Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van RobbieB
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 116 bijdrage(n) van RobbieB (Pagina: 9 van 12)
Topic: Cdmappen (6-5-2005 12:42:00)
Edit: Heb hem nu een jaar en nog niets is kapot gegaan, enige nadeel is dat dat snelzoek gedeelte de cd's eerder beschdigd (tenminste dat lijkt zo...)Hmm.. je zegt zelf eerst van dat de cd's in het snelzoek gedeelte gebruikt wordt voor cd's die je vaak(!!) gebruikt. Misschien ligt het daar wel aan dat ze sneller beschadigen
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (29-4-2005 19:24:00)
Ik ben net even op zijn site langs geweest, maar omfg wat een vaag ding zeg
https://users.pandora.be/lektrik/
Totaal onsamenhangend gedoe
[offtopic/nutteloze info schreef:Lang geleden (jaren '30) werd dit nog dadaïstische kunst genoemd (P. van Ostaijen), zo'n totaal onsamenhangend geheel. Ik vind het toch wel wat hebben :) [/offtopic schreef:Maar hoe is het nu gegaan, die contest?Topic: Full Color laser kopen, of toch beter nog niet? (23-4-2005 13:50:00)
Ook hebben we er een Electrisch DMX stuurbaar laserscreen bij gepakt van 250cm X 270cm.
+nog 4effectspiegels (gratings en Lines) + 2 nieuwe MultiEffectspiegels. en 4 richtspiegels.
Geheel zou rond 2mei binnen moeten zijn, dan natuurlijk zo snel mogelijk foto's.......
Iedereen bedankt voor de nodige info!
Grappig dat mensen het altijd zo groot mogelijk proberen te brengen, ipv 1,5W zeggen ze dan 1500mW.. Lijkt opeens veel meer
Maar wel een vette aankoop hoor :). Heb je eroverigens ook kleine spiegelbollen bijgekocht? of alleen richtspiegels?Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (23-4-2005 13:31:00)Die DJM klonen verkopen niet goed omdat ze zo handig zijn, die verkopen goed omdat ze een kloon zijn van DE mixer waar op dat moment bijna iedere dj mee gezien werd: de DJM.
Wat betreft de indeling ben ik het met je eens, de DJM werkt prima. Maar jammer dat de kwaliteit faders en headroom niet in overeenstemming zijn met wat-ie kost. Wat dat betreft liggen de A&H Xone:62 en de Ecler NUO5 een stuk beter.
Nu de prijs voor een Dateq Vibe nog wat omlaag zal gaan, zou het zomaar kunnen zijn dat je voor dat geld een hele erge goeie mixer hebt. (Ik wilde zeggen: hele mooie..mja.)Ja ok, dit ben ik met je eens, en natuurlijk heeft Dateq een hele goede (mooie :P) drive-in reputatie. En ik denk dat er toch wel een hoop drive-ins op zoek zijn naar een goede 4 kanaals mixer, want Dateq had altijd net dat gat tussen de XTC en Apollo en dan moest je als drive-in toch snel voor de Apollo kiezen omdat 3 kanalen toch wel erg weinig is. Daarom denk ik dat de Vibe het op dit gebied wel goed gaat doen. Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (20-4-2005 15:05:00)Dit ben ik helemaal met je eens, maar ik denk dat een heleboel mensen het ook met mij eens zijn dat de DJM toch wel een van de beste indeling heeft. Vooral omdat hij toch wel een tijdje de standaard is geweest (en voor sommige mensen nog is, ik denk dat de Xone het binnen zeer aanzienelijke tijd over gaat nemen).
Kijk bv. naar de Behringer 700 (kwaliteit achterwege gelaten) en de Reloop DSP. Vette kloons van de DJM maar ze verkopen toch behoorlijk goed. Iedere leek heeft meteen door hoe die mixer werkt, met effecten en al erbij.
Gelukkig heeft Dateq dit niet nage-aapt, maar ik ben toch benieuwd of de indeling wel zo fijn werkt. Ik weet wel dat ik eerder voor een Xone:62 zou gaan dan voor een Vibe, maar dat is meer omdat die er strakker uitziet en je er vrijwel hetzelfde mee kunt. Je hebt zelfs meer kanalen!Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (20-4-2005 14:56:00)
Bernhard schreef:
Ik heb een map van case logic, rond de 180 cd's (waarvan 16 voorin in een soort van snelzoek/favoriete hoekje). Bevalt me prima, en ze zijn in vele soorten en maten te verkrijgen (harde/zachte kaft, groot/klein, langwerpig/vierkant etc.) oa. bij de v&d tegen een goede prijs! Ik zou daar is gaan kijken.Edit: Heb hem nu een jaar en nog niets is kapot gegaan, enige nadeel is dat dat snelzoek gedeelte de cd's eerder beschdigd (tenminste dat lijkt zo...)
