Forum > Off-Zone

Bekende dj's (Belgie vooral)

(25 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
23-2-2004 23:35
We blijven aan het werk (de Belgische servers van MSN liggen toch plat, dus kan ik tegen niemand praten angry):

Marcky
Vooral bekend van Marcky in the mix op C-Dance. Na zijn uiterst slechte set die hij een paar maand geleden gegeven heeft voor een lege zaal, zag ik hem totaal niet zitten. Maar hij is drie weken geleden nog eens als guest geboekt en warempel: hij valt goed mee! Stijlen: hardtrance, commerciele techno, jump, retro en tuningbeatstoestanden. Boek hem als je de tuning-richting uit wilt!

Alex Peace:
Nou, aan hem heb ik me totaal mispakt sad :(. Hij is geboekt geworden voor SEQUENCE@zenith wat een clubconcept is waar kwaliteit voorrang heeft op alles en bleek die man dus helemaal niet in die richting te draaien shocked 8O. Ook hem boek je vooral voor de tuningbeatstoestandenmuziekachtigezaken (of zoiets laugh :D). Ook mixtechnisch vond ik hem niet om naar huis over te schrijven... nou ja, ik ben verwend op dat vlak, dus hoef je je daar niet zoveel van aan te trekken wink ;)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
15-3-2004 20:36
Nog niemand die dj-HS voorgesteld heeft?
Goeie kerel hoor! Is de deejay die zorgt dat de tuningbeats cd's en soms ook de retro-arena's perfect in elkaar worden gemixt.

De gasten van Area51 zijn ook een aanrader! Ze komen met mistens 3 man en ze vullen elkaar perfect aan! Echt zalig om alleen nog maar toe te kijken! Ze kunnen ook prima entertainen en er zit telkens iets nieuws in hun sets!

Naar het schijnt kan je ze voor een redelijke prijs naar je party halen.

greetz
Zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
3-6-2004 10:23
Kick, Stamp, Shot!

DJ MD
Kennen jullie deze nog???
Let me take you on a trip too Rio, where the groove never stops and XTC takes you HAAAAAAAAAAAAJ above the city uit 1997.
Toen ik vertelde dat Yves de luidsprekers doet knallen, had ik MD nog niet aan het werk gehoord... Zijn bijnaam: Mr. Fuck90dB, believe me, hij is zijn naam waardig laugh :D
Naast de bovenstaande productie moet je hem zeker en vast kennen als concept-eigenaar van de Cirao (Belgie dus). Stijl? Commercieelder gericht (wel discotheekmuziek natuurlijk), al zie ik hem niet naar die Sylver-achtige toestanden gaan... Hij heeft wel een goeie smaak van kwaliteitsmuziek maar dat vormt niet de hoofdmoot van zijn sets.
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
31-7-2004 17:27
Toch al weer twee maand geleden dat ik de lijst nog eens update...
Deze keer iets minder bekende namen voor het grote publiek! Maar zeker niet minderwaardig!!

Voor we aan de nieuwe lijst beginnen, eerst wat updates op voorgaande postings (de tijd staat immers niet stil):
Timbo Deluxe is terug in zijn schulp gekropen, hier horen we weer helemaal niets meer van... zijn revival is blijkbaar niet 100% van een leien dakje gelopen. Moest je hem toch willen boeken, zijn muziekgenres zijn commercieel, vocaltrance, disco-nouveau.
Danny-C wordt hierboven nog "Danny Corten" genoemd, maar onder die naam ga je hem nergens meer tegenkomen. Voor de rest niet veel veranderd al verbaas ik me steeds meer over hoe hij naast commerciele muziek toch wel weet pareltjes in zijn sets te stoppen! Danny-C moet je vooral boeken voor het hardere knalwerk en om brede (discotheek)publieken aan te trekken. Mixtechnisch ENORM sterk en nog steeds een toffe pee happy :) www.danny-c.com
DJ MD draait zoals hierboven gezegd inderdaad wel commerciele muziek, maar zijn voorkeur gaat toch nog uit naar het meer kwaliteitsgerichte. Wil je dreunen? Tjah, dan weet MD er wel weg mee happy :). Tip voor de LJ: zorg dat je oordopjes hebt, je zal het je niet beklagen!!

Zo, tot zover de rectificaties, nu het serieuse werk!

Steve ChilleM komt uit de underground om af en toe eens zijn hoofd aan de lucht bloot te stellen. Draaide in de grootste clubs en met de grootste DJ's en toch lijkt niemand hem te kennen van naam shocked 8O. Zijn favoriet genre ligt in de progressive-Trance maar hij heeft ervaring genoeg om breder te gaan en zich aan te passen aan het publiek.

Ken Waldek is een relatief nieuw talent. "Relatief" is een woord dat er bij moet omdat hij toch een enorme ervaring heeft uitgebouwd voor een zeer breed publiek. Waarom dan "nieuw"? Omdat hij pas onlangs een paar zware knopen heeft doorgehakt waardoor hij zijn eigen levensweg is kunnen gaan bewandelen... Zijn genre? Net als Steve ChilleM is dat progressive-Trance maar Ken Waldek heeft de jarenlange ervaring uit het plat-commerciele milieu om tot bijna het extreme toe zich aan te passen aan het publiek. Pas onlangs is hij er immers in geslaagd zijn residentie (wat zijn vast werk was) op te geven om te kiezen voor de muziek als hobby. Eind dit jaar (of begin volgend jaar) komt zijn eerste vinyl uit (en ik kan het weten wink ;)).

Lanier ... Een verhaal apart! De Gentse studenten zullen hem wel kennen maar ook heel wat clubs zijn hem niet onbekend. Tot voor kort enkel gekend uit het commerciele milieu, maar sinds een paar maanden heeft hij een totaal nieuw project opgestart (met een volledig nieuwe DJ-nick en alles erop en eraan) waarin hij kiest voor de "Kaviaar" zoals hij het zelf noemt. Bekend verhaal in mijn oren happy :)

Zo, hiermee gaan jullie het weer even moeten doen... binnen een paar maand zijn we er weer met meer nieuws!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
CyberdancerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 1-7-2003
Laatste: 26-3-2010
Berichten: 23
31-7-2004 19:37
Hmm veel te laat, onze fuif was op 31 oktober vorig jaar laugh :D (dj looney tune, dj tmo, dj tm en dj moonwalker)
Maar toch bedankt, denk dat andere mensen er wel wat aan hebben
mvg
mvg cyberdancer
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
1-8-2004 12:37

cyberdancer schreef:

Hmm veel te laat, onze fuif was op 31 oktober vorig jaar laugh :D (dj looney tune, dj tmo, dj tm en dj moonwalker)
Maar toch bedankt, denk dat andere mensen er wel wat aan hebben
mvg
Mja, dat het ondertussen te laat is, had ik wel door wink ;), maar er zullen toch nog wel anderen zijn die ook die info willen, dus doe ik mijn best om de lijst nog netjes up-to-date te houden... zo hoeft niet iedereen een nieuwe thread te starten en kunnen wij ze gewoon verwijzen naar de zoekmachine en deze thread laugh :D
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)