Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van music&lights
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van music&lights (Pagina: 1 van 3)
Topic: Hoe aansluiten inuke-nu4 6000 (3-2-2018 17:10:00)Heb ik ondertussen al gedaanTopic: Antari 500 HZ (6-6-2016 20:04:00)Ja zeker, ik ben druk op zoek naar een lek in het lucht circuit.Topic: Antari 500 HZ (3-6-2016 23:10:00)
Heren, bedankt jullie reactie ik heb alles aan gesloten en de broekspijpen gaan heen weer als ik volume knop open zet. De aangesloten EAW SB-220X doen het goed.
Topic: Hoe aansluiten inuke-nu4 6000 (1-2-2018 21:58:00)ik bedoel dus is +1 de - en de +2 de +
Topic: Hoe aansluiten inuke-nu4 6000 (1-2-2018 21:58:00)is de -1 de feitelijke - en de -2 de feitelijke +
Topic: Hoe aansluiten inuke-nu4 6000 (1-2-2018 19:42:00)Bedankt voor je duidelijke antwoord ik ga er mee bezig
Topic: Hoe aansluiten inuke-nu4 6000 (1-2-2018 18:40:00)Ik heb net een 4 kanaals inuke-nu4 6000 in mijn bezit en ik hem graag als 2 kanaals versterker inzetten, de speakers die er op komen zijn 4 ohm. Hoe sluit dit ik aan , zodat ik het volle vermogen over de 2 kanalen verdeel, dus elk kanaal 3000 watt bij 4 ohm.
Wie kan mij uitleggen hoe dit moet de handleiding is hier niet duidelijk over.
De schakelaar achter op de versterker staan beide op bridge mode , welke kanalen worden dan koppeld tot 1 kanaal en op welke ingangen moet ik het signaal op zetten. Welke 2 uitgangen moet ik dan gebruiken en hoe sluit ik het aan?
Topic: Antari 500 HZ (23-6-2016 16:17:00)Wie kan mij uitleggen hoe dit moet de handleiding is hier niet duidelijk over.
De schakelaar achter op de versterker staan beide op bridge mode , welke kanalen worden dan koppeld tot 1 kanaal en op welke ingangen moet ik het signaal op zetten. Welke 2 uitgangen moet ik dan gebruiken en hoe sluit ik het aan?
Vandaag bij Andre het nieuwe reservoir opgehaald, aangesloten, rookvloeistof op olie basis erin, aanztten en een .................. mooie rookpluim.
Ik wil weten wat de exacte oorzaak nog is, ik ga de "oude nog onderzoeken en nieuwe slangen plaatsen, kijken of ik die ook weer aan de praat krijg, Dode dingen zijn geen baas.
Topic: Antari 500 HZ (7-6-2016 10:19:00)Ik wil weten wat de exacte oorzaak nog is, ik ga de "oude nog onderzoeken en nieuwe slangen plaatsen, kijken of ik die ook weer aan de praat krijg, Dode dingen zijn geen baas.
TimD schreef:
Fijn dat je een oorzaak hebt. Je kunt dat onderdeel ook bij André van New-Line bestellen.Navraag bij de importeur heeft geleerd dat de oorzaak in het reservoir ligt, er zit een lek in de sproeiers.
Topic: Antari 500 HZ (4-6-2016 13:50:00)Tom schreef:
heb de de werking van de compressor gecontroleerd?Tim
Ik heb het reservoir helemaal schoon gemaakt , maar ik krijg het witte gedeelte er niet ( ook als ik 4 schroeven heb los genomen).
Ik wil graag de inblaas units in reservoir schoonmaken maar daar kom ik bij.
Met het heen en weer schuiven van de Hazer ontstaat er een rookpluim, ik zal 1 van de komende dagen er proberen er achter te komen waar het lek zit. Er komt namelijk ook geen hoge rookpluim uit maar een hele kleine pluim. Dat komt waarschijnlijk omdat de lucht druk te laag is.
IK laat je volgende week even weten of ik een lek heb gevonden.
Ik heb het reservoir helemaal schoon gemaakt , maar ik krijg het witte gedeelte er niet ( ook als ik 4 schroeven heb los genomen).
Ik wil graag de inblaas units in reservoir schoonmaken maar daar kom ik bij.
Met het heen en weer schuiven van de Hazer ontstaat er een rookpluim, ik zal 1 van de komende dagen er proberen er achter te komen waar het lek zit. Er komt namelijk ook geen hoge rookpluim uit maar een hele kleine pluim. Dat komt waarschijnlijk omdat de lucht druk te laag is.
IK laat je volgende week even weten of ik een lek heb gevonden.