Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van D_tronic

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 16 bijdrage(n) van D_tronic (Pagina: 1 van 2)

Topic: Installatie traktor scratch (16-11-2007 18:34:00)
Werkt inmiddels uitstekend!
Topic: Installatie traktor scratch (9-11-2007 17:30:00)
Sinds vorige week ben ik in het bezit van traktor scratch echter ik krijg dit niet juist geinstalleerd. Op mijn pc met windows kreeg ik het programma wel geinstalleerd, maar als ik het dan opstartte liep het vast en werd de pc opnieuw opgestart. Nu heb ik sinds vandaag een nieuwe macbook met leopard en hier krijg ik de software ook niet juist geinstalleerd. Na het opstarten van de cd kies ik gewoon het instalatiemenu, geef aan waar het geinstalleerd moet worden etc. Daarna start de installatie waarna deze gelijk afgebroken wordt. Het programma wordt dus helemaal niet geinstalleerd. Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Iemand anders hier misschien ervaringen mee? of een tip?

Zou er erg blij en geholpen mee zijn.
Topic: Draaitafel meubel (21-8-2006 21:29:00)
Haha nee hoor het ziet er op de foto misschien wat schuiner uit dan dat het daadwerkelijk is. Je hebt daar meer dan ruimte genoeg :)
Topic: Draaitafel meubel (18-8-2006 17:27:00)

dè souza schreef:

@ D_tronic
Daarna hebben we (samen met een goede vriend) eerst de 4 kastjes gemaakt die onder de bak met daarin de draaitafels komen te staan met daarin ruimte voor platen en cd's

Kastjes

Foto's van het meubel geheel in elkaar

Meubel in zijn geheel

Meubel in zijn geheel
Misschien een domme vraag, maar ik ben dus niet zo heel technisch... wink ;) : Hoe heb je de mdf platen aan elkaar verbonden? Ik zie nl nergens schroeven of steunen tussen zitten.

Iig zeker wel een mooi meubel dat je gemaakt hebt!

Grtz
Klopt omdat de planken allemaal opdezelfde hoogte zitten is het onmogelijk alles te schoeven. Daarom hebben we de middelste plankjes op een soort van metalen deuvels bevestigd.

Het meubel staat inmiddels bijna geheel klaar op mijn kamer. Moet alleen nog de 2 middelste planken verven

bovenaanzicht

meubel

meubel vooraanzicht

Moet alleen nog 2 statieven hebben voor de speakers :)
Topic: Draaitafel meubel (24-7-2006 23:41:00)
Het wordt hoogstwaarschijnlijk de smx-2
Topic: Draaitafel meubel (24-7-2006 22:46:00)
Ja dat laat ik morgen nog ff doen bij de zagerij :)

Wist nog niet welke mixer er in zou komen namelijk haha
Topic: Draaitafel meubel (24-7-2006 22:04:00)
Zo he het meubel vandaag afgemaakt, de gaten voor stekkers, draaitafels etc.

Bovenaanzicht

Bovenaanzicht 2

Morgen gaat het muebel naar de spuiter :)
Topic: Draaitafel meubel (23-7-2006 18:54:00)
Ja het meubel is idd hoger als degene die ik nu gebruik.

Ik vind hetzelf wel een lekkere hoogte. het meubel is geloof ik 107 cm hoog
Topic: Draaitafel meubel (23-7-2006 12:04:00)
Zoals beloofd de foto's etc...

Gisterochtend dus begonnen met het in elkaar zetten van het meubel. Ben eerst een uur bezig geweest met alles aftekenen, voorboren etc.

Het benodigde hout

Daarna hebben we (samen met een goede vriend) eerst de 4 kastjes gemaakt die onder de bak met daarin de draaitafels komen te staan met daarin ruimte voor platen en cd's

Kastjes

Na het maken van de 4 kastjes hebben we de 2 binnenste kastjes verbonden door een midden stuk, hier is ruimte voor een subwoofer ( Syrincs M3-220 ) etc

Middengedeelte

Vervolgens hebben we de al eerder 4 gemaakte kleinere kastjes ook met elkaar verbonden

Uitbreiding

Daarna hebben we hetzelfde ook aan de andere kant van het meubel gedaan. Verder hebben we de bak in elkaar gezet waar 3 technics en een smx-2 in komen te staan. Een wandje tegen de achterkant van het meubel. Het meubel moet nog geschuurd / geplamuurd worden en kan daarna naar de meubelspuiter :)

Foto's van het meubel geheel in elkaar

Meubel in zijn geheel

Meubel in zijn geheel

Binnenkort de foto's van het meubel in kleur en met apparatuur!
Topic: Draaitafel meubel (22-7-2006 20:19:00)
Mijn meubel staat inmiddels in elkaar

En het ziet er prachtig uit!

Zal snel wat foto'splaatsen