Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remco

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Remco (Pagina: 1 van 15)

Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (2-8-2009 20:41:00)
Wij hebben ook onder alle SL'en de Isonoe voetjes. Ik vind het prima werken, eventueel in combinatie met de rubberen tieten. De freefloat gebruiken we eigenlijk nooit meer. Überhaupt gaan de SL'en minder en minder de deur uit....
Topic: D&B C4 of EV MT2 of Turbosound (5-7-2008 20:38:00)
Wellicht is het ook een optie om met de 3 toppen per kant, niet 1 rij te maken (wordt sowieso erg breed), maar per kant 2 toppen naast elkaar te zetten en dan op de buitenste toppen nog een top erop te zetten.

Zoiets als dit: 3xF1-RES4
Werkt denk ik voor jou ook vrij aardig.

Succes!
Topic: Ken iemand kwaliteit van community luidspreakers? (25-1-2008 12:29:00)
Neem anders eens contact op met reactnet.nl. Deze heren hebben een hoop verschillende Community kasten in de verhuur.
Topic: function-one luidsprekers (13-8-2007 23:05:00)
Er zijn een tijd lang actieve F218's geweest, echter niet officieel. Deze werden vooral in Engeland en door F1 zelf gebruikt. Sinds vorig jaar zijn de officiele actieve kasten te koop: de RES 2 met een A-4 module en de F218, Infra en F221 met een A-6 module.
Al deze kasten zijn zowel passief als actief te koop.

Groeten, Remco
Topic: Nieuwe lab gruppen versterkers (4-5-2007 12:14:00)

anoniem_260208 schreef:

de e45 heft zo wie zo meer moeite met 2 ohm ladingen ik weet van iemand die er al 24 terug heeft gehad naar engeland omdat ze tijdens een klus ineens stopten met draaien(is nogal lullig dus)
De E-45 heeft geen enkele moeite met het op 2 ohm spelen kan ik uit veel ervaring vertellen. Er is wel tijdens een productieserie, een fout bestandsdeel om het lood te vervangen, gebruikt. Dit is dusdanig goed opgelost dat iedere versterker 1 op 1 is omgewisseld. Zoals eerder gezegd, hier draaien de E-45's vaak op 2 ohm en nooit problemen gehad.
Topic: Nieuwe lab gruppen versterkers (3-5-2007 23:04:00)
Is hier nog niet voorgekomen met de E-45's op 2 ohm op de sub. Soms zelfs nog met E-25 van hoog erbij.

Ben benieuwd hoe de nieuwe lab's het doen. Heb ook al keer gehoord dat ze minder klonken dan de oude... Heb er zelf geen ervaring mee.
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (8-2-2007 22:56:00)
Voor de betrouwbaarheid hoef je en lichtgewicht bak echt niet te laten staan hoor. je moet alleen wel de goede modellen kiezen, dus zoals al aangegeven: QSC Powerlight, MC2 Audio E, Labgruppen FP etc. Dit zelfde geldt natuurlijk ook voor zware amps, ook daar moet je de goede modellen uitzoeken. Ik heb zelf een tijd met de Powerlight's gewerkt. Daar was/ben ik zeer tevreden over, nooit enig probleem mee gehad. Sinds kort overgestapt op de E's van MC2/Funktion One. Ook deze worden heel vaak op 2 ohm op de sub belast en nooit problemen! Denk er wel om dat sommige van de zware versies ook al redelijk oud worden. Zo zijn er crest 8001's in omloop die langzamerhand wel erg oud worden en daar de betrouwbaarheid ook wel mee achteruit gaat.
Ik ben erg pro lichtgewicht, klank is gewoon prima (bij genoemde modellen) en lekker licht en compact (2HE).
Uiteraard is er ook niets mis met een zware amp. Denk er wel om dat de combinatie amp>speaker ook erg van belang is. Zo hebben enkele Amerikanen ook al vaak een sub amp shootout gehouden en de Crown MA 5000 deed het op frontloaded subs bv. erg goed, maar op hoorngeladen kasten een stuk minder. Daar is de PL weer sterk in.

Ps. een lab 6400 kun je rond de 2000 euro wel vinden hoor. Evenals Camco vortex'en en PL'en.

Succes in ieder geval!
Topic: Prijs/ kwaliteit/ inzetbaarheid 18 " kasten (27-7-2006 19:02:00)
Naar mijn idee staat alle nodige informatie toch echt genoemd in de volgende data-sheet van de KF850...

Wat voor spectaculairs wordt er verder nog uitgevoerd?
Waarschijnlijk dynamische eq, die bij zacht spelen net even anders eq'ed dan met vol signaal erop. Dit hebben de 'normale' omnidrive's van BSS echter ook.

Hier de settings voor de subs

Als ik zo de eq-standen van de Sb150 zie, mag ik hopen dat, wat er in dit geval digitaal aan het kastje toegevoegd wordt, wel genoeg is om een frontloaded 15" te laten klinken....
Topic: Prijs/ kwaliteit/ inzetbaarheid 18 " kasten (27-7-2006 15:21:00)
De juiste, door de fabrikant geadviseerde, instellingen voor bv. de KF850/SB850 staan gewoon op de site van EAW. Niet meer dan normaal vind ik, op deze manier verplicht je de gebruiker niet zijn hele inventaris processors te vernieuwen voor de MX serie.....
Topic: geluidset huren (5-2-2006 21:23:00)
De genoemde L'Acoustics speakers zijn natuurlijk ook prima kasten van (top)niveau.

Met een goede processor ertussen moet het best goed gaan lijkt me.

De beschikking hebben over meer schoon vermogen is nooit weg, maar ook dit kan mis gaan bij dronken idioten.