Forum > Off-Zone

Tv programma vanavond 21.25

(101 reacties. Pagina 8 van 11)
Moderator(s): Dré
ThijlklerkxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-3-2007
Laatste: 17-11-2008
Berichten: 77
17-8-2007 14:07

GoeieGast schreef:

Wahahah??? De enige die ik hier écht dom vind ben jij... Je zegt nog zelf dat ie het tegen z'n dochter heeft. Zou die dochter er iets van begrepen hebben als hij zou zeggen 'Met die HOG drie daar sturen ze de MAC2000's aan op de voorste trek' ?
En daarbij 'pro mengpanelen met honderd kanalen ofzo'... je komt zelf ook over alsof je dr echt de ballen verstand van hebt...

Ik heb mij meen ik als eerder uitgelaten over deze vent... Tjah paar dingen zijn goed 'het is alleen mooi als het goed bediend wordt'. Maar z'n verdere plan de campagne en ergens ene huis kopen terwijl je het plaatsje nog nooit gezien hebt? Mijn god waar begin je aan...
Da's waar maar ik lach die man niet uit maar vind het gehele plaatje gewoon grappig, en met pro mengpanelen met honderd kanalen ofzo, bedoel ik gewoon dat hij naast een enorme P.A. tafel staat en dan staat hij daar zo een beetje beduusd te kijken met zijn 4 kanaals DAP mengpaneel.

En daarnaast als ik kijk naar de andere fouten die hij maakt en dingen die hij zegt zou het best eens kunnen dat hij het echt niet weet.

En wat jij zegt van wat hij doet ben ik helemaal met je eens, komt hij daar aan zegt hij van 'we gaan nu eens kijken hoe het hier gaat want voor hetzelfde geld heb ik hele verkeerde spullen gekocht' dan heb ik zoiets van hehe ga je eerst 15 mille uitgeven en daarna eens kijken of het geschikt is.
En hij spreekt ook geen spaans.

Als ik nu kijk naar zijn agenda ben ik bang dat hij nog steeds burgertjes staat te bakken... Ik gun het hem van harte maar hij heeft het zeker niet goed aangepakt...

Thijl.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
17-8-2007 14:28

thijlklerkx schreef:

Als ik nu kijk naar zijn agenda ben ik bang dat hij nog steeds burgertjes staat te bakken...
Dat weet ik wel zeker. Van die paar optredens kun je niet leven, daar kun je je hobby niet eens mee bekostigen. En die link "rechts" is inderdaad grappig, komt ook lekker professioneel over...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Vince LindersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-3-2006
Laatste: 3-11-2008
Berichten: 39
17-8-2007 15:07

YourLiVe schreef:

thijlklerkx schreef:

Als ik nu kijk naar zijn agenda ben ik bang dat hij nog steeds burgertjes staat te bakken...
Dat weet ik wel zeker. Van die paar optredens kun je niet leven, daar kun je je hobby niet eens mee bekostigen. En die link "rechts" is inderdaad grappig, komt ook lekker professioneel over...
ook leuk dat hij op de engelse pagina links ook aan de linker kant heeft staan.. shut up :X laugh :D
Dus..
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
17-8-2007 20:03

thijlklerkx schreef:

Da's waar maar ik lach die man niet uit maar vind het gehele plaatje gewoon grappig, en met pro mengpanelen met honderd kanalen ofzo, bedoel ik gewoon dat hij naast een enorme P.A. tafel staat en dan staat hij daar zo een beetje beduusd te kijken met zijn 4 kanaals DAP mengpaneel.
Rare opmerking hoor... hij heeft Behringers razz :p

Pro mengtafels met honderd kanalen zijn er niet, zelfs een Midas H3000 of Digico D5 komen niet eens in de buurt van 100 kanalen... (64 is nog niet eens 3/4 razz :p)
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
17-8-2007 20:33

renevanh schreef:

thijlklerkx schreef:

Da's waar maar ik lach die man niet uit maar vind het gehele plaatje gewoon grappig, en met pro mengpanelen met honderd kanalen ofzo, bedoel ik gewoon dat hij naast een enorme P.A. tafel staat en dan staat hij daar zo een beetje beduusd te kijken met zijn 4 kanaals DAP mengpaneel.
Rare opmerking hoor... hij heeft Behringers razz :p

Pro mengtafels met honderd kanalen zijn er niet, zelfs een Midas H3000 of Digico D5 komen niet eens in de buurt van 100 kanalen... (64 is nog niet eens 3/4 razz :p)
Een Digico heeft in de juiste uitvoering er 96 (112 inputs in de racks) dus beetje in de buurt komt het wel hoor... wink ;)

En @ thijl... ok, dan zitten we weer beetje op één golflengte...
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
17-8-2007 20:36

GoeieGast schreef:

renevanh schreef:

Pro mengtafels met honderd kanalen zijn er niet, zelfs een Midas H3000 of Digico D5 komen niet eens in de buurt van 100 kanalen... (64 is nog niet eens 3/4 razz :p)
Een Digico heeft in de juiste uitvoering er 96 (112 inputs in de racks) dus beetje in de buurt komt het wel hoor... wink ;)
Maar dan loop je wel weer twee localracks mee te slepen... dat is geen tafel, dat is een localrack razz :p
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
17-8-2007 20:39
Digico als naam wil ook niet zeggen de tafel... En als we toch bijdehand gaan doen... wink ;) Localrack staat bij je console en is bedoeld voor I/O bij de tafel (zoals Preamps, FXjes e.d.) die racks waar wij het nu over hebben heten Stageracks (of input racks enz enz)

En daarbij '2 localracks mee te slepen', ik weet niet of jij wel eens één (laat staan 2) 56 kanaals multi hebt gelegd (en opgerold!!) en de bijbehorende Stagebox hebt gesjouwd... (ik wel helaas razz :p ), geloof me dan neem je liever die paar kleine rackjes mee...
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
ThijlklerkxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-3-2007
Laatste: 17-11-2008
Berichten: 77
17-8-2007 21:29
Renevah, je moet me niet zo letterlijk nemen, wat ik bedoel is dat hij daar een beetje staat te kijken naar zo'n enorm ding met oneindig veel schuifjes kabeltjes en knopjes terwijl hij een simpel mengpaneeltje heeft en Behringer of Dap... Tja laugh :D

En Moovergauw, mooi zo happy :)
OllyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2006
Laatste: 11-9-2023
Berichten: 167
18-8-2007 01:24

Derkie schreef:

Zou iemand misschien een rechtstreekse link kunnen geven.. of kijk ik er met mn zatte kop nou overheen...
typ bij zoeken "ik vertrek" in , en dan de eerste op de 2e pagina (datum:01-03-2007)

ik ga hem nog eens kijken , ben benieuwd laugh :D
Dj sjoerdStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2005
Laatste: 18-7-2021
Berichten: 287
18-8-2007 01:47
ik denk dat hij hem in een half jaar inmiddels wel gevonden heeft shut up :X
tja wat zou ik hier nou neerzetten

Terug naar forum Reageer (zonder quote)