Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van LJ DaAn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 5 van 20)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (26-2-2010 19:44:00)Ja, de vochtindicators in de iPhone (4 waren het er?) schijnen nogal snel weer te geven dat er vocht is geweest. Dit kan vocht zijn doordat je telefoon altijd in een vochtige ruimte ligt, per ongeluk in een klein plasje water valt, maar ook gespreksvocht als je gewoon aan het bellen bent.
Vochtschade valt bij mij niet onder de garantie.. Niks aan te doen dus, wel een ERG duur geintje..Topic: telefoon applicaties (23-2-2010 17:37:00)Op deze fotos is vrij weinig te zien, maar dat begrijp je denk ik zelf ook wel.Topic: Beste platen van dit moment.... (9-12-2009 17:45:00)
Als je DJ bent (of moet inspelen op de muziek van de dj) is dat onderdeel van je baan
Topic: Lichtontwerp Kerstgala (23-11-2009 22:07:00)
Ach, op mijn werkplek hebben we meerdere standaard oranje koffers met 2 compartimenten.
ELKE keer als ik een pleister nodig heb voor een klein wondje, dondert 1 van de 2 plastic platen die het spul in de deksel moet houden eraf zodat al het spul eruit valt.
Gevolg, de inhoud van de deksel weer bij elkaar zoeken en erin stoppen dat alles past. Kan nogal vervelend zijn als je eigenlijk een pleister nodig hebt.
Dit is mij ondertussen al bij 5 verschillende koffers gebeurt, ligt het dan aan mij of aan de koffers
Topic: telefoon applicaties (25-2-2010 17:15:00)ELKE keer als ik een pleister nodig heb voor een klein wondje, dondert 1 van de 2 plastic platen die het spul in de deksel moet houden eraf zodat al het spul eruit valt.
Gevolg, de inhoud van de deksel weer bij elkaar zoeken en erin stoppen dat alles past. Kan nogal vervelend zijn als je eigenlijk een pleister nodig hebt.
Dit is mij ondertussen al bij 5 verschillende koffers gebeurt, ligt het dan aan mij of aan de koffers
joepurlings schreef:
Nou is ook tricky zeg... ga je met een koude telefoon een warme ruimte in, blokkeert het ding en is de garantie weg?Vochtschade valt bij mij niet onder de garantie.. Niks aan te doen dus, wel een ERG duur geintje..
Ach, ik heb ook zo'n apple telefoon die blijft vastlopen.. ik krijg geen nieuwe omdat de telefoon 'vochtschade' heeft volgens de vochtindicators.. 't schijnt dat deze erg gevoelig zijn..
Slim trucje van apple ;)
Topic: telefoon applicaties (18-2-2010 23:40:00)Slim trucje van apple ;)
MA heeft ook een app voor de iPhone/iPod..
Topic: Lichtshow ideeen voor Hardstyle avond (6-1-2010 23:26:00)Iets met een shutter....
Iedereen kan hier een showtje voor je voorkauwen, maar...
Mijn advies, kijk wat er mogelijk is met je apparatuur, kijk wat andere doen, en bepaal wat je zelf mooi vindt!
PS, als je niet weet wat een ACL set is zal ik toch echt bij mezelf nagaan of je deze show wel moet aannemen...
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2010 20:38:00)Iedereen kan hier een showtje voor je voorkauwen, maar...
Mijn advies, kijk wat er mogelijk is met je apparatuur, kijk wat andere doen, en bepaal wat je zelf mooi vindt!
PS, als je niet weet wat een ACL set is zal ik toch echt bij mezelf nagaan of je deze show wel moet aannemen...
Iedereen het beste gewenst, maak er een goed jaar van!!
Topic: Lichtontwerp Kerstgala (12-12-2009 23:03:00)Djgertie schreef:
Hier de eerste foto's:patrickspan schreef:
Pfhoe...Dat gaat erg veel tijd kosten
Bah Bah bah..
Tis een KERSTGALA, geen housefeessie..
De verhoudingen van je tekeningetje kloppen trouwens voor geen meter!
Je gaat nooit zulke bundels krijgen met ledparren, en je licht de vloer niet uit maar de lucht.
Kan een leuk effect zijn, maar dan voor ERBIJ....
Verder staan er tafels/een poduim in het carré?
Ik zou het carré lekker achterwegen laten. In een grote zaal wordt je zaal kleiner, als er alleen licht in je carré hangt. (die paar parretjes in de zaal daargelaten)
Je kan dan beter het licht over de zaal verspreiden.
Topic: Full-time drive-in show (23-11-2009 21:44:00)Tis een KERSTGALA, geen housefeessie..
De verhoudingen van je tekeningetje kloppen trouwens voor geen meter!
Je gaat nooit zulke bundels krijgen met ledparren, en je licht de vloer niet uit maar de lucht.
Kan een leuk effect zijn, maar dan voor ERBIJ....
Verder staan er tafels/een poduim in het carré?
Ik zou het carré lekker achterwegen laten. In een grote zaal wordt je zaal kleiner, als er alleen licht in je carré hangt. (die paar parretjes in de zaal daargelaten)
Je kan dan beter het licht over de zaal verspreiden.
Wat is 'doordeweeks' in de entertainment-branch?
Als jij op zaterdag een feest hebt, dan ben je daar al eerder mee bezig....
Ik ken toevallig iemand die er van leeft, maar die doet niet alleen drive-inshows, ook producties, verhuur, draaien zonder drive in.
Als je het een tijdje doet heb je veel vaste klanten (scholen, studentenverenigingen,cafés etc).
Je hoeft dan niet zo onzeker te zijn over inkomsten, die feesten blijven wel komen.
Als jij op zaterdag een feest hebt, dan ben je daar al eerder mee bezig....
Ik ken toevallig iemand die er van leeft, maar die doet niet alleen drive-inshows, ook producties, verhuur, draaien zonder drive in.
Als je het een tijdje doet heb je veel vaste klanten (scholen, studentenverenigingen,cafés etc).
Je hoeft dan niet zo onzeker te zijn over inkomsten, die feesten blijven wel komen.