Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj v max

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 17 bijdrage(n) van Dj v max (Pagina: 1 van 2)

Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-10-2007 22:11:00)
Afgelopen weekend geluidsetje weggezet bij een tennisvereniging. komt er een man achter me staan en kijkt mee wat ik op mijn pc aan het doen ben. Als hij ziet dat ik BPM studio opstart zegt hij: ''ik ben vertegenwoordiger van BPM studio, uh mag ik even kijken of je een legale versie hebt?'' Ik had zoiets van waarom niet die is toch legaal dus ik laat hem even kijken. en vervolgens word hij kwaat ''jah ik zie het al het is een illegale versie'' ik kijk hem aan en vraag waarom hij dan niet legaal is. (ik heb hem tenslotte zelf gekocht).Op mijn vraag krijg ik geen antwoord maar begint over het hele terras te roepen dat ik met illegale programma's sta te draaien.

Ik heb hem toen gevraagd of hij een legitimatie bijhad. waarop hij antwoord dat ik beter de mijne aan hem kan geven zodat hij een bekeuring kan uitschrijven (1800 euro had hij het over, wat ik trouwens redelijk goedkoop vond). Daarop ben ik naar de organisator van het feestje gelopen en die heeft alles opgelost. waarna de man heeft bekend dat hij niet als vertegenwoordiger voor BPM studio werkte. We kregen wat te drinken aangeboden van hem en een sigaret (mjah ik rook niet). Hij vertelde uiteindelijk dat hij vermoede dat wij illegale software gebruikte omdat we nog relatief jong zijn (15 en 17) en nooit het geld ervoor op zouden kunnen brengen om het programma te kopen. waarna ik hem melde dat dat dus bij mij niet het geval was.

Tjah zo zie je maar wat mensen zich af en toe kunnen vergissen in een hobby drive-in.
wel Balen van de negatieve reclame.
Topic: nieuwe merken op new line (11-6-2007 10:17:00)
Wat ik voor het geld persoonlijk ook goed spul vind zijn de speakers van Cerwin Vega met name de intense serie presteerd zeer goed voor het geld. Zelf heb ik een setje met de int. 152 en int. 118 hier ben ik zeer tevreden over. ook heeft Cerwin Vega sinds kort een nieuwe lijn versterkers deze heb ik echter nog niet kunnen testen.
Mischien is het een idee om dit merk in de webshop op te nemen?
Topic: BOTS ???? (22-2-2007 21:06:00)
Zoals ik al zei eerder in dit topic. ze zijn exact hetzelfde als de dap mc serie
Topic: Rookmachine (3-11-2006 22:14:00)
je maakt het al meteen lastig 3/4 van 216 m3 je zou eens kunnen kijken bij antari:
www.new-line.nl/v/1051

of een wat kleinere martin magnum 550 erg leuk ding trouwens:
www.new-line.nl/v/12545

of een showtec zoals:
www.new-line.nl/v/9225

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de martin gebruik deze nu al ongeveer een jaar met plezier
Topic: nieuwe merken op new line (22-5-2006 10:15:00)

Marzi schreef:

dexter schreef:

Gaan julie ook de Wharfedale EVP-X serie leveren?
En als je ze gaat leveren wanneer ongeveer en heb je al enig idee
over de prijs? wink ;)
Toevallig vanmiddag elders geinformeerd naar deze serie van Wharfedale, maar daar vertelde men dat deze serie op dit moment nog niet leverbaar is (in ieder gaval niet in Nederland).

Bij de importeur staan ze inmiddels wel in de prijslijst zag ik, voor exact dezelfde prijs als de EVP-S serie. Erg jammer dat ze nog niet leverbaar zijn want ik ben gezien m'n goede ervaringen met de EVP-S serie erg benieuwd naar de EVP-X.

Marzi
Ik weet toch heel zeker dat ik ze laatst bij mijn lokale dealer heb zien staan en ik heb ze ook beluisterd.
Klinken best goed en de kasten zien er ook gewoon netjes uit. Maar ik zag trouwens dat alleen de evp-s 15 nog in de webshop staat.
Topic: BOTS ???? (17-3-2006 18:10:00)
volgensmij zijn die bots kastjes dezelfde als de dap mc serie (klinken hetzelfde en zitten dezelfde componenten in). met andere woorden leuke speakers voor het geld maar verwacht geen wonderen.

btw heb ze zelf gehoord naast de mc reekshappy :).
Topic: Dj's die een instrument bespelen (31-1-2006 21:01:00)
nou ik hoor wel dat ik precies de goede instrumenten gekozen heb laugh :D .

@jelmer: jammer dat je zo weinig er mee doet. je moet gewoon een keer naar een plaatselijke kappel stappen en lekker mee blaozen.

btw zijn er hier nog mensen die in de omgeving eindhoven in een kappel spelen?? wij organiseren namelijk met onze kapel een kappelenfestival en we zoeken nog kappelen.

voor mensen die interesse hebben kun je me mailen
e-mail staat in profiel
Topic: Dj's die een instrument bespelen (29-1-2006 14:26:00)

jelmer schreef:

dj v max schreef:

ik speel nu al zo'n 6 jaar trompet
hehe, eindelijk iemand die een fatsoenlijk instrument bespeeld ;)
ha ha ha je speelt zeker zelf ook trompet
zo ja, hoe lang al ??
Topic: Dj's die een instrument bespelen (27-1-2006 18:54:00)
ik speel nu al zo'n 6 jaar trompet
en ben sinds kort ook begonnen op trombone
Topic: Welke top? (26-11-2005 20:13:00)
die vibe's heb ik zelf ben er best over te spreken.
klinken heel helder met een stevige bas en gaan ook redelijk hard. heb zelf geen ervaring met de B1800x mischien moet je zelf een keer naar de vibe's gaan luisteren om te bepalen of ze goed bij je subs passen.