Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Psycho-D
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 95 bijdrage(n) van Dj Psycho-D (Pagina: 1 van 10)
Topic: Heb jij de Q-Factor? (16-2-2006 17:07:00)
Vandaag word de rest bekend gemaakt van de categorie : Hardstyle / Jumpstyle , heb zelf ook een mixje ingestuurd , dus ben benieuwd
De rest wordt pas volgende week bekendgemaakt, aangezien de volgende voorronde over 2 weken is
Btw jammer dat je niet door bent Jows, maarja zoals je zelf al zegt toch een compliment dat je bent uitgekozen voor de voorronde
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 12:25:00)En wat vind je dan van Pavo & Zany - Here We Go/Porn? Dat is toch echt wel een superplaat (vooral Porn!)
Topic: tempo op cdj-800 (2-8-2005 20:17:00)
Misschien een beetje offtopic.. Maar of je set goed is hangt dus écht niet af van het aantal platen dat je in een bepaalde tijd steekt hoor.. Topic: NIEUWE PRODUCTIE : : DJ Jows - Timmy! (2-8-2005 11:42:00)
d-block vs basspimpz - freak on it --> echt zooon brute track mensen.... helaas nog niet uit; maar ik hou uhm zeker wel in de gaten!!Freak On It is zeker een zwaar vette track. De b-kant (D-Block vs Basspimpz - Rock This Joint) is minstens net zo vet :)
Hiwo schreef:
dat is idd lullig , mischien volgend jaar weer..Vandaag word de rest bekend gemaakt van de categorie : Hardstyle / Jumpstyle , heb zelf ook een mixje ingestuurd , dus ben benieuwd
Btw jammer dat je niet door bent Jows, maarja zoals je zelf al zegt toch een compliment dat je bent uitgekozen voor de voorronde

DJ Bou-D schreef:
Ik vind Zany en Pavo samen flop. S.E.X was al een flopplaat en nu 99.nine en orgazmo weer. Ze zijn allebei individueel veel beter.
Nafdac schreef:
nog iets: als een mens niks doet, kan hij ook niks verkeerd doen, dus ik wil wel eens weten hoe iemand anders het ervan af zou hebben gebracht als hij 20 platen moest mixen op een half uur tijd...
En dan moet je neem ik aan nog een track maken voor de b kant toch? Of wordt dat een remix ervan?
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (23-7-2005 18:30:00)Topic: Beatmixen vraagje (19-7-2005 15:49:00)Ah oke.. Had al wel zo'n idee hoor, maar dacht dat het een stuk minder erg was dan jullie het zeiden
Topic: Beatmixen vraagje (16-7-2005 19:51:00)
Ik zie toch echt iedereen dat doen hoor? 
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (16-7-2005 18:30:00)
Jaaaaaaaaaaaaa daaaaag, dan wil ik er ook 1 
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (15-7-2005 19:42:00)
Je kan Freak On It luisteren in een setje van D-Block vs S-te-Fan @ Fresh FM vorige maand ergens, en Rock This Joint kan je luisteren in de set van Deepack op Sensation afgelopen zaterdag.. Hoe je aan die setjes komt moet je zelf zien te vinden 
Ik weet dattie op Straight On zal komen en ong in oktober/september released zal worden, nog ffies geduld hebben dus!
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (12-7-2005 13:29:00)
Ik weet dattie op Straight On zal komen en ong in oktober/september released zal worden, nog ffies geduld hebben dus!

FuriousB schreef:
Nummer uit deepacks setje op sensation:d-block vs basspimpz - freak on it --> echt zooon brute track mensen.... helaas nog niet uit; maar ik hou uhm zeker wel in de gaten!!