Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 5 van 20)

Topic: Actieve sub (powered) voor max 800E (6-3-2009 17:21:00)
Al vorderingen?
Topic: Actieve sub (powered) voor max 800E (26-1-2009 00:36:00)
Waarmee ga je de subwoofer vervoeren? Ik heb dus DAP X-15HL subwoofers en ik krijg ze met gemak in m'n eentje van elkaar afgestapeld en in een Opel Zafira geladen. Ze hebben wielen, dus als je het een beetje slim bekijkt lukt dat prima in je eentje. Met z'n 2'en gaat alles natuurlijk altijd sneller.

Over het geluid.. deze sub heeft een 'loudness switch' waarmee hij nóg harder dreunt dan normaal. Je kunt deze sub dus gebruiken voor de normale drive-in klusjes door hem een beetje terug te draaien, of voor modernere feestjes waar het aardig mag dreunen door hem hard te laten werken.

Met de limiter heb ik niet zo veel ervaring. Ik weet dat hij het signaal helemaal dichtknijpt als je overdreven hard (+12 dB schat ik zo) gaat insturen, maar ik weet niet wat de limiter van zich laat merken voordat hij het signaal helemaal dichtknijpt. Indien je je toppen aan de crossover van de sub hangt worden die ook dichtgeknepen door de limiter, dus hiermee spaar je tevens je toppen.

Binnenkort ga ik ze met MG van dit forum vergelijken met zijn LEM T5SA's. Nogmaals.. je woont niet ver weg, dus als je interesse hebt..
Topic: Actieve sub (powered) voor max 800E (19-1-2009 18:53:00)
Ik heb zelf 2 DAP X-15HLA subs onder met de jouwe vergelijkbare toppen. Ik weet zeker dat deze de door jou genoemde DB Technologies sub hard verslaat en ik ben ervan overtuigd dat deze subs beter hun werk doen dan menige 18" (niet hoorngeladen) actieve speaker. Roermond - Sittard is goed te doen met de trein en al zeker met de auto, dus als je de set eens wilt horen..
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (9-11-2008 13:52:00)
Je kunt gewoon een nieuwe jog bestellen bij je Pioneer dealer... kost 15 of 20 euro meen ik.
Topic: X-15HL vs X-18B (5-10-2008 20:05:00)
Ik vind het verschil toch wel groot. Ik heb een paar weken geleden op de opendag van Highlite de X-serie uitgebreid onderling vergeleken. Ik was erg onder de indruk van de X-15HL.. deze pompt echt lekker en veel meer/beter dan de X-18B (ook logisch, eigenlijk). De X-18B is ook een prima speaker voor drive-in werk ofzo, maar ik zou voor het maximale gaan en de X-15HL nemen.
Topic: Het bouwen van een case (6-9-2008 16:24:00)
Die schuim is op maat gemaakt, ik denk met een hete draad. Voor de rest heb ik geen info over deze kist.. ik gebruik hem alleen op het werk.
Topic: Highlite open dag (26-8-2008 20:36:00)
Grappig :P De broer van een maat van me is verkoper bij Highlite en die verwijst iedereen door naar zijn/haar dealer met de nadruk dat de opendag alleen voor uitgenodigde dealers is razz :p
Topic: Het bouwen van een case (16-8-2008 16:37:00)
Op het werk gebruiken we deze zelfbouw cases waarin 8 active sunstrips met bekabeling passen.
Topic: Bandverlichting welke opstelling?. (19-7-2008 13:46:00)
Voetlicht vind ik bij een band eigenlijk alleen voordelig wanner bijv. de lead-zanger op het voorste randje van het podium gaat staan, daar wil het frontlicht nog wel eens te wensen over laten.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (19-6-2008 23:05:00)
Nu we het toch over aarde hebben.... Wat heeft een aardlekschakelaar voor een nut als hij niet werkt? Op pinkpop 2x aan de 230 blijven hangen, maar stroom blijft gewoon erop. Hoe kan dat? Is dat normaal? Ik dacht dat die schakelaar meteen omspringt als er ook maar even een beetje stroom lekt.