Forum > Newbie Forum

disco setup in kaapverdië

(296 reacties. Pagina 18 van 30)
Moderator(s): Dré
PascalStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 29-7-2005
Laatste: 21-5-2013
Berichten: 468
7-4-2006 16:08

holco schreef:

Zo daar zijn we dan weer!!!!

Net terug van een heerlijke maand vakantie cq onderzoek in Kaapverdië.

Alles ziet er goed uit, ben alleen nog in afwachting van de aanvraag voor 400 vierkante meter grond waar dan ook meteen een vergunning aan vast zit.

ALS DE PLAATSELIJKE POLITIEK DE ZELFDE MENTALITEIT HEEFT ALS HIER OP ARUBA KAN JE NOG WEL EEN PAAR JAARTJES WACHTEN OP JE STUKJE GROND angry ...

De disco gaat inwendig 12x20m groot worden met een plafond hoogte van 6m, de dansvloer word 8x8m, en op de dansvloer na komt er een dubbele verdieping in.
Op de begaande grond komen twee toilet groepen + een ruime trap naar de eerste verdieping en een grote bar van 8m aansluitend op de dansvloer van 8x8m.
De eerste verdieping zal bestaan uit een vast gedeelte waar dan ook een bar komt en een zitgedeelte om te relaxen van 12x6m + een vide van 2m breed op drie zijdes van de dansvloer waardoor er dus van boven af gekeken kan worden op het dansende publiek, op de vide zal ook de ruimte voor de DJ komen.

OOHH shocked 8O .. IK DACHT DAT JE AL EEN LOKATIE GEVONDEN HAD? IS HET DAN NIET TE VROEG OM ALVAST DE INVENTARIS AAN TE SCHAFFEN IMMERS DE GARANTIE GAAT VAAK IN VANAF DE VERKOOP DATUM...DUS ALS JE NOG EEN PAAR JAARTJES MOET WACHTEN OP JE GROND sad :( ....

Bovenstaande geeft hopelijk een indruk van de ruimte zodat een ieder die een advies heeft voor de verlichting een indruk heeft.

NORMAAL IS HET MAKKELIJKER WANNEER MEN EEN (BOUW)TEKENING HEEFT DAN ZIJN DIT SOORT VRAGEN IETS MAKKELIJKER TE REALISEREN. sneaky :V .

Verder kan ik nog melden dat de twee CDJ-200 spelers twee CDJ-800MK2 spelers zijn geworden.

TJA... ZIE BOVEN STAANDE TEKST OVER INVENTARIS AANSCHAFFEN shut up :X ...

Gr,

Mario
..Je Ducktape brood voeren...
HolcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-1-2006
Laatste: 12-11-2006
Berichten: 72
7-4-2006 16:27

Marc Ebbers schreef:

ook Goedemorgen laugh :D

Sorry was nog niet wakker ashamed :$

Mocht het allemaal klaar zijn, zou ik graag wat fototjes zien, en ik denk niet alleen ik laugh :D
Uiteraard gaan er foto's komen als alles klaar is!!!!!!!
HolcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-1-2006
Laatste: 12-11-2006
Berichten: 72
7-4-2006 17:43

pascal schreef:

