Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen)
(500 reacties. Pagina 13 van 51)Moderator(s): Dré
| LEDesignStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-4-2004 Laatste: 26-5-2017 Berichten: 744 | 4-2-2008 23:15 |
4 x bewerkt. Laatst door LEDesign op 4-2-2008 23:39 Hugoov schreef: Het weekend voor het "echte" carnavalsweekend was er hier een optocht in Albergen.Daar ook EAW KF zoals Arjan hierboven ook verteld. slecht filmpje ). De SA set die je voorbij zag komen bleef ook niet veel van staan trouwens, ik zag na de eerste bocht mensen heel snel met sjorbandjes in de weer om die set weer recht te trekken..//edit: een filmpje van ons setje, gevonden op youtube: klik. | |
| Vergeet niet te lachen | |
| DriveinteamStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-4-2004 Laatste: 16-5-2016 Berichten: 281 | 5-2-2008 03:23 |
| @Tom: Ja is ook zo maar het probleem met jeugdige groepen is dat alles op het laatste moment geregeld wordt, Had eigenlijk maar 3 setjes opstaan, Zijn er op het laatste moment nog 4 bij gekomen waardoor ik zelfs bij forumlid JVS nog een set ben moeten gaan huren. | |
| GorgarkeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-2-2008 Laatste: 1-4-2009 Berichten: 3 | 5-2-2008 10:32 |
| Dat is hier in het zuiden inderdaad ook heel erg, dat ze op zaterdagmorgen nog bedenken dat ze geluid en aggregaat nodig hebben voor de optocht van zondag.( Doe maar 10 KW of zo ) Ze gaan er dan automatisch vanuit dat je het spul voor hun klaar hebt staan. Toch eens een kristallen bol aanschaffen. | |
| HugoovStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-4-2005 Laatste: 12-6-2019 Berichten: 385 | 5-2-2008 11:52 |
| @ Mark, Die KS set klonk zeker niet verkeerd en ging ook het meest hard die optocht. Kun je misschien wat meer vertellen over de gevaartes achter op die aanhanger? ik herinner me hier van dat echt iedereen zowat wegdook... Die EAW set hielden ze (op het moment dat ze bij ons langsreden) redelijk in bedwang en dat was een prima volume. Al met al zeer ombenullige uitsloverij, ikzelf vind het wel leuk zo hard maar het merendeel NIET. Veel verenigingen kijken alleen maar naar de KW's terwijl ik liever een Helder&drukvol geluid rondom de hele wagen heb. Maargoed liever zo'n KS set dan piezo geknetter van skytec waar ik echt een hekel aan heb. | |
| OVmusic.nl Licht&Geluid/Drive-in Show | |
| WatjeVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2006 Laatste: 30-11-2015 Berichten: 1293 | 5-2-2008 12:05 |
Hugoov schreef: Maargoed liever zo'n KS set dan piezo geknetter van skytec waar ik echt een hekel aan heb.in netterden was ook een EAW set geloof ik. maar die was de 2e dag (liep toen toevallig weer met dezelfde optocht mee) geloof toch wel iets te hard gezet. tenminste zo klonk het. damn wat ene gekraak. lijkt me niet zo luek voor de verhuurder.. of nog beter voor de huurders. | |
| A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen | |
| StijnSStandaard Lid Uit: België Sinds: 30-9-2007 Laatste: 26-2-2017 Berichten: 255 | 5-2-2008 12:51 |
Bij mij qua geluid niks kapot gegaan. Ik heb enkel in het midden van een stoet op een rijdende wagen een aggregaat moeten herstellen. Aanvoerdarm van de diesel begon opeens te lekken | |
| "Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???" | |
| Kevinos91Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-2-2007 Laatste: 3-2-2014 Berichten: 258 | 5-2-2008 13:42 |
Onze Jbl sf25 is de bekleding beetje beschadigd door een stuk vuurwerk wat erop is gevallen Weet iemand de soort bekleding en waar we die kunnen laten herstellen??? En onze PV sub 118 is ook aan de bekleding beschadigd (brandplekken) , als iemand weet waar we dit kunnen laten herstellen graag....!?? greetz kevinos91 | |
| Freelance diensten & LED Design | |
| Decibel Drive-inStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-6-2007 Laatste: 23-9-2010 Berichten: 175 | 5-2-2008 14:18 |
| Hoeveel antwoorden wil je daar op? Want je hebt ook al een apart topic aangemaakt... | |
| I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth. | |
| Marc EbbersStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-3-2005 Laatste: 17-1-2023 Berichten: 598 | 5-2-2008 17:32 |
| Optochten zitten er weer op. Alleen een limiter kapot! Het setje stond op een wagen met stalen wielen/banden, dus je kan je wel voorstellen hoe erg dat schudden. overigens zie ik liever 4 x k115 op een wagen als 2 x k112 en 2 ax 15 b. De subjes voegde in mijn ogen niet erg veel toe, misschien dat iemand er andere ervaringen mee heeft? | |
| Focus on the customer and the rest will follow. | |
| AlleznetStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-7-2005 Laatste: 24-5-2012 Berichten: 793 | 5-2-2008 18:30 |
| Buiten heb je volgensmij toch flink sub nodig wil het wat toevoegen. Dan heb ik het over meerdere hoorngeladen kasten ofzo. Heb zelf eigenlijk nog nooit m'n eigen setje met 4 15" BR bassen buiten gehad, maar volgensmij is dat toch behoorlijk tekort voor op een carnaval'swagen met stevig muziekje. Punishers e.d. zullen daarentegen weer uitermate geschikt zijn (liefst stack van 4 kasten ofzo met monden naar elkaar). | |
| Bier, Billen, Borsten en Beats! |
). De SA set die je voorbij zag komen bleef ook niet veel van staan trouwens, ik zag na de eerste bocht mensen heel snel met sjorbandjes in de weer om die set weer recht te trekken..