Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DRS
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 26 bijdrage(n) van DRS (Pagina: 1 van 3)
Topic: Cubo 15 (24-11-2011 22:10:00)
Mvg JohanZal ik die dan maar naar je toesturen (12" speakers heb ik namelijk niet liggen)?
Heb ik toch het gevoel iets bij te dragen aan dit bijzonder interessante ontwerp.
Groet,
ElroyTopic: Hybride 15'' beyma SM-115K geladen (eigen ontwerp) (28-2-2010 20:33:00)Wat versta je onder slechte laagweergave? Hoe uit zich dat (klankmatig)?Topic: Peavey Cs1000 slaat zomaar in de ddt (7-9-2009 20:34:00)
Die heeft hem uitvoerig getest. Daar bleek niks aan de hand te zijn.
WietseEn dat is dan minder prettig. Hoe betrouwbaar denk je dat je versterker nu is?
Met een beetje pech komt het probleem ook opeens weer terug, en mogelijk maakt dit je luidsprekers kapot.Topic: crest 4001 ic'tje over? (27-8-2009 11:29:00)
Gr JoeyJe hebt ze ingebouwd, alles aangesloten... wellicht een aardlus gecreëerd die de brom veroorzaakt?
Zit er een ground-lift schakelaar op die cresten? Zo ja, zet deze eens om.
Haal anders de betreffende versterker eens uit je rek en sluit enkel en alleen deze aan.
Hoe is het dan met de brom?
Gr,
ElroyTopic: Catch voor frontdeksel (30-7-2009 20:29:00)Ik ben erg benieuwd.... Heb jijzelf een tekening/ontwerp van de catch gemaakt?
Wie heeft zowel de Cubo15, Cubo18 en/of CuboSub(18 of 21) gebouwd en met elkaar vergeleken, en ook daadwerkelijk gebruikt in grotere ruimtes/buiten?
Zijn er hier ook mensen die deze kasten inzetten voor 'live' muziek (al dan niet meerdere geclusterd)?
Wat is jullie bevinding?
Grt,
Elroy
Topic: Vervorming luidsprekers (+ hete versterker) (25-7-2011 13:14:00)Zijn er hier ook mensen die deze kasten inzetten voor 'live' muziek (al dan niet meerdere geclusterd)?
Wat is jullie bevinding?
Grt,
Elroy
Ik begrijp dat de 8/1 combinatie ook op een andere versterker vervormd klinkt?
Controleer inderdaad het passieve filter eens. Wellicht de impedantie curve opmeten?
Topic: Vliegen met toppen. Wat heb ik nodig (2-12-2010 10:48:00)Controleer inderdaad het passieve filter eens. Wellicht de impedantie curve opmeten?
Waarschijnlijk deze link:
[#6] 6x X12T per kant gevlogen
Topic: Cubo 12 (6-4-2010 19:04:00)[#6] 6x X12T per kant gevlogen
Rademakers schreef:
...zodra ik een nieuw toetsenbord heb...Mvg Johan
Heb ik toch het gevoel iets bij te dragen aan dit bijzonder interessante ontwerp.
Groet,
Elroy
Dag alleznet,
Ik volg dit topic met veel interesse. Er zijn inmiddels alweer vele maanden verstreken. Zou je ons willen bijpraten over dit ontwerp en de resultaten? Wellicht met meetgegevens?
Groet,
Elroy
Topic: Nieuwe set bassreflex (18-10-2009 20:39:00)Ik volg dit topic met veel interesse. Er zijn inmiddels alweer vele maanden verstreken. Zou je ons willen bijpraten over dit ontwerp en de resultaten? Wellicht met meetgegevens?
Groet,
Elroy
Loctite401, ben je al iets verder gekomen met (het testen van) baskasten?
Topic: Basreflex project geladen met RCF LF15N401 (13-10-2009 09:55:00)Rademakers schreef:
...Deze luidspreker is op de geposte parameters af niet erg geschikt voor een basreflex kast (slechte laagweergave)...wiezie schreef:
Hij is even bij een reperatuur geweest.Die heeft hem uitvoerig getest. Daar bleek niks aan de hand te zijn.
Wietse
Met een beetje pech komt het probleem ook opeens weer terug, en mogelijk maakt dit je luidsprekers kapot.
dj joe schreef:
.. heb net even alles aangesloten en er is duidelijk wat mis, ik heb beiden versterkers in bridge maar zodra ik die ene aanzet en hij gaat aan en springt uit protect dan is een harde brom te horen....Gr Joey
Zit er een ground-lift schakelaar op die cresten? Zo ja, zet deze eens om.
Haal anders de betreffende versterker eens uit je rek en sluit enkel en alleen deze aan.
Hoe is het dan met de brom?
Gr,
Elroy
wouter_oosterwijk schreef:
Heb zojuist een offerte aangevraagd voor het snijwerk van deze catches.