Forum > Newbie Forum

CD Branden blijft mislukken

(16 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
17-7-2006 15:04
Heb nu Nero 6 gebruikt en nagenoeg alle foutjes zijn weg. De foutjes die er nu nog inzitten zijn waarschijnlijk te wijten aan het liedje zelf (de computer zelf speelt de mp3 namelijk ook met de fout af van de hardeschijf). Toch binnenkort maar TDK schijfjes bestellen, kosten toch geen drol en schijen stukken beter te zijn.
Bier, Billen, Borsten en Beats!
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
17-7-2006 15:08

alleznet schreef:

Toch binnenkort maar TDK schijfjes bestellen, kosten toch geen drol en schijen stukken beter te zijn.
Ga dan voor Taiyo Yuden (o.a. door Verbatim verkocht): goedkoper dan TDK en beter (gebruik de search maar).
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
18-7-2006 19:09

alleznet schreef:

De foutjes die er nu nog inzitten zijn waarschijnlijk te wijten aan het liedje zelf (de computer zelf speelt de mp3 namelijk ook met de fout af van de hardeschijf).
Dat zijn dus gewoon waardeloze mp3-bestanden dan. Ik hoop voor je dat je hier niet voor publiek mee draait, want als ik (en met mij velen anderen) ergens een hekel aan heb is het wel een nummer waar glitches e.d. in voor komen, zeker als je net uit je dak staat te gaan op een nummer..
En ik hoorde dat het goed klonk..
TwanhuijzerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-7-2006
Laatste: 26-10-2006
Berichten: 3
20-7-2006 15:41
Dit gaat dan wel over begginende dj's maar dan vindt ik toch dat je muziek zonder ''overslaan'' moet gaan shocked 8O
mensen betalen je voor een feestje en dan slaat je muziek over angry heb ik echt een hekel aan razz :p
beluister de boxen met een blinddoek :)
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
20-7-2006 16:13

RobbieB schreef:

alleznet schreef:

De foutjes die er nu nog inzitten zijn waarschijnlijk te wijten aan het liedje zelf (de computer zelf speelt de mp3 namelijk ook met de fout af van de hardeschijf).
Dat zijn dus gewoon waardeloze mp3-bestanden dan. Ik hoop voor je dat je hier niet voor publiek mee draait, want als ik (en met mij velen anderen) ergens een hekel aan heb is het wel een nummer waar glitches e.d. in voor komen, zeker als je net uit je dak staat te gaan op een nummer..
Ik mag aannemen dat Legaal gedownloade bestanden vrijwel zeker van acceptabele kwaliteit zijn? Als het in dit geval geen legale (en dus van slechte kwaliteit) mp3's zijn mag ik hopen dat hij ze helemaal niet voor publiek draait (zie vedere uitleg in forum (veel discussies over illigale muziek e.d.))
De laatste doet het licht uit
SteefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-9-2004
Laatste: 6-10-2007
Berichten: 63
24-7-2006 11:25
Kijk eens op www.opus.nl. Daar kun je cd's voor een schijntje vandaan halen. Ik gebruik al jaren de Arita's en nog nooit problemen gehad. en dat voor 15 cent ps. Al staan ze op dit moment niet meer op de site sad :(
Mixing them up......like this!!!
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
31-7-2006 14:57
Geen nood, was een demo CD-tje samengesteld van een vriend razz :p. Zelf heb ik de voorkeur aan legale CD's (voordelen: goede cover, goed hoesje, goede kwaliteit, geen gezeik met BUMA/SENA).
Bier, Billen, Borsten en Beats!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)