.blazinhot-records.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)