Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Robbie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 41 bijdrage(n) van DJ Robbie (Pagina: 1 van 5)

Topic: Digimixer: Behringer X32 (9-6-2013 01:15:00)

ws soundexpresse schreef:

Iemand n idee hoe je met de nieuwe firmware, de Channel naming kan aanpassen?
Selecteer nu op het scherm configuratie en dan utility...
Zo werkte het eerst. Of begin ik dement te worden ?
Idd zo werkte het eerst.
Nu via het Set-Up screen en dan uit mijn hoofd bij de tab; Scribble strips.
Topic: Digimixer: Behringer X32 (19-4-2013 12:44:00)
Hier gebruik ik deze feature inderdaad ook voor. Om de drums en backline 'gelijk te trekken' met de PA stack.

Met meerdere vocals kun je door wat te spelen met de delay ook meer diepte in je mix krijgen. Door backing vocals dus te delayen ten opzichte van de lead vocal.

Gr. Robin
Topic: Digimixer: Behringer X32 (28-3-2013 12:12:00)
Ik gebruik de X32 icm 2 S16's met de Pimanson kabel van 50 m. ertussen.
Kan niet anders zeggen dan dat dit fantastisch werkt!

1,5 mm2 is geen enkel probleem als je alleen je tafel van stroom wilt voorzien.
Je moet er natuurlijk geen 3680 W meer vanaf willen halen maar voor mijn case (x32+tascam cd-200sb) is 1,5 mm2 méér dan voldoende.

EDIT: ik heb overigens wel een APC smart ups (spanningstabillisator en accu) in de case.
Topic: Digimixer: Behringer X32 (7-12-2012 08:48:00)

bomdes schreef:

Dan is een analoge multi eraan knopen het makkelijkst denk ik. In het beste geval komen de S16 boxen ergens december binnen, maar bij FACE hadden ze er hun twijfels over. Ik heb eergisteren nog begin januari als leverdatum gekregen. Alle gepubliceerde prijzen zijn overigens wild guessing, niemand weet of ze ook aan die prijs gaan kunnen geleverd worden.
Bij een bekende webshop in Duitsland staan ze 'uit voorraad leverbaar' sinds een paar dagen...
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (21-10-2012 14:11:00)
Misschien zou je ook eens kunnen kijken naar Qube Audio.

Ik weet niet hoe het precies zit maar het merk Qube heeft een link met Renkus-Heinz. De BRH toppen lijken wel wat op de Renkus-Heinz CE-3 toppen. De gebruikte driver in deze kast is ook van Renkus Heinz.

Maar dit even terzijde..

Sinds een half jaar heeft mijn baas een Qube Audio line array systeem in gebruik en is er erg tevreden over. De opzet van het systeem lijkt erg veel op de JBL VRX. De Qube QSA 112 toppen werken met een 12" woofer en 3 1" drivers. Zie link in combinatie met de QSA 118S subjes kun je het systeem prima stacken. Met 3x sub en 2x top er bovenop heb je een goede hoogte en is het systeem goed in balans. Extra subje bijzetten gaat ook nog goed want de 2 toppen kunnen makkelijk 4 subs bijhouden.

Ook is er nog een dubbele 18 inch sub (QS 218).

Normaal wordt dit systeem verkocht met RAM Audio V-amp 4 kanaals versterkers. Maar ik denk dat het met LAB gruppen prima moet lukken.

Misschien is het wat voor je? Als je geinteresseerd bent mag je altijd eens komen luisteren bij een klus.

Mvg, Robin
Topic: Oriëntatie monitoren (30-9-2012 23:27:00)
Ik heb zelf goede ervaringen met de RCF NX 12 sma.
Ik heb de nx-10 sma nooit gehoord maar wellicht is dit een optie?
Topic: CD/USB speler bij digitale mixer (24-9-2012 12:02:00)
Hey New-Liners,

Voordat ik alle reacties krijg van; gebruik de zoekmachine... Dat heb ik gedaan en ik heb er ook al het een en ander over gevonden maar mijn vraag is wat specifieker.

Ik wil een cd/usb speler kopen voor bij mijn net bestelde Behringer X32.
SD kaart functie is niet nodig dus dit had ik al afgestreept.

Na veel gezocht te hebben kwam ik uit bij de volgende 2 spelers die naar mijn idee allebei goed zijn:
- NewHank MP103 USB
- Numark MP103 USB

Het lijkt mij dat deze producten wel veel met elkaar gemeen hebben aangezien het allebei merken van Interstate Audio zijn en de type nummers hetzelfde zijn.

Er zit wel een groot prijsverschil in..

Newhank is 1 HE en Numark is 2 HE, maar dat maakt me niet zo veel uit.

Belangrijke verschil wat ik kan vinden is dat de NewHank anti-shock van 40 seconden heeft en de Numark niet.
Is dit een belangrijk voordeel of niet??
Topic: Damping factor (10-6-2012 23:15:00)
Die verschillen in dampingsfactor zijn erg klein en ga je zeker niet horen.
Topic: Aanvulling microfoonset (9-4-2012 13:42:00)
Bedankt voor de reacties.

Ik ga binnenkort ook eens een AKG DMS70 setje aanschaffen.
En bij de komende klusjes wat DI's vergelijken, zodat ik de keuze kan maken deze te vervangen of niet..

Wat zijn goede betaalbare clip-ons voor blaasinstrumenten? AKG?
Topic: welke toppen? (8-4-2012 22:02:00)
Hallo,

Dit is een beetje not done..
Je kunt hierbij veel beter kiezen om een setje te huren, en je houdt dan ook nog geld over.

Leg de situatie voor aan een verhuurder bij jou in de buurt en hij zal vast wel een passende set voor je hebben.

Succes ermee.

(bomdes was me net voor :P)