pioneer djm500 vs djm600
(54 reacties. Pagina 4 van 6)Moderator(s): Dré
King ryanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-1-2004 Laatste: 5-7-2004 Berichten: 48 | 25-2-2004 23:51 |
Ik was in de veronderstelling dat alle moderators in loondienst waren bij New Line. neemt u mij dat niet kwalijk, maar die indruk wordt wel gewekt hier in de forum. Jullie hebben een adviserende en toezichthoudende functie in deze forum. Deze functie voeren jullie,neem ik aan, uit namens New Line(niet Dre) en daarin, lijkt mij, zit toch enige verantwoording! Misschien zijn de regels niet zo strict op deze forum. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik deze niet heb gelezen. Ik pas gewoon standaard op elke forum die ik bezoek de vanzelfsprekende fatsoenregels toe. Voor de duidelijkheid ik insinueer niet dat jullie onfatsoenlijk zijn!! | |
do your own thing! | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 25-2-2004 23:57 |
ben ik het met je eens, maar dat ze moderator zijn, neemt niet weg dat ze niet hun mening over een product mogen geven... op een forum is alles een stuk minder 'officieel' als in een brief of mondeling met een verkoper, als je newline (dre dus) een mailtje stuurt met een vraag over een product, krijg je daar wel gewoon profesioneel antwoord op je vraag. een forum moet je meer zien als een soort van 'bar na werktijd', als het personeel vrij is, dan praat het wat makkelijker, en wat minder formeel over bepaalde dingen... | |
Music is what feelings sound like... | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 9491 | 26-2-2004 00:01 |
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 26-2-2004 00:07 king ryan schreef: Ik was in de veronderstelling dat alle moderators in loondienst waren bij New Line. neemt u mij dat niet kwalijk, maar die indruk wordt wel gewekt hier in de forum.Jullie hebben een adviserende en toezichthoudende functie in deze forum. Adviseren doen we alleen uit onze eigennaam en op eigen titel, nimmer in het rood als mod.Toezicht houden, als het nodig is ook nog corrigeren, doen we wel als mod. Deze functie voeren jullie,neem ik aan, uit namens New Line(niet Dre) New-Line is van Dré (en zijn vrouwndin)Edit Mod: en daarin, lijkt mij, zit toch enige verantwoording! We zijn het als mod's zelden oneens met elkaar, maar het is echt niet zo dat wij op het matje bij Dré moeten komen als we het wel oneens zouden zijn.... Het forum is iets heel anders als de webshop. Misschien zijn de regels niet zo strict op deze forum. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik deze niet heb gelezen. Ik pas gewoon standaard op elke forum die ik bezoek de vanzelfsprekende fatsoenregels toe. Voor de duidelijkheid ik insinueer niet dat jullie onfatsoenlijk zijn!! Dit is geen standaard forum,dit is een eerlijk forum, waar iedereen, mits onderbouwd, zijn mening kan geven. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
King ryanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-1-2004 Laatste: 5-7-2004 Berichten: 48 | 26-2-2004 00:05 |
RonnieB schreef: ik zal mn best doen :als dre (de verkoper dus), bij een vraag over een product, reageert met: "de faders zijn iets aan de mindere kant, maar verder wel ok" (zoiets bedoel je toch?) dan zal de potentiele koper misschien wel overgaan tot koop van het artikel, maar na verloop van tijd, zal diegene er toch achterkomen, dat die faders gewoon k*t zijn! en dan voelt de koper zich toch weer belazerd... en aangezien het merendeel van de klanten in de leeftijdsgroep van 14-25 zit**, MOET je zulk soort dingen nou eenmaal op zo'n manier benadrukken! **(weet ik niet zeker natuurlijk, maar aan de hand van de forumbezoekers...) Als een klant alsnog een product K*t vindt dan ligt de schuld toch niet bij de verkoper? | |
do your own thing! | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 26-2-2004 01:11 |
king ryan schreef: Als een klant alsnog een product K*t vindt dan ligt de schuld toch niet bij de verkoper?Waarom denk je dat ik bij Dre shop? Niet omdat ie de goedkoopste is want dat is ie niet. Niet omdat ie me zou matsen met prijzen want dat gebeurd niet. Niet omdat ik Dre zo'n aardige jongen vind want ik ken Dre niet eens persoonlijk. Ik spreek hem wel is via de telefoon maar dat is alles. Ik wil gewoon horen of iets goed is of niet. Gelukkig krijg ik daar 9 van de 10 keer een antwoord op waar ik goed op kan vertrouwen. (Die ene keer dat het niet gebeurd is alleen als ik degene ben die er eerder op werkt als Dre en dan kan hij er ook weinig zinnigs over zeggen naar mijn mening. En zo eerlijk zijn sommige mensen dan ook wel weer om dat te zeggen) Dat Dre soms zijn mond mischien niet kan mag of wil open trekken over een product kan ik me voorstellen. Dre moet tenslotte ook zijn brood verdienen en heeft wel iets nodig om te verkopen. Ook die budget zooi dus. Maar ik weet zeker dat als je aan Dre via de mail of via de telefoon of desnoods bij hem in de zaak vraagt wat ie van een product vind dat dat dan ook eerlijk gezegd word. Wat dat betreft is hij 1 van de weinige objectieve mensen hier op het forum. Ik geef heel eerlijk toe dat als ik naar mezelf kijk ik al snel een voor oordeel over een bepaald stuk gear klaar heb omdat de fabrikant er met de pet naar gooide in het verleden. Pioneer vind ik zo'n iemand met zijn DJM serie. Ik kan zoiets ook makkelijk zeggen want wat heb ik met pioneer te maken -> Juist helemaal niets. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik meneer king ryan nu wel heel erg laag in schat. Eerst zeggen dat hij nergens last van heeft op zijn pioneer. Daarna zeggen dat je met een pioneer ook niet in het rood moet draaien want dan gaat ie wel ineens vervormen en dan gaan lopen zeuren dat New-Line ze wel verkoopt. Kijk tis heel simpel -> Ik en velen anderen hier op het forum kunnen zeggen wat ik wil. Als ik uit me nek stond te lullen wat betreft de pioneer faders headroom e.d, Had iemand als Dre dan allang niet ingegrepen? Denk daar maar is over na voor je nog meer van die onzin taal begint te blaten. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
King ryanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-1-2004 Laatste: 5-7-2004 Berichten: 48 | 26-2-2004 08:26 |
Reind schreef: king ryan schreef: Als een klant alsnog een product K*t vindt dan ligt de schuld toch niet bij de verkoper?Waarom denk je dat ik bij Dre shop? Niet omdat ie de goedkoopste is want dat is ie niet. Niet omdat ie me zou matsen met prijzen want dat gebeurd niet. Niet omdat ik Dre zo'n aardige jongen vind want ik ken Dre niet eens persoonlijk. Ik spreek hem wel is via de telefoon maar dat is alles. Ik wil gewoon horen of iets goed is of niet. Gelukkig krijg ik daar 9 van de 10 keer een antwoord op waar ik goed op kan vertrouwen. (Die ene keer dat het niet gebeurd is alleen als ik degene ben die er eerder op werkt als Dre en dan kan hij er ook weinig zinnigs over zeggen naar mijn mening. En zo eerlijk zijn sommige mensen dan ook wel weer om dat te zeggen) Dat Dre soms zijn mond mischien niet kan mag of wil open trekken over een product kan ik me voorstellen. Dre moet tenslotte ook zijn brood verdienen en heeft wel iets nodig om te verkopen. Ook die budget zooi dus. Maar ik weet zeker dat als je aan Dre via de mail of via de telefoon of desnoods bij hem in de zaak vraagt wat ie van een product vind dat dat dan ook eerlijk gezegd word. Wat dat betreft is hij 1 van de weinige objectieve mensen hier op het forum. Ik geef heel eerlijk toe dat als ik naar mezelf kijk ik al snel een voor oordeel over een bepaald stuk gear klaar heb omdat de fabrikant er met de pet naar gooide in het verleden. Pioneer vind ik zo'n iemand met zijn DJM serie. Ik kan zoiets ook makkelijk zeggen want wat heb ik met pioneer te maken -> Juist helemaal niets. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik meneer king ryan nu wel heel erg laag in schat. Eerst zeggen dat hij nergens last van heeft op zijn pioneer. Daarna zeggen dat je met een pioneer ook niet in het rood moet draaien want dan gaat ie wel ineens vervormen en dan gaan lopen zeuren dat New-Line ze wel verkoopt. Kijk tis heel simpel -> Ik en velen anderen hier op het forum kunnen zeggen wat ik wil. Als ik uit me nek stond te lullen wat betreft de pioneer faders headroom e.d, Had iemand als Dre dan allang niet ingegrepen? Denk daar maar is over na voor je nog meer van die onzin taal begint te blaten. Ik heb nooit gezegd dat ie in het rood gaat vervormen , want dat heb ik niet geprobeerd. De experts hier op de forum zeggen dat in het rood draaien niet goed is, of geld dat alleen voor de pioneer ineens(ongeacht headroom). Dat jij mij laag inschat is jouw mening. Jou argumenten baseer je op posts van mij die je even snel hebt doorgenomen, waardoor deze onjuist zijn. Lees eerst goed en kom niet met onjuistheden en valse argumenten. | |
do your own thing! | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 9491 | 26-2-2004 09:25 |
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 26-2-2004 09:35 king ryan schreef: Dat jij mij laag inschat is jouw mening. Jou argumenten baseer je op posts van mij die je even snel hebt doorgenomen, waardoor deze onjuist zijn.Lees eerst goed en kom niet met onjuistheden en valse argumenten. Voorbeelden: king ryan schreef: De moderators zijn geen reviewers, maar verkopers. En deze dragen een verantwoording met zich mee t.o.v. de fabrikanten.king ryan schreef: Ik was in de veronderstelling dat alle moderators in loondienst waren bij New Line. neemt u mij dat niet kwalijk, maar die indruk wordt wel gewekt hier in de forum.Een eerlijke en goede discussie gaan we hier nooit uit de weg, want iedereen mag hier zijn mening posten. Maar er dient wel een argumentatie te zijn, en geen loze kreten, daar maak je je niet populair mee. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
DJ MarcusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-1-2004 Laatste: 1-3-2005 Berichten: 148 | 26-2-2004 09:31 |
Loon-dienst...?neey toch...? het is al een hele EER als je mod hier mag zijn op dit (goede) forum... [edit] ik loop al een tijdje op dit forum (niet te zien, want ik ben pas sindskort lid, maar keek vaak over de schouder mee van Ipkiss, die hier tog al meer dan een jaar loopt) en ik heb nog nooit de indruk gekregen dat ze je hier ook maar iest aan proberen te naaien...[/edit] | |
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...] | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 26-2-2004 09:39 |
king ryan schreef: Ik was in de veronderstelling dat alle moderators in loondienst waren bij New Line. neemt u mij dat niet kwalijk, maar die indruk wordt wel gewekt hier in de forum. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 26-2-2004 09:49 |
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 26-2-2004 10:08 king ryan schreef: Als ie zo slecht is ,waarom wordt ie hier alsnog verkocht? | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |