Antari 500 HZ
(36 reacties. Pagina 2 van 4)Moderator(s): Dré
HollenderVIP Lid Uit: België Sinds: 20-2-2006 Laatste: 25-10-2024 Berichten: 1235 | 31-5-2016 19:49 |
Misschien het gevolg van een spelend kind? Ook hier lopen twee banjers rond die graag experimenteren door allerhande voorwerpen op de meest vreemde plaatsen te (ver)stoppen. Zo kom ik al eens stekker tegen in niet daarvoor bestemde gaatjes. (verbazingwekkend hoe ze op sommige ideeën komen) Maar ook knikkers zijn een geliefd item en worden overal in gepeuterd waar ze maar in passen. Een compressor die langs twee kanten belletjes blaast is ook niet normaal. Ik heb het nu dan even over de werking van een doorsnee compressor, misschien dat deze anders werkt maar dat zou me sterk lijken. Probeer anders eens vloeistof door een van de slangetjes te blazen tot in de compressor. Met een beetje pech is ze drooggelopen en zitten de schoepen nu vast of dichten ze gewoon niet meer goed af. Als er eenmaal weer wat vloeistof door is geweest kan zoiets zomaar ineens weer werken. | |
Free beats! | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 9491 | 31-5-2016 21:35 |
in sommige pompjes zit een knikker om de terugvloei tegen te houden. Maar meerdere knikkers heb ik niet eerder gezien. Misschien zit de boel wel verstopt met een knikker | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 9491 | 31-5-2016 21:39 |
When the machine is operated for a longer period of time under open- air conditions, falling dust/debris might attach to the metal net and filter on the intake hole. The metal net and filter is serviceable, which means those can be detached easily by screw driver. Please use water to clean the metal net and filter periodically. By doing this youyouyou can avoid dust going into the hazers and prevent the clogging problem of hazers. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
music&lightsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-5-2016 Laatste: 12-3-2018 Berichten: 23 | 1-6-2016 23:26 |
Dré schreef: music&lights schreef: Ik snap nog steeds niet wat als die knikkers in het reservoir doen. | |
het is niet mijn feestje, maar dat van de opdrachtgever. CDJ 2000 NSX, DJM 900 NSX, RCF, EAW | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 2-6-2016 10:28 |
Ik heb nog nooit knikkers zien zitten in de vloeistofbak van hazer of andersoortige rookmachines. Het zou ook mij niets verbazen als het er door kinderen is ingegooid. Een Hazer is volgens mij niet zo magisch (vloeistof de compressor in, nevel de compressor uit). Als dat niet gebeurt dan lijkt het me dat de compressor stuk is (duurste onderdeel van de machine uiteraard). | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
music&lightsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-5-2016 Laatste: 12-3-2018 Berichten: 23 | 2-6-2016 18:34 |
Dré schreef: Ik heb nog nooit knikkers zien zitten in de vloeistofbak van hazer of andersoortige rookmachines. Het zou ook mij niets verbazen als het er door kinderen is ingegooid.Een Hazer is volgens mij niet zo magisch (vloeistof de compressor in, nevel de compressor uit). Als dat niet gebeurt dan lijkt het me dat de compressor stuk is (duurste onderdeel van de machine uiteraard). | |
het is niet mijn feestje, maar dat van de opdrachtgever. CDJ 2000 NSX, DJM 900 NSX, RCF, EAW | |
DJ BartjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-6-2006 Laatste: 29-10-2024 Berichten: 569 | 2-6-2016 18:57 |
Wij hebben 2 HZ500's staan die beide de knikkers niet hebben, ten minste nog nooit tegengekomen... Hij maakt verder wel herrie als je hem aan zet? Geeft hij geen foutmelding op het display? Bij ons hebben ze het ooit voor elkaar gekregen om ZR mix in dat ding te kiepen, toen heeft t wel een lange tijd geduurd voordat hij weer fatsoenlijk door rookte. Maar toen gaf hij wel een melding op het display dat hij, volgens mij, oververhit was. | |
music&lightsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-5-2016 Laatste: 12-3-2018 Berichten: 23 | 2-6-2016 19:29 |
DJ Bartje schreef: Wij hebben 2 HZ500's staan die beide de knikkers niet hebben, ten minste nog nooit tegengekomen...Hij maakt verder wel herrie als je hem aan zet? Geeft hij geen foutmelding op het display? Bij ons hebben ze het ooit voor elkaar gekregen om ZR mix in dat ding te kiepen, toen heeft t wel een lange tijd geduurd voordat hij weer fatsoenlijk door rookte. Maar toen gaf hij wel een melding op het display dat hij, volgens mij, oververhit was. Deze hazer werkt dus niet met een verwarmings element. | |
DJ BartjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-6-2006 Laatste: 29-10-2024 Berichten: 569 | 2-6-2016 20:06 |
Dan lijkt het me wel dat die nodig zijn voor de werking. Weet niet precies hoe ze werken, heb enkel de achterkant is open gehad om te reinigen. En klopt dat ze geen verwarmingselement hebben. Is insteken en roken. Heel leuke hazer! Ze zijn momenteel beide op klus, maar ik kan dinsdag of woensdag wel eens kijken voor je? | |
music&lightsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-5-2016 Laatste: 12-3-2018 Berichten: 23 | 2-6-2016 20:13 |
DJ Bartje schreef: Dan lijkt het me wel dat die nodig zijn voor de werking.Weet niet precies hoe ze werken, heb enkel de achterkant is open gehad om te reinigen. En klopt dat ze geen verwarmingselement hebben. Is insteken en roken. Heel leuke hazer! Ze zijn momenteel beide op klus, maar ik kan dinsdag of woensdag wel eens kijken voor je? www.dropbox.com/s/xsmu5t8s65vj6z7/IMG_1812.JPG?dl=0 | |
het is niet mijn feestje, maar dat van de opdrachtgever. CDJ 2000 NSX, DJM 900 NSX, RCF, EAW |