Crest-Performance line in de webshop.
(35 reacties. Pagina 2 van 4)Moderator(s): Dré
| Mr. EdieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-6-2003 Laatste: 6-5-2015 Berichten: 1532 | 29-12-2004 14:14 |
Webbie, wacht toch ff rustig man.. | |
| IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 29-12-2004 15:14 |
| Ik zou zeggen: google: 2x31 grafic equalizer eens...... Genoeg keuze, dacht ik zo, 't is maar net hoeveel je wilt uitgeven..... John | |
| I am a TimeDriver! | |
| WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 2-11-2025 Berichten: 2129 | 29-12-2004 16:26 |
| Hallo, Mensen kunnen NIET lezen wat ik vroeg, straks krijg ik heel het forum over me heen met onnodige opmerkingen. Gooi hier maar een slotje op.... Ik hou het voor gezien.... ik kijk wel ergens anders. (sorry Dré, niets persoonlijks, kan jij niets aandoen, ik word echt ziek van die opmerkingen, laten de heren "posters" eens een keer een nuttig kommentaar ergens op geven, dan alleen maar zoeken waar ze ergens iemand op kunnen afkatten, ik heb heus wel geduld en heb zeker al wel op Google gezocht...!!!!) Greetz Webbie..... | |
| These go to Eleven ... | |
| FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 29-12-2004 17:07 |
| @ Webbie Sorry Dre-hier vermelden is de deur voor jezelf op een kiertje houden Wees een vent en sluit alles,ga van new-line af en zoek je heil ergens anders. Of... Bekijk waarom men reageert- bijvoorbeeld omdat je geen geduld kan opbrengen en men je meedeelt dat Dre kerstvakantie heeft. Neem dan voor jezelf de moeite om te wachten en push niet zo!! Als iemand klaar staat voor forumleden dan is het Dre wel maar vrij is vrij!! Geduld is een schone zaak,heb je dat-dan word je vanzelf keurig geholpen. groet | |
| it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
| IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 29-12-2004 17:12 |
| Hmmm...... ander goed alternatief en een goede EQ (31-bands) is die een beetje betaalbaar is Doen mij toch echt vermoeden, dat je niet echt een idee hebt, wat nu precies goede equalizers zijn en wat ze kosten.......Maar aangezien je liever niet hebt dat mensen zich bemoeien met datgene wat jij post, zal ik me er ook verder niet mee bemoeien. Misschien kun je dit soort dingen vermijden door ze in het vervolg naar Dré te mailen. Hoef je je in het vervolg ook niet zo op te winden als er "per ongeluk" iemand iets post in 'jouw' topic.....Altijd leuk, als je iemand probeert te helpen (en dus niet af te katten) en dan vervolgens afgesnauwt wordt, omdat het antwoord niet is wat men graag horen wil..... Schijnbaar heb je weinig vertrouwen in het kennisniveau van de rest van de forumleden...... John | |
| I am a TimeDriver! | |
| WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 2-11-2025 Berichten: 2129 | 29-12-2004 17:19 |
| Hallo fredje, Dit is het laatste wat ik erover wil zeggen, lees eens een keer GOED wat ik schrijf. Ik snap echt niet waarom mensen over deze post vallen, ik heb WEl geduld, ik wil alleen wat informatie over de voorgestelde EQ of een goed alternatief. En ik begrijp echt wel dat Dré NU niet kan antwoorden (verlang ik dus ook niet dat ik accuut een antwoord krijg). En inderdaad weet ik er niet zoveel van, daarom vraag ik het ook wat een goed alternatief is. Dus niet de bekende weg, Google en Yahoo die wegen heb ik allang bewandeld..... Dit is weer een van die bodemloze discussies. Greetz Webbie... (gooi hier aub een slotje op........) | |
| These go to Eleven ... | |
| VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 26-9-2025 Berichten: 5307 | 29-12-2004 17:35 |
