Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van JorisVanBaalen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 52 bijdrage(n) van JorisVanBaalen (Pagina: 1 van 6)

Topic: Aztek Dj Robo/big robo (20-1-2006 11:52:00)
Ik heb van beide nooit last gehad...
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (30-6-2005 20:38:00)
Dat is toch niet nodig achterop, als je het eenmaal weet... shut up :X
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (30-6-2005 19:06:00)
Even nog opmerkingen, ik kreeg bij alle 2 mijn Aztek's een uitleg voor de dmx swicthes.

En je kan ze wèl Synchroom((n)?) laten lopen...

Joris
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (14-6-2005 19:49:00)
Dat word moeilijk, want ze zijn nu niet aangesloten... en mijn DMX ook niet...
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (14-6-2005 14:36:00)

Basement-club schreef:

Hoe zit het eigenlijk met het strooilicht van de dj robo. De spiegel hangt toch eigenlijk buiten de case. Schijnt het licht er dan soms niet langs? En het strooilicht van de case zelf? Valt het licht dat door de gril van de fan schijnt mee?
Strooilicht is er niet tot nouwelijks.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (14-6-2005 07:38:00)
Die zit recht boven de lamp, daar zie je ook het motortje zitten. Maar de shutter zèlf kan je nu eigenlijk niet zien.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (13-6-2005 21:47:00)
Ja oké, maar ik dacht dat jíj dacht, dat er helemaal geen splitcolors inzaten. Maar oké.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (13-6-2005 21:44:00)
Er zitten 2 split colors in, Geel/Groen en Rood/Blauw.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (13-6-2005 21:39:00)
Hier zijn foto's van het binnenwerk:

(LET OP!!, Modem killers!)

https://home.hetnet.nl/~eric-ingrid-joris-gijs/Scan%20binnen%20(1).jpg
https://home.hetnet.nl/~eric-ingrid-joris-gijs/Scan%20binnen%20(2).jpg
https://home.hetnet.nl/~eric-ingrid-joris-gijs/Scan%20binnen%20(3).jpg
https://home.hetnet.nl/~eric-ingrid-joris-gijs/Scan%20binnen%20(4).jpg
https://home.hetnet.nl/~eric-ingrid-joris-gijs/Scan%20binnen%20(5).jpg
https://home.hetnet.nl/~eric-ingrid-joris-gijs/Scan%20binnen%20(6).jpg

Filmpje via mail beschikbaar. (Iets meer dan 5 MB)

Groet,
Joris
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (31-5-2005 09:44:00)
Ik heb 2 Space 250's en 2 aztek's. (Alléén het uiterlijk is anders). Ik zal binnenkort wel even wat filmpjes/foto's proberen te schieten en daar een pagina van maken. maar dat óók ná mijn examens.

Joris