ALS DE PLAATSELIJKE POLITIEK DE ZELFDE MENTALITEIT HEEFT ALS HIER OP ARUBA KAN JE NOG WEL EEN PAAR JAARTJES WACHTEN OP JE STUKJE GROND angry ...
Aruba is denk ik een land dat niet echt staat te springen om Europese investeerders, en geloof me dat is in Kaapverdië wel het verhaal + dat we ook wat vrienden hebben in de plaatselijke politiek.
OOHH shocked 8O .. IK DACHT DAT JE AL EEN LOKATIE GEVONDEN HAD? IS HET DAN NIET TE VROEG OM ALVAST DE INVENTARIS AAN TE SCHAFFEN IMMERS DE GARANTIE GAAT VAAK IN VANAF DE VERKOOP DATUM...DUS ALS JE NOG EEN PAAR JAARTJES MOET WACHTEN OP JE GROND sad :( ....
Ik ben totaal niet geïnteresseerd in garantie!!! zoals ik al eerder gemeld heb heb ik daar in Kaapverdië niet veel aan, de CDJ-800MK2 spelers zijn ook zonder garantie aangeschaft voor de zelfde prijs als de CDJ-200 spelers met garantie, en ik probeer ook zoveel mogenlijk tweede hands spullen te kopen die niet echt gevoelig zijn voor slijtage.
NORMAAL IS HET MAKKELIJKER WANNEER MEN EEN (BOUW)TEKENING HEEFT DAN ZIJN DIT SOORT VRAGEN IETS MAKKELIJKER TE REALISEREN. sneaky :V .
Zal kijken of ik een tekening kan plaatsen
PascalStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 29-7-2005
Laatste: 21-5-2013
Berichten: 468
7-4-2006 19:23

holco schreef:

pascal schreef:

ALS DE PLAATSELIJKE POLITIEK DE ZELFDE MENTALITEIT HEEFT ALS HIER OP ARUBA KAN JE NOG WEL EEN PAAR JAARTJES WACHTEN OP JE STUKJE GROND angry ...
Aruba is denk ik een land dat niet echt staat te springen om Europese investeerders, en geloof me dat is in Kaapverdië wel het verhaal + dat we ook wat vrienden hebben in de plaatselijke politiek.
Hmmmmmmmmm laugh :D die investeerders zijn er wel, en die hebben ook wel vriendjes maar je bent en blijft in het buitenland!!
Het zijn hier voornamelijk de buitenlanders die hier in het bedrijfsleven zitten!!
..Je Ducktape brood voeren...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
7-4-2006 20:27
Edit Mod: Sylvia: mensen, kunnen jullie stoppen met het (foutief) quoten van die enorme lappen tekst? Thanks.
HolcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-1-2006
Laatste: 12-11-2006
Berichten: 72
7-4-2006 20:59

Sylvia schreef:

Edit Mod: Sylvia: mensen, kunnen jullie stoppen met het (foutief) quoten van die enorme lappen tekst? Thanks.
Sorry maar ik ben me van geen kwaad bewust, maar als ik foutief quote wat is dan goed quoten?
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
Berichten: 236
7-4-2006 21:04
elke quote die je opent dient ook gesloten te worden.
dus:
[ quote]
origineel stukje tekst
[/ quote]
commentaar erop
[ quote]
origineel stukje tekst
[/ quote]
commentaar erop
[ quote]
origineel stukje tekst
[/ quote]
commentaar erop
...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
8-4-2006 05:08
Als je correct quote, krijg je niet dat na iedere quote of reactie daarop een tekst die steeds weer een stuk verder inspringt.

Verder zie ik de toegevoegde waarde niet van het quoten van halve pagina's tekst. Het maakt een topic, weliswaar onbedoeld, onnodig onoverzichtelijk.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-6-2024
Berichten: 13459
8-4-2006 18:07
Edit Mod: Ik mag hopen dat het even klikken op "bekijk" VOOR het posten van een bericht niet al te veel gevraagd is van onze leden. Mocht dat wel zo zijn dan zie ik me genoodzaakt dat soort posts maar te verwijderen (is gelukkig een kleine moeite).

Oftewel: Als het schrijven van een post die goed leesbaar is te veel gevraagd is, schrijf dan SVP helemaal niets!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
HolcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-1-2006
Laatste: 12-11-2006
Berichten: 72
9-4-2006 14:58
Bij deze een link van de tekeningen van de disco.

Begaande grond: https://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=LJUQLS3H

Eerste verdieping: https://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=BOJYMVKI

Terug naar forum Reageer (zonder quote)