Forum > Algemeen Forum

gezocht drive in partner

(41 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
23-7-2009 17:27
Kickje

Ik ben namelijk nog steeds opzoek naar een drive-in partner, omdat ik op dit moment alleen ben. Ik zoek mensen die: het licht kunnen bedienen en/of DJ's met ervaring met feesten voor volwassenen etc. De meeste klussen zijn in omgeving Beesel (vlakbij Roermond).
De laatste tijd word het toch wel noodzakelijker dat ik met 2 of meer personen verder ga. Omdat het anders iets te veel word voor me. De feesten zijn altijd wel gezellig alleen achter de booth is het soms gewoon wat minder.

Wel 2 paar dingetjes waaraan je moet voldoen:
- Gemotiveerd zijn;
- Technische aanleg hebben (kennis hoeft niet, dat kan ik je wel leren).

Ook handig om te weten is dat ik 15 (bijna 16) jaar oud ben. Ik zoek iemand die ongeveer dezelfde leeftijd heeft. Voor meer informatie over de drive-in show kun je kijken op mijn website (staat in mijn profiel). Bij de foto's staan weinig klussen, maar dat is meer omdat ik altijd vergeet het fototoestel vergeet mee te nemen. Ik draai ongeveer 3-4x per maand. Puur als hobby dus.

Reacties kunnen via dit topic maar ook via mail (e-mail staat ook in mijn profiel)! Ook als je nog geen ervaring hebt of net begint mag je gerust mailen. Ik kan eigenlijk iedereen die aan mijn eisen voldoet gebruiken. Ik ben hier zelf vrij gemakkelijk in.
DJ BassStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-2-2007
Laatste: 25-4-2017
Berichten: 19
29-8-2009 20:22
heey,

ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar iemand
die in kan vallen als mijn vaste partner niet kan,
ik zoek iemand die:
* ongeveer een jaar of 20 is
* in het bezit is van een rijbewijs
* de beschikking heeft over een (ruime) auto (eigen of bv lenen van pa en ma)
* een beetje redelijk plaatjes achter elkaar kan zetten
* goed op het publiek in kan spelen
* verstand heeft van lichtsturing (of bereid is dit te leren)
* in zuid-limburg woont

het is dus niet dat ik op zoek ben naar een vaste partner,
maar naar iemand die aan bovenstaande voldoet en op korte termijn
(je krijgt het pas 2 a 3 weken van tevoren te horen) mij kan uithelpen,

voor verdere info www.beatvision.nl
daar kun je via het contactformulier ook reageren,

mvg,
Bas
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
30-8-2009 00:38
Ik denk dat ik je wel kan helpen. Mijn collega en ik werken vanuit Maastricht en hebben beide al de nodige ervaring met het draaien van Feestjes. Naast eigen feestje draaien we ook regelmatig feestjes voor andere forumleden.
Bij interesse kan je het bestte even contact opnemen via de mail. Mocht je op je feestje willen komen kijken, zoals het er nu naar uitziet sta ik op 16 september op een publiek toegankelijk feest.
Lost in Music
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
30-8-2009 19:52
De collega waar Roger het over heeft (Maarten) gaat zo nu en dan met mij mee, bevalt prima! Representatief, bereid om door te werken en kan het publiek goed vermaken.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
17-6-2010 12:24
Omdat ik het nu steeds drukker begin te krijgen (+- 1 klus per week), heb ik echt dringend iemand nodig die me vaker mee wil gaan helpen met klussen. Het liefst op vaste basis. Hieronder wat dingetjes waaraan je moet voldoen:
- Leeftijd: 16 jaar of ouder (15 is nog over na te denken)
- Woonachtig in de buurt van Beesel (bij Roermond)
- Enige ervaring met drive-in shows en licht- en geluidsinstallaties (hoeft niet veel te zijn, kan ik je ook leren)

Werkzaamheden die je o.a. moet doen: drive-in shows opbouwen en draaien, licht- en geluidsinstallaties opbouwen en bedienen voor bijv. playbackshows, artiesten, etc. Hierbij krijg je uiteraard een vergoeding, die we nader zullen bepalen.

Mocht je een indruk willen krijgen van de dingen die ik doe, dit is mijn website. Deze is echter niet up-to-date wat betreft foto's en teksten. Dit komt omdat ik problemen heb met mijn domeinnaam. Mocht je vragen hebben over de werkzaamheden of andere dingen, mail me gerust.

Lijkt je dit wat? Stuur dan via mijn profiel een mailtje met je gegevens erin, dan zal ik z.s.m. contact met je opnemen.
Stoney3KStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-6-2009
Laatste: 7-1-2013
Berichten: 101
18-6-2010 12:31
@Sgrovert: Heb jij inmiddels al je rijbewijs gehaald? If not, dan loop ik graag een keertje op één van jullie klusjes mee als chauffeur, om de gunst te retourneren, zeg maar. wink ;)

@djspiky: Als je nog iemand nodig hebt, ik woon in Eindhoven en heb zelf een installatie voor ~200 personen (15" Wharfedale + 18" Electrovoice per kant, op 2 weg versterker), plus een hoop muziek en rijbewijs B. Drive-in DJ werk is voor mij gesneden koek, en ook bedienen van licht en uitversterken van tape-acts of sprekers heb ik al eerder gedaan.

Drop me a line. wink ;)
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
18-6-2010 13:59

Stoney3K schreef:

@Sgrovert: Heb jij inmiddels al je rijbewijs gehaald?
Reeds een jaar of 5 geleden al meen ik....
It's time to play the music, It's time to light the lights..
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
18-6-2010 15:42
Nog wel een stukje langer, papiertje begint van ellende langzaam uit elkaar te vallen.
Maar het tripje naar Gent was idd wel gezellig. wink ;)
Lost in Music
Stoney3KStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-6-2009
Laatste: 7-1-2013
Berichten: 101
18-6-2010 15:59

Sgrovert schreef:

Nog wel een stukje langer, papiertje begint van ellende langzaam uit elkaar te vallen.
Maar het tripje naar Gent was idd wel gezellig. wink ;)
Volgens mij had Maarten zijn rijbewijs nog niet, last time I checked.

Gent doen we dit jaar nog wel een keertje over. wink ;)
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
18-6-2010 17:14
Hee Robin,

Ik heb het roze papiertje sinds 19 februari. We zijn dus weer een stukje mobieler geworden.
Lost in Music

Terug naar forum Reageer (zonder quote)