Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 7 van 15)
Topic: Hard foam lijmen (22-10-2011 13:02:00)Mee eens! Kun je heel gericht mee spuiten.Topic: Het bouwen van een case (12-10-2011 13:53:00)
big bang schreef:
Penn-Elcom heeft daar speciale lijm voor, in spuitbussen. Werkt erg fijn.Ook ik heb (met een beetje voorzaaghulp van Martijn) na lange tijd weer wat kisten voor een klant gemaakt. Het zijn 4 cases geworden waar cello's ingaan.
Uiteindelijk kun je op de foto's zien dat de zijkant van de kist niet is beplakt met schuim. Dit kon helaas niet (meer) aangezien de klant te laat kwam met dat er ook nog andere (iets grotere) kisten in de cases moesten passen dan degene die ik in huis had. Uiteindelijk is het nog redelijk opgelost.
Foto
Volgende keer dus maar 3 maal navragen of de andere kisten echt identiek zijn aan de kist die ik van de klant krijg.
Topic: probleem Pioneer HDJ 2000 (12-10-2011 11:36:00)Uiteindelijk kun je op de foto's zien dat de zijkant van de kist niet is beplakt met schuim. Dit kon helaas niet (meer) aangezien de klant te laat kwam met dat er ook nog andere (iets grotere) kisten in de cases moesten passen dan degene die ik in huis had. Uiteindelijk is het nog redelijk opgelost.
Foto
Volgende keer dus maar 3 maal navragen of de andere kisten echt identiek zijn aan de kist die ik van de klant krijg.
Ik ben een poging gaan wagen om hem (voorzichtig) te gaan lijmen, maar nog geen lijm gevonden die dit soort plastic bij elkaar houdt. Iemand enig idee?
Topic: probleem Pioneer HDJ 2000 (6-10-2011 09:20:00)Ik heb ook altijd eerst zo'n stanton (p2000 volgens mij?) gehad en die hield het beduidend langer vol als deze. Ik ga er helemaal niet heftig mee om en flightcases zijn er ook niet aan de pas gekomen.
Topic: probleem Pioneer HDJ 2000 (4-10-2011 16:00:00)Hoi Allemaal,
Ik heb nog niet zo lang geleden een HDJ2000 gekocht. Nou is hij (waarschijnlijk omdat hij te ver is 'open getrokken') kapot. (Hier de foto)
Valt dit onder de garantie of is dit (zoals ik zelf eigenlijk ook al dacht) eigen schuld, dikke bult?
EDIT: Ik zie net dat aan de andere kant precies hetzelfde aan het gebeuren is.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (19-8-2011 16:36:00)Ik heb nog niet zo lang geleden een HDJ2000 gekocht. Nou is hij (waarschijnlijk omdat hij te ver is 'open getrokken') kapot. (Hier de foto)
Valt dit onder de garantie of is dit (zoals ik zelf eigenlijk ook al dacht) eigen schuld, dikke bult?
EDIT: Ik zie net dat aan de andere kant precies hetzelfde aan het gebeuren is.
Het recordbox gebeuren heb ik inderdaad even buiten de vraagstelling gelaten.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (18-8-2011 14:35:00)Niemand die op de bovenstaande vraag het antwoord weet?
Ik ga het ook zelf nog even uitproberen, mocht ik meer weten zal ik hier ook even mijn ervaringen delen.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (4-8-2011 10:29:00)Ik ga het ook zelf nog even uitproberen, mocht ik meer weten zal ik hier ook even mijn ervaringen delen.
Wellicht een domme vraag, maar ik vraag mij het volgende af aangezien ik de cdj2000's aan wil schaffen.
Ik heb al mijn loopjes, cue's, etc. op sd kaartjes staan voor de cdj1000's. Als ik deze sd kaartjes nu in de 2000 doe om tevens deze cue points te gebruiken functioneert dat ook gewoon? En andersom ook? Daarmee bedoel ik dat als ik op de 2000 een cue point opsla ik hem kan gebruiken op de 1000's?
Ik heb een tijd geleden wel eens problemen gehad met de kaartjes en dat was nadat ik op een 2000 was cue points op had geslagen.
Topic: Wanneer KVK en BTW (1-8-2011 16:10:00)Ik heb al mijn loopjes, cue's, etc. op sd kaartjes staan voor de cdj1000's. Als ik deze sd kaartjes nu in de 2000 doe om tevens deze cue points te gebruiken functioneert dat ook gewoon? En andersom ook? Daarmee bedoel ik dat als ik op de 2000 een cue point opsla ik hem kan gebruiken op de 1000's?
Ik heb een tijd geleden wel eens problemen gehad met de kaartjes en dat was nadat ik op een 2000 was cue points op had geslagen.
Oké thanks voor alle info!
Het pioneer-museum was helaas nu nog niet geïnteresseerd. Voorlopig zet ik hem wel in mijn eigen vitrinekastje.
Topic: Wanneer KVK en BTW (1-8-2011 14:07:00)Het pioneer-museum was helaas nu nog niet geïnteresseerd. Voorlopig zet ik hem wel in mijn eigen vitrinekastje.
Van dat BTW-verhaal wist ik al inderdaad, maar voor de bedragen van een CDJ1000 vind ik het toch redelijk de moeite om het in te boeken.
Wat ik eruit opmaak is het volgende:
Master Partys koopt voor €850,00 de CDJ1000 over van Jeroen. Van BTW is hier geen sprake. Vanaf dat moment schrijft Master Partys de CDJ1000 in 5 jr. af naar €0,00
Na 7 jaar (bij wijze van spreke) wil Master Partys de CDJ1000 verkopen aan een zakelijk klant. Master Partys verkoopt de speler voor €500,00 excl. 19% btw.
Heb ik het zo bij het juist eind?
Wat ik eruit opmaak is het volgende:
Master Partys koopt voor €850,00 de CDJ1000 over van Jeroen. Van BTW is hier geen sprake. Vanaf dat moment schrijft Master Partys de CDJ1000 in 5 jr. af naar €0,00
Na 7 jaar (bij wijze van spreke) wil Master Partys de CDJ1000 verkopen aan een zakelijk klant. Master Partys verkoopt de speler voor €500,00 excl. 19% btw.
Heb ik het zo bij het juist eind?