Forum > PC related Forum

Installatie traktor scratch

(14 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
D_tronicStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-11-2005
Laatste: 5-8-2011
Berichten: 16
9-11-2007 17:30
Sinds vorige week ben ik in het bezit van traktor scratch echter ik krijg dit niet juist geinstalleerd. Op mijn pc met windows kreeg ik het programma wel geinstalleerd, maar als ik het dan opstartte liep het vast en werd de pc opnieuw opgestart. Nu heb ik sinds vandaag een nieuwe macbook met leopard en hier krijg ik de software ook niet juist geinstalleerd. Na het opstarten van de cd kies ik gewoon het instalatiemenu, geef aan waar het geinstalleerd moet worden etc. Daarna start de installatie waarna deze gelijk afgebroken wordt. Het programma wordt dus helemaal niet geinstalleerd. Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Iemand anders hier misschien ervaringen mee? of een tip?

Zou er erg blij en geholpen mee zijn.
I love techno!
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
10-11-2007 14:24
Dit klinkt erg vreemd, vooral als het op een nieuwe kale PC ook al foutgaat, ik zou toch even contact leggen met NI
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
13-11-2007 22:25
Je kan de versie op de cd ook niet gebruiken in combinatie met Leopard, daarvoor zul je de laatste versie moeten downloaden op de website NI (versie 1.1). Even de update van TS + de laatste service center weg trekken bij NI en het zal wel werken.

Hier draait de combo macbook + leopard + ts namelijk als een speer ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
D_tronicStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-11-2005
Laatste: 5-8-2011
Berichten: 16
16-11-2007 18:34
Werkt inmiddels uitstekend!
I love techno!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
16-11-2007 23:38
Ik zei het je toch ;)

Leopard is nieuw en zorgt links en rechts nog voor wat probleempjes, activeer spaces maar eens en wissel tijdens het gebruik van Traktor Scratch eens van space, krijg je gratis een zwart scherm terug. Zwarte scherm is vervolgens weer weg te toveren met een F11 en een klik op het TS venster. En zo zijn er nog een paar bugjes in Leopard, nu moet je soms ook na het opstarten je Audio8 even los halen en weer terug pluggen voor alles werkt... maar als het werkt werkt het ook prima. Ik draai nu vanaf de laatste beta met leopard en dat bevalt me prima, nog geen enkele crash gehad met Traktor Scratch.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ProjectStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 26-12-2007
Laatste: 28-12-2007
Berichten: 1
26-12-2007 23:16
hoe heb je het juist gedaan? want heb hetzelfde probleem, behoorlijk bescheten, maar nu toch weer wat hoopvol...

Reind schreef:

Ik zei het je toch ;)

Leopard is nieuw en zorgt links en rechts nog voor wat probleempjes, activeer spaces maar eens en wissel tijdens het gebruik van Traktor Scratch eens van space, krijg je gratis een zwart scherm terug. Zwarte scherm is vervolgens weer weg te toveren met een F11 en een klik op het TS venster. En zo zijn er nog een paar bugjes in Leopard, nu moet je soms ook na het opstarten je Audio8 even los halen en weer terug pluggen voor alles werkt... maar als het werkt werkt het ook prima. Ik draai nu vanaf de laatste beta met leopard en dat bevalt me prima, nog geen enkele crash gehad met Traktor Scratch.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
28-12-2007 00:25

project schreef:

hoe heb je het juist gedaan? want heb hetzelfde probleem, behoorlijk bescheten, maar nu toch weer wat hoopvol...
Precies zoals het er staat, naar de NI site gaan, inloggen, de updates downloaden en die installeren... Dus zowel de software als de driver als de service center software en het zou allemaal gewoon moeten werken.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
5-9-2008 11:30
Hallo jongens,

Een vriend van mij vroeg of ik dit even wilde vragen op het forum van new-line :)

Hij heeft laatst Traktor Scratch gekocht, Audio-8 installeren ging al niet zonder problemen. Hij heeft toen Windows XP opnieuw geinstalleerd en toen werkte het wel, ook Traktor Scratch werkt maar blijft ontzettend vaak hangen wat natuurlijk niet moet kunnen. Hij heeft de nieuwste drivers van NI website gedownload en geinstalleerd, waar kan het dan toch aan liggen dat ie steeds vast loopt?

alvast bedankt happy :)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 430
5-9-2008 11:34
Heeft hij zijn latency niet belachelijk laag staan o.i.d.?
The return of the BoomBap
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
5-9-2008 12:25

roberto schreef:

Hij heeft laatst Traktor Scratch gekocht, Audio-8 installeren ging al niet zonder problemen. Hij heeft toen Windows XP opnieuw geinstalleerd en toen werkte het wel, ook Traktor Scratch werkt maar blijft ontzettend vaak hangen wat natuurlijk niet moet kunnen. Hij heeft de nieuwste drivers van NI website gedownload en geinstalleerd, waar kan het dan toch aan liggen dat ie steeds vast loopt?
Betere vraag is waar het NIET aan kan liggen.. Je geeft namelijk wel erg weinig informatie (laptop? desktop? moederbord? Windows XP SP1, SP2 of SP3?)
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)