Forum > Off-Zone

female deejays

(185 reacties. Pagina 5 van 19)
Moderator(s): Dré
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
17-2-2005 17:46

DJ Sietse schreef:

Veel vrouwen willen graag dj worden. Zo heb ik er nu weer een interessant vrouwtje die ik gratis ''dj-les'' ga geven. Ideale manier om ze in huis te halen laugh :D ashamed :$
Ja precies... dat is zo echt een ideaal middel om eens af te spreken heb ik al mogen merken. Het nadeel zit er 'm dan weer in dat ze wel willen leren draaien met hiphop of R&B. Hoewel ik er meestal wel in slaag om ze de swingende housemusic kant op te duwen :) "pumpin techno"?! nee man! geen sprake van laugh :D hier althans...
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
17-2-2005 18:08

DJ Sietse schreef:

Ideale manier om ze in huis te halen laugh :D ashamed :$
John snelt naar de disco-boer........laugh :D laugh :D wink ;)
I am a TimeDriver!
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
17-2-2005 19:07
Jullie lachen daarmee,.. maar op school vragen er geregeld meisjes of ik ze eens wil leren draaien,... wink ;) En mijn set staat op de slaapkamer,... razz :p En nog maar 16 jaar, die Tom. V , echt bedroevend razz :p

Maar serieus, ik heb al 3 meisjes weten draaien op mijn set,... 1,5 ervan kon wel de bassen op elkaar leggen, nadat ik de pitch correct had afgesteld,.. toch al iets wink ;) Hiermee wordt het nog eens bewezen: dj'en is iets van een lange adem

GRTS TOM.V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
17-2-2005 19:16

Tom. V schreef:

Maar serieus, ik heb al 3 meisjes weten draaien op mijn set,... 1,5 ervan kon wel de bassen op elkaar leggen, nadat ik de pitch correct had afgesteld
laat me raden.. het halve meisje met alleen armen kon het wel, het halve meisje met alleen benen had meer moeite sneaky :V
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
17-2-2005 20:07
Stoute jongen sneaky :V razz :p ,... Nee, de ene kon het wel, de andere voor de helft, en bij de andere ben ik wenend weggelopen,.... razz :p

GRTS TOM.V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
18-2-2005 11:09

Tom. V schreef:

Stoute jongen sneaky :V razz :p ,... Nee, de ene kon het wel, de andere voor de helft, en bij de andere ben ik wenend weggelopen,.... razz :p

GRTS TOM.V
Tjah sommige mensen maken daar gebruik van ja (dat ze DJ zijn, of beter gezegd, dat ze plaatjes kunnen draaien)... Ik hoor jou nog zeggen:

Eej wijffie.. ik ben DJ, kom je eens bij mij wat plaatjes draaien. Dan laat ik je zien hoe het moet. Jij mag ook wel aan wat knopjes zitten, als ik aan de jouwe mag zitten oke?

:D

Tjah, tizz de leeftijd heh Tom ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-2-2005 14:15

mr_jows schreef:

Tjah sommige mensen maken daar gebruik van ja (dat ze DJ zijn, of beter gezegd, dat ze plaatjes kunnen draaien)...
Zou jij dat niet doen dan?

Het is 1 van de leuke bijkomstigheden van het DJ vak en ik zie er geen probleem in als je van de extra bijkomstigheden in het leven als dj geniet sneaky :V
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
18-2-2005 18:12

mr_jows schreef:

Tjah sommige mensen maken daar gebruik van ja (dat ze DJ zijn, of beter gezegd, dat ze plaatjes kunnen draaien)... Ik hoor jou nog zeggen:

Eej wijffie.. ik ben DJ, kom je eens bij mij wat plaatjes draaien. Dan laat ik je zien hoe het moet. Jij mag ook wel aan wat knopjes zitten, als ik aan de jouwe mag zitten oke?

:D
Tjah, tizz de leeftijd heh Tom ;)
Nee, een pervertje ben ik niet,... ik ga het ook niet ZELF vragen, zij komen naar mij toe wink ;) Dus, moet je dan weigeren razz :p

Enja, we zullen het maar weer wijten aan de apenjaren zeker razz :p
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
18-2-2005 18:17
Ik wou net zeggen,

Als je beetje "good looks" hebt en je draait plaatjes aan elkaar (vooral house en R&B) ben je de man razz :p het is gewoon zo dat vrouwen je dan NET wat leuker vinden dan die andere jongen die hele dagen aan het voetballen is!
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
18-2-2005 18:56

roberto schreef:

Ik wou net zeggen,

Als je beetje "good looks" hebt en je draait plaatjes aan elkaar (vooral house en R&B) ben je de man razz :p het is gewoon zo dat vrouwen je dan NET wat leuker vinden dan die andere jongen die hele dagen aan het voetballen is!
Tjah, maar dat zit in jullie leeftijd. Als een meissie je nooit aanspreekt, totdat ze heeft gehoord dat je draait en dan opeens wel met je gaat ouwehoeren.... sorry hoor, maar dan mag ze van mij echt opfucken, trieste br**zersl*t.

Ik vind het juist fout! Me nichtje van 16 vindt het ook kickuh dat ik draai. Iedere keer weer als ze me spreekt zegt ze " hEeY DeEJaY ".. En stoer dat ze het vindt. Echt al haar vrienden/vriendinnen weten van mij af. Geen slechte mond-op-mond reclame dus, maar feit is en blijft dat meisjes van die leeftijd het net even specialer vinden.

Ach gelukkig heb ik een vriendin (21) en die vindt het allemaal wel prima. Die vindt het wel leuk dat ik draai en is er ook graag bij als ik moet draaien, maar als ik zou stoppen zou ze dat net zo fijn vinden ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)