Forum > Webshop

nieuwe merken op new line

(591 reacties. Pagina 56 van 60)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
11-3-2007 12:24

Dré schreef:

Het gros (mogelijk alle) van deze puntjes zijn puur software (dus op te lossen).
Het gros is er ingekomen na de laatste firmware update. Heb jij de firmware met o.a scratch mogelijkheid en waveform op de speler gehad?

Ik heb de speler zelf getest met een oude firmware en die bleek "beter" te zijn dan de nieuwe. Het ontbreken van true instant start was bij de speler die ik had voor een review ook al het geval.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
11-3-2007 23:55

Reind schreef:

Dré schreef:

Het gros (mogelijk alle) van deze puntjes zijn puur software (dus op te lossen).
Het gros is er ingekomen na de laatste firmware update. Heb jij de firmware met o.a scratch mogelijkheid en waveform op de speler gehad?
Yep. En volgens de vertegenwoordiger maakte die versie hem (gevoelsmatig in ieder geval) trager. Downgraden is echter (nog) niet mogelijk (beetje minder slim dat dit nog niet kan).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
14-3-2007 01:46

Dré schreef:

Yep. En volgens de vertegenwoordiger maakte die versie hem (gevoelsmatig in ieder geval) trager. Downgraden is echter (nog) niet mogelijk (beetje minder slim dat dit nog niet kan).
Dat verklaart al weer iets... kreeg van de week een pissige mail van iemand die het apparaat had gekocht en bleek dat het toch niet werkte zoals ik zei dat het werkte in de review. De speler was niet super snel maar ook zeker niet traag, nieuwe features zijn dus leuk maar schijnbaar niet voldoende uitgewerkt zodat de speler er niet trager van word.

Dat downgraden niet mogelijk is mag inderdaad wel een "beetje dom" genoemd worden. Qua hardware vond ik het in ieder geval een leuke speler die goed en stevig in elkaar zat, software kan gelukkig aan gesleuteld worden blijkt maar weer.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
14-3-2007 11:18
Dat mogen ze dan wel snel gaan doen lijkt me. Want zodra de numark D2 director leverbaar wordt en die wel goed draait zullen een hoop mensen daarvoor kiezen... Naast het feit dat de numark mij een fijner alternatief lijkt wink ;)
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
14-3-2007 11:50
Gisteren gespeeld met de Denon DN-HD2500. Was daar ZEER van onder de indruk. Totaal geen idee te maken te hebben met een apparaat waarvan de processor het niet aankon!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MarziStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2004
Laatste: 6-8-2011
Berichten: 30
14-3-2007 17:02

partyfish schreef:

Dat mogen ze dan wel snel gaan doen lijkt me. Want zodra de numark D2 director leverbaar wordt en die wel goed draait zullen een hoop mensen daarvoor kiezen... Naast het feit dat de numark mij een fijner alternatief lijkt wink ;)
De eerste berichten op Engelse en Duitse fora over de Numark D2 zijn ook niet echt zaligmakend, en het lijkt er een beetje op dat de D2 director een zelfde traject gaat doorlopen als de Cortex HDC-1000. Binnen enkele dagen schijnt de eerste firmware upgrade van Numark online te komen.

De HD2500, tsja, moet eerlijk bekennen dat ik langzaam aan een beetje 'verliefd' begin te worden op de Denon ashamed :$ ... Het enige dat me niet zo aanstaat is het zoek systeem van de HD2500, en laat dat nu zo ongeveer het belangrijkste zijn volgens mij aan dit soort HD-spelers. Het idee achter de zoek/selecteer methode (en de manier waarop dit zichtbaar is op het display) van Numark vind ik echt briljant, terwijl de zoek methode van de Denon vooral erg lijkt op die van Cortex (beide spelers een eigen zoekscherm ipv één centrale search-engine zoals bij de Numark).

Conclusie ... ik ben er nog niet uit wink ;)

Marzi
DJP-JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2007
Laatste: 27-2-2013
Berichten: 1
23-5-2007 23:22
Op zoek naar lichtstatieven kwam ik op de site van K&M terecht. Toen ik in de webshop keek zag ik maar 1 lichtstatief van K&M. De ervaring met speakerstands van dit merk leert dat het lekker stevig staat; bestaat er een mogelijkheid dat er binnenkort meer K&M lichtstatieven (met wind-up) in de webshop te krijgen zijn?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
27-5-2007 00:33

Marzi schreef:

terwijl de zoek methode van de Denon vooral erg lijkt op die van Cortex (beide spelers een eigen zoekscherm ipv één centrale search-engine zoals bij de Numark).
Dat mocht Denon willen, een nummer zoeken op de HDC3000 (de speler die je moet vergelijken met de HD2500) gaat veel rapper dan op de HD2500, daarnaast is 2 verschillende schermen an sich geen ramp wanneer er ook veel info in een scherm komt te staan. 1 centraal scherm is prachtig en heel erg leuk maar als je er TEveel info op weg stopt is het een ramp. Denon schippert een beetje tussen acceptabel en TEveel info in.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj v maxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-2-2005
Laatste: 9-1-2010
Berichten: 17
11-6-2007 10:17
Wat ik voor het geld persoonlijk ook goed spul vind zijn de speakers van Cerwin Vega met name de intense serie presteerd zeer goed voor het geld. Zelf heb ik een setje met de int. 152 en int. 118 hier ben ik zeer tevreden over. ook heeft Cerwin Vega sinds kort een nieuwe lijn versterkers deze heb ik echter nog niet kunnen testen.
Mischien is het een idee om dit merk in de webshop op te nemen?
dancetrain drive-in
DiggersfanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2006
Laatste: 13-12-2007
Berichten: 12
18-6-2007 18:09
Kunnen we binnenkort de Behringer B3031A in de shop verwachten? Ik zie ze al mondjesmaat bij con-collega's opduiken.

thx!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)