Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MC Party

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 1 van 11)

Topic: natuur geluiden / herfst (5-12-2008 23:14:00)
Dat is makkelijker gezegd als gedaan Tom ..

Want ik vind het zelf ook behoorlijk vaag namelijk... echter het achterelkaar plakken
van wind en regen zie ik nu als goede optie.

Tijdens de modeshow zal er up tempo muziek te horen zijn wat ik afwissel met de regen en wind fragmenten.
Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand met een tip kwam mbt een liedje,tune of reclame jingle wat aansluit bij dit onderwerp. Er staat me namelijk iets van bij dat ik ooit eens een reclame heb gezien met een achtergrond geluid wat perfect aansluit bij dit thema. Maargoed dit blijft slechts bij "een vaag gevoel"
Topic: natuur geluiden / herfst (4-12-2008 18:58:00)
Dat zijn meer thema;s die muzikaal uitgebeeld worden als het ik het zo hoor.. niet de werkelijke "geluiden" om het maar zo te zeggen.
Topic: natuur geluiden / herfst (4-12-2008 14:57:00)
Moeten binnenkort een modeshow verzorgen en men wenst graag na afloop wat natuurgeluiden/herfst op de achtergrond.

Wie oh wie is hierin thuis ? laugh :D

Ik denk zelf aan wind.. bladeren die vallen etc..
Topic: schuimmachine (16-11-2008 23:14:00)
Ben je niet bang voor de risico's als er wat misgaat en je mensen onder stroom zet oid?

Na de verhalen uit turkije deze zomer...
Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (26-10-2008 14:32:00)

Malle Pietje schreef:

Malle Pietje schreef:

Vanavond draai ik in een groot huis met 100 gasten.
Vanwege het rookverbod vieren ze het thuis...
... en links & rechts reacties gehoord: 'ga ik ook doen, lekker thuis feesten'
Als ik ergens een hekel aan heb..thuisfeestjes.. altijd opstapjes/afstapjes grind weinig prik etc..
En dan heb ik nog niet eens een groot dj meubel ;-)
Topic: Ernistig incident voorgekomen bij drive in show werk. (27-11-2007 18:42:00)
https://www.tctubantia.nl/voorpagina/article2073791.ece

"Ongelofelijk en onverklaarbaar’, zegt Sander Leurink, bedrijfsleider van de Hengelose discotheek New York. Hij moest vrijdagavond machteloos toezien hoe complete paniek zich meester maakte van honderden bezoekers van de maandelijkse alcoholvrije teenage-party in zijn zaak... "

Het kan nog gekker dus..
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (29-8-2007 23:21:00)
Maargoed dan nog.. als ik je teksten lees doet me dat direct denken aan de site van showtechniek.

Alleen licht en rigging etc etc.. hoe zal een klant hier tegen aankijken die beide bedrijven kent?
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (29-8-2007 14:35:00)
hehe dat viel mij dus ook op ..

haal mobile van je naam af.. en je kwam op de betreffende site uit... laugh :D

zelfs je slogan is hetzelfde.. wink ;)
Topic: Geluid Paradiso(A'dam) te slecht (19-7-2007 09:45:00)
Zeker.. een salsabandje schuif je ook heel anders dan een rock en roll band wink ;)
Topic: Videoclips op DVD (11-3-2007 18:19:00)
Zal hier mijn vraag maar even stellen; wil 60;s 70's en 80;s muziek + video gaan afspelen bij een discoshow. Nu kwam ik laatst iemand tegen die een hele partij dvd;s had. Wie kan me helpen aan (titels etc) goede dvd;s met videoclips uit deze tijd?

alvast bedankt..