| Mensen, rustig maar. Webbie stelt een vraag over een eq. In eerste instantie aan Dré, nu meer algemeen. Om dan antwoord te geven op de vraag: er zijn een heleboel goede equalizers, maar hier in de shop kan ik ze niet vinden. Een grafische eq waarvan ik weet dat hij goed is is de DBX 1231. Dit is een stereo 31-bands eq, high-pass filter, uiteraard gebalanceerd in en uit en omschakelbaar +/1 6 en 15 dB bereik. Deze zit zo tegen de 600 euro. Link naar website van de fabrikant Als je van plan bent een processor te kopen: daar zit in het algemeen al een uitgebreide grafische eq in, zodat je je dan de aankoop kan besparen. Voor de prijs van een 1231 ben je al een eind op weg naar een Driverack PA. | |
| Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
| FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 29-12-2004 17:51 |
| @ Webbie, als iemand het keurig leest ben ik het wel.(bezit zelfs het vermogen om tussen de regels door te lezen,vandaar mijn strakke reaktie) Ik reageerde nav jouw repliek waarin je enigszins verbolgen om een slotje vraagt. Niet iedereen staat 24 uur per dag klaar en heeft ook de juiste kennis om je vraag te beantwoorden. Dre komt straks weer terug en de mede forummers zijn heus wel bereid om je de informatie te verstrekken die jij nodig hebt. Victor heeft in de vorige post je al weer stuk op weg geholpen,wil je meer info hebben neem dan ff het geduld. Mocht er een post tussen zitten wat je niet aanstaat.. ach..iedereen zegt wel s wat verkeerd maar om dan meteen slotje te vragen? Dat is wat ik bedoel met;Geduld is een schone zaak. zo,nou weer beetje rustig? groet | |
| it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
| IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 29-12-2004 18:26 |
fredje schreef: bezit zelfs het vermogen om tussen de regels door te lezen![]() Die Crest gaat in de USA voor 149 dollar over te toonbank, in die prijsklasse zit hier eigenlijk alleen maar Behringer (en al het no-name spul). Denk dat je je aan de DBX geen buil zult vallen, ook niet met het oog op de toekomst. Onder de prijs van de DBX zit ook eigenlijk alleen maar Behringer en alle China-import. Als je wat meer geld uit wilt geven, kun je deze ook nog overwegen, maar dan kun je eigenlijk net zo goed een driverack-pa kopen. No hard feelings..... John | |
| I am a TimeDriver! | |
| WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 2-11-2025 Berichten: 2129 | 29-12-2004 19:02 |
| Hallo Victor, Slotje toch maar even niet............. Victor schreef: Om dan antwoord te geven op de vraag: er zijn een heleboel goede equalizers, maar hier in de shop kan ik ze niet vinden.Een grafische eq waarvan ik weet dat hij goed is is de DBX 1231. Dit is een stereo 31-bands eq, high-pass filter, uiteraard gebalanceerd in en uit en omschakelbaar +/1 6 en 15 dB bereik. Deze zit zo tegen de 600 euro. Link naar website van de fabrikant Dat zal ongetwijfeld een goede zijn, maar 600 Euro dat vind ik eigenlijk een beetje te veel voor alléén een EQ.Als je van plan bent een processor te kopen: daar zit in het algemeen al een uitgebreide grafische eq in, zodat je je dan de aankoop kan besparen. Voor de prijs van een 1231 ben je al een eind op weg naar een Driverack PA. Het punt is dat ik ongeveer 400 Euro maximaal er voor wil uitgeven, de EQ is voor thuis gebruik om de Peavey SP1's goed te kunnen corrigeren met niet AL te veel ruis. Ik neem aan dat deze Behringer niet onder de betere processors valt en ik beter een goede EQ kan kopen? Of zou dit voor thuis goed genoeg/bruikbaar zijn? Dank je wel voor je advies. Greetz Webbie.... | |
| These go to Eleven ... |