Forum > Muziek

Hulp gezocht bij maken van playlist voor feest

(25 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-1-2008 11:42
Onzin om die man aan een DJ te helpen, zoek leuke muziek uit die tijd uit (en genoeg "modernere" muziek die niet stoort maar wel aan gezellige sfeer bijdraagt, gooi ze in Winamp en zet de shuffle aan. Kun je altijd Winamp de schuld geven als 't een verkeerd nummer op 't verkeerde moment is.

30 jaar ervaring kan genoeg zijn.. maar kan ook teveel zijn (ken menig vastgeroest persoon die van de daken schreeuwt hoeveel jaren ervaring hij heeft - jammer dat alles en iedereen hem inmiddels voorbijgefietst is).
Light Image
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 3-5-2024
Berichten: 9469
10-1-2008 12:52
dank je shut up :X

Heb je me wel eens zien optreden?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-1-2008 14:03

Tom schreef:

dank je shut up :X
Ik zeg nergens dat ik het over jou heb, ik maak alleen duidelijk dat heel veel jaar ervaring niet alleen een positieve uitwerking hoeft te hebben (aangezien je het noemt als een groot plus-punt van jou als DJ).
Light Image
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
13-1-2008 06:21
En mocht het uiteindelijk toch gewoon het vullen van een playlist worden en zoek je nummers buiten het hit-gedaver om: (hele rustige) oude Everything but the Girl, Eurythmics heeft bakken meer muziek uitgebracht dan alleen Sweet Dreams, Grace Jones (La Vie en Rose), Janis Joplin, Bowie (Sound and Vision), Stones, Blondie (The Tide is High), Tracy Chapman, Alison Moyet, UB40, Bob Marley...er is meer dan genoeg voor een gezellig oh-ja Erlebnis.

Daarnaast is het zo dat ook mensen van toen luisteren naar muziek van nu: Coldplay, Cranberries (Linger), Macy Gray (Sweet Baby), Sheryl Crow, Groove Armada (My Friend), Dido, Anouk, wereldmuziek zoals Manu Chao doet het goed, Texas, Robbie Williams etc.

Stan.A schreef:

Ik kom met m'n eigen LP's en CD's ook een heel eind.
Pak gewoon de niet-singles. De meesten hebben die albums ook in huis en herkennen de nummers dus wel. Juist iets anders dan de bekende hits uitkiezen kan heel leuk en verfrissend uitpakken.

Damn, ik laat me nu wel erg in de kaarten kijken nu shut up :X .
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
13-1-2008 10:50

Tom schreef:

hmmm zou 30 jaar ervaring genoeg zijn? laugh :D
Beetje Offtopic shut up :X : Maaarrreee Tom, die foto, daar staat onder; ook als je 30 word nog lekker dansen. Word moet zijn worDT shut up :X
Lijkt me nooit zo netjes spelfouten e.d. wink ;)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 3-5-2024
Berichten: 9469
13-1-2008 13:23
ik ben ook mens, maar ik heb het aangepast.
thanks
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)