Wat ik niet snap is dat er bij 999/1000 parren altijd een kleurenfilter voor zit, terwijl je juist met wit licht vaak heel vette effecten kunt krijgen. Dit zie je vooral de laatste tijd terug op de grotere dance-feesten. Natuurlijk wordt er de laatste tijd ook veel gebruik gemaakt van 'audience-blinders', maar dat bedoel ik eigenlijk niet.
Topic: tempo op cdj-800 (28-4-2005 20:38:00)DJDS schreef:
Ik ben ook wel benieuwd.Ik ben net even op zijn site langs geweest, maar omfg wat een vaag ding zeg
https://users.pandora.be/lektrik/
Totaal onsamenhangend gedoe
ws soundexpresse schreef:
De keuze is nu Definitief gemaakt. Heb gister getekend, het is de Mystiqe geworden van Medialas. en dan de 1500mW versie. Dit samen met de Avatar Sturing (Advanced) en Mamba Black Software met USB Box.Ook hebben we er een Electrisch DMX stuurbaar laserscreen bij gepakt van 250cm X 270cm.
+nog 4effectspiegels (gratings en Lines) + 2 nieuwe MultiEffectspiegels. en 4 richtspiegels.
Geheel zou rond 2mei binnen moeten zijn, dan natuurlijk zo snel mogelijk foto's.......
Iedereen bedankt voor de nodige info!
Maar wel een vette aankoop hoor :). Heb je eroverigens ook kleine spiegelbollen bijgekocht? of alleen richtspiegels?
Ik had er nog bijgezet of ze VU-meters per kanaal konden toevoegen, maar dat dat waarschijnlijk onmogelijk was in deze fase v/d ontwikkeling. Beetje late opmerking, maar dat hadden ze van te voren ook wel mogen bedenken
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (22-4-2005 19:11:00)
Waarom ook bootknoppen en niet gewoon kuipfaders. Beetje rare mensen daar bij dateq. Gelukkig maken ze goede mixers.. :)
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (20-4-2005 16:43:00)Sylvia schreef:
RobbieB schreef:
Kijk bv. naar de Behringer 700 (kwaliteit achterwege gelaten) en de Reloop DSP. Vette kloons van de DJM maar ze verkopen toch behoorlijk goed. Iedere leek heeft meteen door hoe die mixer werkt, met effecten en al erbij.Wat betreft de indeling ben ik het met je eens, de DJM werkt prima. Maar jammer dat de kwaliteit faders en headroom niet in overeenstemming zijn met wat-ie kost. Wat dat betreft liggen de A&H Xone:62 en de Ecler NUO5 een stuk beter.
Nu de prijs voor een Dateq Vibe nog wat omlaag zal gaan, zou het zomaar kunnen zijn dat je voor dat geld een hele erge goeie mixer hebt. (Ik wilde zeggen: hele mooie..mja.)
Sylvia schreef:
Persoonlijk heb ik liever dat de maker de vorm ondergeschikt maakt aan de functie, zoals bij de Vibe is gedaan, in plaats van andersom. Maar strakker had-ie zeker gekund.Kijk bv. naar de Behringer 700 (kwaliteit achterwege gelaten) en de Reloop DSP. Vette kloons van de DJM maar ze verkopen toch behoorlijk goed. Iedere leek heeft meteen door hoe die mixer werkt, met effecten en al erbij.
Gelukkig heeft Dateq dit niet nage-aapt, maar ik ben toch benieuwd of de indeling wel zo fijn werkt. Ik weet wel dat ik eerder voor een Xone:62 zou gaan dan voor een Vibe, maar dat is meer omdat die er strakker uitziet en je er vrijwel hetzelfde mee kunt. Je hebt zelfs meer kanalen!
Ok, ik heb dan toch maar besloten om voor de 800 te gaan, waarschijnlijk in combinatie met een RMX40-DSP, dus die effecten op de 200 heb ik dan toch niet nodig. Nu nog even wachten tot na de examens, want anders komt er van leren ook niks meer :)
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (19-4-2005 16:03:00)Is er trouwens iemand die mij kan vertellen wat er zo fijn is aan die CDJ1000/800 platter. Ik wil nml. een 800 of 200 gaan kopen, maar aangezien het enige verschil die platter en de pitch zijn. Tsja, wat kun je met de platter, hoe fijn issie en waarom issie fijner dan de 200