Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Psycho-D

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 9 van 10)

Topic: Wattage (22-5-2004 18:09:00)
Oh zo, dan heb ik niks gezegd!
Topic: Wattage (22-5-2004 17:54:00)
Bij een feest heb je toch meestal geen normale lichten aan of lees ik nu verkeerd?
Topic: New-Line chatbox [test] (21-5-2004 21:52:00)
en om je nick te registreren doe je /msg nickserv register <password> en elke keer dat je die nick gebruikt doe je /msg nickserv identify <je password>

misschien beetje nutteloze info omdat niet zo gauw iemand op deze server je nick zal afpikken, maar je weet maar nooit wink ;)
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (21-5-2004 21:49:00)
Ff een klein schopje happy :)

Toen ik 9 was had ik al een 'droom' om DJ te worden, maar ik wist er helemaal niks van af toen. Ik dacht dat als je een mixer zou kopen je al kon draaien razz :p Nou ik dacht er 3 jaar niet meer aan maar toen kwam ik voor het eerst bij een vriend thuis en wat zag ik daar shocked 8O Een skytec mixer & dubbele cd speler en boxen van ong 400 watt rms. Helemaal enthousiast thuisgekomen, ik dacht nu dat je met een mixer en een dubbele cd speler en verder niks kon draaien. Nee dus, mn vader had toen alles ff uitgelegd wat je nodig had. Nou 2 weken later zag ik ineens op mijn kamer staan een simpel mixertje met 4 kanalen staan dat mn vader had meegenomen van zn werk laugh :D Geen idee welk merk het was. Toen begon ik thuis te 'draaien' met die mixer en 2 discmans. Ik gebruikte daarvoor 2 hifi-boxen en versterker van ong 50 watt wink ;) 2 maanden later kreeg ik van mn ouders een dubbele cd speler van Max Gear, en plusminus 3 en een halve maand daarna kreeg ik mijn huidige mixer de Behringer VMX 200.

Nu draai ik ong 2 jaar thuis, en heb 1keer op een feest van een korfbalvereniging gedraaid met 2 vrienden. We gebruikten daarvoor mijn mixer en dubbele cd speler, 2 draaitafels van Reeloop van 1 vriend en de speakers + versterker van de andere vriend. We hadden 1 stroboscoop en 1 moonflower-achtig iets, niet speciaal maar de zaal was ook niet zo groot dus we hadden daar echt ruim genoeg aan. Dit feest was goed gelopen, dat vond (neem ik aan) ook de beheerder want we zijn voor 19 juni weer gevraagd daar te komen draaien.

Misschien ben ik nog met een andere vriend van plan om een keer 'hulp' aan te bieden qua draaien bij de plaatselijke discotheek hier, is niet zo'n grote discotheek dus het zou wel eens kunnen. Dan bieden we gewoon aan om beetje mee te draaien en zo dus ook wat ervaring op te doen voor flink wat mensen (ong 400-500).

Sorry voor het hele verhaal, jullie hoeven het niet te lezen wink ;)
Topic: Wattage (21-5-2004 20:48:00)

Victor schreef:

Het is compleet zinloos om het zo te doen. Die parren staan toch niet allemaal continu vol aan? En je versterker knalt toch niet constant op vol vermogen?

Je kan wel een theoretisch maximum berekenen, maar voor de praktijk heeft dat helemaal geen betekenis!
Je kan het imo toch maar beter doen.. Stel dat je in TOTAAL (dus als alles aan zou staan) bijv op de 4500 watt zit, dan lijkt met mij toch beter om op 2 groepen te doen wink ;) Dus het lijkt me wel handig om een globaal idee te hebben van hoeveel Watt alles bij elkaar is.
Topic: Emoticons? (21-5-2004 18:27:00)
Zolang ze maar niet gaan bewegen denk ik.. Dan kan het wel eens een 'kermis' worden maar met een paar normale niet-bewegende smileys zou er IMO niet zoveel mis kunnen gaan.
Topic: Gestolen vinyl gezocht... (21-5-2004 17:23:00)

Sjapper schreef:

en wat als je huis dan in de hens vliegt? sad :( Dan ben je zowel je originele als je back up kwijt...
Ik zit er ernstig over na te denken om mijn backup van cd's en vinyl (die ik overigens nog eens moet maken sad :( ), bij iemand anders onder te brengen. Zo loop je minder kans dat je alles in 1x kwijtraakt. happy :)
En hoe groot is de kans daar op?
Topic: Zijn er hier ook producers aanwezig? (21-5-2004 15:30:00)
Hmm zie dit topic nu pas. Ik produceer ook wel eens wat, ben bezig met een track met een vriend. We gebruiken Reason 2.5 en ik heb zelf een midi-keyboard (Evolution MK-249 C2). Als jullie willen kan ik wel een stukje online zetten wink ;)
Topic: Aankleding "herriehok" (21-5-2004 15:06:00)
Volgens mij kun je Spongebob e.d. posters gewoon bij de plaatselijke Expo halen.
Topic: hardstyle & trance (20-5-2004 15:20:00)

Kay1 schreef:

Oa. DJ DURO & THE PROPHET -- SHIZZLE MY DIZZLE
Die is idd erg vet happy :)