Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj xciter
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 70 bijdrage(n) van Dj xciter (Pagina: 5 van 7)
Topic: Een line array bouwen. (23-7-2006 09:53:00)Topic: Zomerhit van dit jaar??? (10-7-2006 19:27:00)Staat inderdaad al een tijdje in de TOP10.
Ik vind het een liedje van: "hoe vaker je het draait, hoe saaier het wordt".
Met Vriendelijke Groet,
Dj XciterTopic: Keuze T3600 of een V6001 plus? (10-7-2006 15:24:00)
-Monitoren (actief of niet maakt dan niet zoveel uit, je zoekt een monitor)
-Fullrange / top (K-115, vibe, LEM, ed)
-Sub (AX-18b, LEM D400, JRX-115, enz)Sinds wanneer zijn de D-400's en de JRX-115's subs?
Er staat duidelijk in de webshop vermeld dat het fullrange kasten zijn.
Met Vriendelijke Groet,
Dj XciterTopic: kan dit in een truss? (9-7-2006 09:36:00)
MaartenDus, als je een goede test uit wil voeren, moet je je statief een maandje
laten staan, en elke week hem helemaal uit elkaar halen, lampen eraf, in elkaar, lamen erop etc.
Met Vriendelijke Groet,
Dj XciterTopic: Logo ontwerpen (8-7-2006 14:05:00)
tropexs schreef:
Zomerhit van dit jaar "la camisa negra"van Juanes.Ik vind het een liedje van: "hoe vaker je het draait, hoe saaier het wordt".
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Wat ik van de ProDJuser weet is dat het echt hele robuuste versterkers zijn, degelijk en met een prima prijs/kwaliteits verhouding. van de ADJ V-6001 weet ik niet of ze goed zijn, maar als ze een beetje lijken op de vorige reeks dan zullen dat ook prima versterkers zijn.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: Kids Disco (9-7-2006 21:26:00)Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Eerst draaide ik angerfist-Raise your fist. Toen de Macarena en iedereen stormde de dansvloer op!
(nou ja, figuurlijk dan...
)
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: palladium 900. (9-7-2006 21:09:00)(nou ja, figuurlijk dan...
)Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Als je nog garantie hebt gewoon even mee terug gaan naar de winkel,
en dan eventjes een nieuwe halen.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: luidsprekers (9-7-2006 09:53:00)en dan eventjes een nieuwe halen.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
DJ Delay schreef:
-Grote complete sets (LEM HErcules, maar ook DAP Soundmates, ed.)-Monitoren (actief of niet maakt dan niet zoveel uit, je zoekt een monitor)
-Fullrange / top (K-115, vibe, LEM, ed)
-Sub (AX-18b, LEM D400, JRX-115, enz)
Er staat duidelijk in de webshop vermeld dat het fullrange kasten zijn.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Maarten-square schreef:
ja
ik heb mijn truss 2 weke geleden op mijn kamer opgezet om te kijken hoelanghij nodig heeft om door te zakken
tot heden nog niet gebeurt en mijn materiaal heeft er al 2 weken dag en nacht
aangehangen
en het wiebelt helemaal niet
gr.senne
Iets 2 weken gewoon laten staan en het keer na na keer op- en afbouwen zijn 2 totaal verschillende dingen. Als jouw truss 2 weken blijft staan (dag en nacht) zonder te "wiebelen" verbaast me dat niks. Als het eenmaal staat, staat het en het zou niet zo gauw slijten dat in 2 weken je truss in elkaar zakt. Het telkens op- en afbouwen belast je systeem veel zwaarder. Dus wat ik maar wil zeggen is dat als je een truss 2 weken op je kamer laat staan dat het geen garantie is dat je truss zich ook "on the road" goed houdt.ik heb mijn truss 2 weke geleden op mijn kamer opgezet om te kijken hoelanghij nodig heeft om door te zakken
tot heden nog niet gebeurt en mijn materiaal heeft er al 2 weken dag en nacht
aangehangen
en het wiebelt helemaal niet
gr.senne
Maarten
laten staan, en elke week hem helemaal uit elkaar halen, lampen eraf, in elkaar, lamen erop etc.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Ziet er netjes uit Ivo.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: 1e DJ-BOOTH (11-6-2006 19:55:00)Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Vinyl is vrij duur en cd's minder duur.
het hangt er vanaf wat je budget is en wat je echt wil.
als je heel graag draaitafels wil moet je bedenken wat Vinyl kost.
als je cd-spelers koopt moet je weten wat cd's kosten.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Topic: Pompje defect? (1-6-2006 19:08:00)het hangt er vanaf wat je budget is en wat je echt wil.
als je heel graag draaitafels wil moet je bedenken wat Vinyl kost.
als je cd-spelers koopt moet je weten wat cd's kosten.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
ik zou proberen om nog ergens z'n pompje te krijgen,
maar verder zou ik niet weten of je ook een andere kan gebruiken.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
maar verder zou ik niet weten of je ook een andere kan gebruiken.
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter