Forum > Webshop

Geblokkeerde producten

(73 reacties. Pagina 7 van 8)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
24-1-2006 20:17

RutgerLAN schreef:

Hmm, dan ben ik benieuwd wat ze jou gaan demonstreren...
Versie 3 (zie ook dit topic; wellicht zelfs vóórdat je de vraag stelt).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
24-1-2006 22:42
Zóver was ik inmiddels razz :p

Als ik versie 2 heb volgens jou, en Dateq zegt dat er niks meer gewijzigd word, hoe kom je dan bij een versie 3?

Werd mij vanmiddag verteld door de telefoon, door een medewerker van Dateq (waren trouwens wel geinteresseerd in hoe ik de mixer vond e.d. Erg belangstellend, wel leuk :-)).
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
24-1-2006 22:49

RutgerLAN schreef:

Zóver was ik inmiddels razz :p

Als ik versie 2 heb volgens jou, en Dateq zegt dat er niks meer gewijzigd word, hoe kom je dan bij een versie 3?
Door m'n contactpersoon bij Dateq.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
25-1-2006 00:29

RutgerLAN schreef:

(waren trouwens wel geinteresseerd in hoe ik de mixer vond e.d. Erg belangstellend, wel leuk :-)).
Toen ik daar heen belde en m'n naam zei wisten ze meteen wie ik was....... en dat vind ik persoonlijk altijd een beetje beangstigend ;-)

Eind deze maand zouden ze bellen zodat ik langs kon komen voor een demo en hem daarna mee mocht nemen voor een review. We zullen zien hoe het allemaal loopt.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MC PartyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-11-2003
Laatste: 27-9-2009
Berichten: 102
25-1-2006 06:46

Dré schreef:

RutgerLAN schreef:

Zóver was ik inmiddels razz :p

Als ik versie 2 heb volgens jou, en Dateq zegt dat er niks meer gewijzigd word, hoe kom je dan bij een versie 3?
Door m'n contactpersoon bij Dateq.
Geen overmoedige praatjes vd vertegenwoordiger ?
Nu ook schuimparty's ! ;-)
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
25-1-2006 09:07
Rob Spoor. Bel hem anders zelf even.

Ben helemaal klaar met de manier waarop dit topic verloopt!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
25-1-2006 12:29

Dré schreef:

Rob Spoor. Bel hem anders zelf even.

Ben helemaal klaar met de manier waarop dit topic verloopt!
ff in de boeddha houding en hummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm wink ;) laugh :D

Denk dat een aantal niet goed leest en zelf maar wat bedenkt. Maar das aan een ieder om voor zichzelf te bepalen.

Het is wel wat raar als er 3 versies moeten komen voordat alles helemaal werkt zoals het hoort of zoals men belooft. Zolang er maar duidelijk over wordt gecommuniceerd dan komt het wel goed... Dateq is daar misschien naar alle partijen toe niet helemaa duidelijk. Als men de een spreekt dan hoort men dit en de ander zegt weer wat anders. Das vervelend.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
25-1-2006 13:36

Bazzzz schreef:

Het is wel wat raar als er 3 versies moeten komen voordat alles helemaal werkt zoals het hoort of zoals men belooft.
Da's steeds vaker zo met ingewikkelde electronica.
Zolang er maar duidelijk over wordt gecommuniceerd dan komt het wel goed... Dateq is daar misschien naar alle partijen toe niet helemaa duidelijk. Als men de een spreekt dan hoort men dit en de ander zegt weer wat anders. Das vervelend.
Dateq heeft ook niet zoveel ervaring met dit concept. In ieder geval doen ze hun best om de boel op orde te krijgen en updates te leveren. Da's al meer dan we van Technics (met de SL-DZ1200) kunnen zeggen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
25-1-2006 14:13

Victor schreef:

Bazzzz schreef:

Het is wel wat raar als er 3 versies moeten komen voordat alles helemaal werkt zoals het hoort of zoals men belooft.
Da's steeds vaker zo met ingewikkelde electronica.
Zolang er maar duidelijk over wordt gecommuniceerd dan komt het wel goed... Dateq is daar misschien naar alle partijen toe niet helemaa duidelijk. Als men de een spreekt dan hoort men dit en de ander zegt weer wat anders. Das vervelend.
Dateq heeft ook niet zoveel ervaring met dit concept. In ieder geval doen ze hun best om de boel op orde te krijgen en updates te leveren. Da's al meer dan we van Technics (met de SL-DZ1200) kunnen zeggen.
Kan zijn dat het steeds vaker zo is maar de problemen die ik hier voorbij zie/hoor komen lijken in een vroeg test stadium op te vangen te zijn (wat een zin.... pfff). Maw... Langer testen.. Maarja.. de commerciële belangen gaan vaker voor...
Tis inderdaad altijd beter dan niets.. Maar omdat ze er minder ervaring in hebben zo ik juist langer en intensiever testen.
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
30-1-2006 11:36

Reind schreef:

RutgerLAN schreef:

(waren trouwens wel geinteresseerd in hoe ik de mixer vond e.d. Erg belangstellend, wel leuk :-)).
Toen ik daar heen belde en m'n naam zei wisten ze meteen wie ik was....... en dat vind ik persoonlijk altijd een beetje beangstigend ;-)

Eind deze maand zouden ze bellen zodat ik langs kon komen voor een demo en hem daarna mee mocht nemen voor een review. We zullen zien hoe het allemaal loopt.
Nog wat gehoord Reind ?
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein

Terug naar forum Reageer (zonder quote)